POLITIKA
Presenečenje v Trumpovi družini: hči se poslavlja
Trumpova hči Ivanka ne bo več poslovna ženska, saj zapira svoje podjetje.
Odpri galerijo
WASHINGTON – Hči ameriškega predsednika Ivanka Trump je v torek sporočila, da zapira svoje podjetje oziroma blagovno znamko za oblačila, obutev, nakit in bižuterijo, ker se namerava v celoti posvetiti svojemu delu svetovalke očeta, predsednika ZDA Donalda Trumpa. Zakaj se je za ta korak odločila, v tem trenutku ni povsem jasno.
Proizvodi z njeno znamko so se leta 2016 dobro prodajali, nato zaradi očetove politike malce slabše, ampak le v ZDA, kjer sta se prodaji odpovedali trgovini Nordstrom in Neiman Marcus. Pred kratkim je prodajo ukinila trgovska veriga v Kanadi, drugje v tujini, na primer na Kitajskem, pa je prodaja naraščala.
»Po 17 mesecih dela v Washingtonu ne vem, ali se bom še sploh vrnila k svojemu poslu, vem pa, da bom v prihodnje osredotočena na to, kar delam v Washingtonu,« je sporočila 36-letna Ivanka, ki je očeta med drugim zastopala na zimskih olimpijskih igrah v Južni Koreji.
Ugibanja, zakaj se je resnično odločila za tak korak, se nadaljujejo. Kritike in etične skrbi je leto in pol niso ovirale pri širjenju blagovne znamke po svetu, podjetje z 18 zaposlenimi pa so tako ali tako vodili drugi, ko je sama igrala vlogo svetovalke predsednika ZDA, obenem pa pobirala dobiček od prodaje.
Proizvodi z njeno znamko so se leta 2016 dobro prodajali, nato zaradi očetove politike malce slabše, ampak le v ZDA, kjer sta se prodaji odpovedali trgovini Nordstrom in Neiman Marcus. Pred kratkim je prodajo ukinila trgovska veriga v Kanadi, drugje v tujini, na primer na Kitajskem, pa je prodaja naraščala.
»Po 17 mesecih dela v Washingtonu ne vem, ali se bom še sploh vrnila k svojemu poslu, vem pa, da bom v prihodnje osredotočena na to, kar delam v Washingtonu,« je sporočila 36-letna Ivanka, ki je očeta med drugim zastopala na zimskih olimpijskih igrah v Južni Koreji.
Ugibanja, zakaj se je resnično odločila za tak korak, se nadaljujejo. Kritike in etične skrbi je leto in pol niso ovirale pri širjenju blagovne znamke po svetu, podjetje z 18 zaposlenimi pa so tako ali tako vodili drugi, ko je sama igrala vlogo svetovalke predsednika ZDA, obenem pa pobirala dobiček od prodaje.