GOLOTA
Slekel se je za prihodnost morij in rib
Za kampanjo Fishlove se je tokrat slekel Josh Brolin in objel havajsko ribo vahu.
Odpri galerijo
Da golota pritegne, posebno zvezdniška, vemo. Tega zveneča imena zabavne industrije ne izkoriščajo (več) le za višanje prodaje in s tem posledično debeljenje svojih denarnic, temveč še raje vse razkrijejo v dobrodelne namene. Prav golota je postala orožje, s katerim se v okviru kampanje Fishlove že skoraj desetletje bojujejo proti pretiranemu izlovu, s katerim uničujemo morje in sesuvamo morski ekosistem.
Sedel se je na lesen stolček. Povsem gol. In objel ribo velikanko. Tako strateško, da je ta sicer zakrila zvezdnikove najintimnejše predele, a vendar razkrila dovolj, da lahko domišljija igralčevih oboževalk radostno zapleše. "Ta riba je prava srečnica," je namreč po twiterju že čivknil en glas in hitro mu je pritegnil zborček drugih podobnih. To je osrečilo vodilne kampanje, ki že več let vsako leto polni naslovnice s svojimi provokativnimi fotografijami.
"K prihajajoči seriji slik smo pritegnili nekatera najslavnejša imena sveta," je zadovoljen Nicholas Röhl, ki je leta 2009 z igralko Greto Scacci zagnal kolesje izzivalne kampanje. A tu se pojavi vprašanje, ki vsekakor zbuja radovednost – koga vse je pritegnil k tokratni seriji, ki jo je precej zapeljivo naznanila Brolinova moška lepota. Ne nazadnje bo le težko preseči minula leta, saj so kampanjo Fishlove s svojimi obrazi in razgaljenimi telesi v preteklosti podprle že Julie Christie, Gillian Anderson, Emilia Fox, Helena Bonham-Carter in oskarjevki Emma Thompson ter dame Judi Dench. T. P.
Riba srečnica
Zadnji v vrsti več kot stotih slavnih, ki so za prihodnost naših morij pokazali prav vse, je Josh Brolin, ki je odmislil sramežljivost ter v adamovem kostimu objel velikansko ribo vahu, ribo toplega havajskega morja.Sedel se je na lesen stolček. Povsem gol. In objel ribo velikanko. Tako strateško, da je ta sicer zakrila zvezdnikove najintimnejše predele, a vendar razkrila dovolj, da lahko domišljija igralčevih oboževalk radostno zapleše. "Ta riba je prava srečnica," je namreč po twiterju že čivknil en glas in hitro mu je pritegnil zborček drugih podobnih. To je osrečilo vodilne kampanje, ki že več let vsako leto polni naslovnice s svojimi provokativnimi fotografijami.
"K prihajajoči seriji slik smo pritegnili nekatera najslavnejša imena sveta," je zadovoljen Nicholas Röhl, ki je leta 2009 z igralko Greto Scacci zagnal kolesje izzivalne kampanje. A tu se pojavi vprašanje, ki vsekakor zbuja radovednost – koga vse je pritegnil k tokratni seriji, ki jo je precej zapeljivo naznanila Brolinova moška lepota. Ne nazadnje bo le težko preseči minula leta, saj so kampanjo Fishlove s svojimi obrazi in razgaljenimi telesi v preteklosti podprle že Julie Christie, Gillian Anderson, Emilia Fox, Helena Bonham-Carter in oskarjevki Emma Thompson ter dame Judi Dench. T. P.