Spletni vplivneži s praznimi denarnicami
Spletni blogerji in influencerji so slabe volje.
Odpri galerijo
Pandemija koronavirusa je odpovedala številne dogodke, ki so se jih morali udeleževati, z njih blogati in s tem služiti. Kaj hujšega. Tudi predavanja gurujev o izgorelosti so odpovedana pa modne revije, skratka, javno-družbeno-družabno življenje je zamrlo. Spletni vplivneži pa v jok! In da le ne bi vse ostalo pri tem, da se nič ne dogaja, si izmišljujejo marsikaj, da bi le zadržali prepričanje, da so – »še živi in delavni.«
Mnogi influencerji in blogerji o tem, koliko zaslužijo, ne želijo govoriti. »Promocijske objave so vedno plačljive v obliki: izdelek ali storitev in plačilo. Tudi kadar gre za izdelek z visoko ceno. V izrednih primerih, na primer voziček za otroka, ki bi ga tudi sicer kupila, naredimo kompenzacijo, ampak zelo jasno: cena izdelka je tolikšna, cena ene objave na blogu, ki doseže 150.000 ljudi na mesec, je tolikšna,« je pred časom povedala blogerka Anja Oman, ki za svoje delo zaračunava od 50 do 500 evrov.
Kakor koli, tako v svetu kot v Sloveniji so raznorazni samooklicani influencerji postali masovni pojav. Marsikatera amortizirana manekenka ali novinarka je dandanes influencer, bloger, ki bo za eno gratis kremo slekla hlače lastnega prepričanja. Kakor koli. Vsak po svoje.
V zadnjem času, tako pravi javna skrivnost, ki gre od ust do ust, je bila zanimiva reakcija ene take samooklicane, ko jo je neki direktor hotela odkantal in vse skupaj postavil na zid. Gospodična je s pismom, v katerem poveličuje svoje vplive, želela dobiti pet dni brezplačnega dopusta. Direktor hotela je pač prošnjo zavrnil in ji hkrati razložil, da njegovo osebje dobi plačo in da v hotelu plačujejo elektriko, ki tudi ni zastonj. Ko so to videli njeni sledilci, so jo pribili na ta isti zid. Ta mala pa v jok.
Slovenija, moja dežela!
»Naši influencerji uspešno promovirajo izdelke, storitve in dogodke. Dosegamo odlične rezultate kot vzporedne akcije obstoječim kampanjam, samostoječe 'word-of-mouth kampanje ali pa launch novih produktov – reveal&review kampanje'.« Tako se glasi eden od oglasov, ki vabijo podjetja, naj vključijo slovenske infuencerje. Cena? Po dogovoru!
Mnogi influencerji in blogerji o tem, koliko zaslužijo, ne želijo govoriti. »Promocijske objave so vedno plačljive v obliki: izdelek ali storitev in plačilo. Tudi kadar gre za izdelek z visoko ceno. V izrednih primerih, na primer voziček za otroka, ki bi ga tudi sicer kupila, naredimo kompenzacijo, ampak zelo jasno: cena izdelka je tolikšna, cena ene objave na blogu, ki doseže 150.000 ljudi na mesec, je tolikšna,« je pred časom povedala blogerka Anja Oman, ki za svoje delo zaračunava od 50 do 500 evrov.
Kakor koli, tako v svetu kot v Sloveniji so raznorazni samooklicani influencerji postali masovni pojav. Marsikatera amortizirana manekenka ali novinarka je dandanes influencer, bloger, ki bo za eno gratis kremo slekla hlače lastnega prepričanja. Kakor koli. Vsak po svoje.
Razkritje skritega
Veliko se piše o marketingu z vplivneži. Glede na to, da je trenutno to ena najbolj zanimivih in odmevnih tem s področja trženja, regulacij pa ni, je to razumljivo. Odprlo se je veliko zgodb in veliko se jih bržkone še bo. Enega bolj poglobljenih in v vsakem pogledu pomembnih člankov je pred letom objavil The New York Times: The Follower Factory. Razkrili so delovanje podjetja Devumi, ki potvarja uporabnike družabnih omrežij in krade identitete, obenem pa prodaja lažne sledilce in bote, ki ustvarjajo lažno vpletenost (všečki, odgovori, retviti …). Stranke so tudi slavni in znani.
Veliko se piše o marketingu z vplivneži. Glede na to, da je trenutno to ena najbolj zanimivih in odmevnih tem s področja trženja, regulacij pa ni, je to razumljivo. Odprlo se je veliko zgodb in veliko se jih bržkone še bo. Enega bolj poglobljenih in v vsakem pogledu pomembnih člankov je pred letom objavil The New York Times: The Follower Factory. Razkrili so delovanje podjetja Devumi, ki potvarja uporabnike družabnih omrežij in krade identitete, obenem pa prodaja lažne sledilce in bote, ki ustvarjajo lažno vpletenost (všečki, odgovori, retviti …). Stranke so tudi slavni in znani.
V zadnjem času, tako pravi javna skrivnost, ki gre od ust do ust, je bila zanimiva reakcija ene take samooklicane, ko jo je neki direktor hotela odkantal in vse skupaj postavil na zid. Gospodična je s pismom, v katerem poveličuje svoje vplive, želela dobiti pet dni brezplačnega dopusta. Direktor hotela je pač prošnjo zavrnil in ji hkrati razložil, da njegovo osebje dobi plačo in da v hotelu plačujejo elektriko, ki tudi ni zastonj. Ko so to videli njeni sledilci, so jo pribili na ta isti zid. Ta mala pa v jok.
Slovenija, moja dežela!