NEIZVIRNO

Težave nove blagovne znamke Meghan Markle: tokrat je sporno to

Tudi potem, ko je vojvodinja Susseks spremenila ime in logo svoje blagovne znamke, ne gre vse po načrtih.
Fotografija: FOTO: AFP
Odpri galerijo
FOTO: AFP

Meghan Markle je te dni na družbenih omrežjih delila vest, da se je odločila za drugačno ime in logotip svoje blagovne znamke.

Za prikaz vsebine in boljšo uporabniško izkušnjo prosimo, da omogočite piškotke družabnih omrežij.

Tako je prvotno poimenovanje  American Riviera Orchard zaradi zahtev različnih pravnih služb spremenila v As Ever.

Logotip, ki prestavlja znamko, pa vključuje podobo palme in dveh kolibrijev.

Za prikaz vsebine in boljšo uporabniško izkušnjo prosimo, da omogočite piškotke družabnih omrežij.

Uporabniki družbenih omrežij so opozorili, da enako ime že obstaja, zdaj pa je sporen tudi njen novi logotip, ki močno spominja na grb španskega mesta Porreres, ki izvira iz leta 1370.

Edina razlika je v barvi, čeprav ima po navedbah vira logotip za Marklovo poseben pomen:

Za prikaz vsebine in boljšo uporabniško izkušnjo prosimo, da omogočite piškotke družabnih omrežij.

»Vključuje palmo kot simbol njenega doma v Kaliforniji, kolibriji pa so Harryju še posebej pri srcu,« je pojasnil.

Županja Porreresa, Xisca Mora, je za lokalne medije povedala, da skupaj s pravnimi strokovnjaki preučuje primer.

Vendar do tožbe ne bo prišlo, kajti, kot je pojasnila za El País, si majhno špansko mesto na Mallorci ne more privoščiti pravnega spora zaradi plagiatorstva: 

Za prikaz vsebine in boljšo uporabniško izkušnjo prosimo, da omogočite piškotke družabnih omrežij.

»Tožba zaradi plagiatorstva je zapletena in draga, majhen občinski svet, kot je naš, pa ni v položaju, da bi se spopadel z angleško krono.« 

Za prikaz vsebine in boljšo uporabniško izkušnjo prosimo, da omogočite piškotke družabnih omrežij.

Kasneje je za Mail pojasnila: »Resnično si želimo, da bi spremenili logotip, saj je naš grb zelo poseben za našo kulturo in je povezan z našim mestom že od njegove ustanovitve pred stotinami let.«

Že pred tem so se na spremembe Meghanine blagovne znamke odzvali tudi uporabniki družbenih omrežij in ji očitali, da nima izvirnega imena, saj že obstaja blagovna znamka z istim imenom, ki se ukvarja s prodajo starinskih oblačil.

Preberite še:

Predstavitvene informacije

Komentarji:

Predstavitvene informacije

Spletna mesta Dela d.o.o. uporabljajo piškotke z namenom zagotavljanja spletne storitve in funkcionalnosti, ki jih brez piškotkov ne bi mogli nuditi. Ali soglašate z namestitvijo piškotkov na omenjenih straneh?


Potrjujem vse Sprejmem nujne Več informacij