Težave nove blagovne znamke Meghan Markle: tokrat je sporno to

Meghan Markle je te dni na družbenih omrežjih delila vest, da se je odločila za drugačno ime in logotip svoje blagovne znamke.
Tako je prvotno poimenovanje American Riviera Orchard zaradi zahtev različnih pravnih služb spremenila v As Ever.
Logotip, ki prestavlja znamko, pa vključuje podobo palme in dveh kolibrijev.
Uporabniki družbenih omrežij so opozorili, da enako ime že obstaja, zdaj pa je sporen tudi njen novi logotip, ki močno spominja na grb španskega mesta Porreres, ki izvira iz leta 1370.
Edina razlika je v barvi, čeprav ima po navedbah vira logotip za Marklovo poseben pomen:
»Vključuje palmo kot simbol njenega doma v Kaliforniji, kolibriji pa so Harryju še posebej pri srcu,« je pojasnil.
Županja Porreresa, Xisca Mora, je za lokalne medije povedala, da skupaj s pravnimi strokovnjaki preučuje primer.
Vendar do tožbe ne bo prišlo, kajti, kot je pojasnila za El País, si majhno špansko mesto na Mallorci ne more privoščiti pravnega spora zaradi plagiatorstva:
»Tožba zaradi plagiatorstva je zapletena in draga, majhen občinski svet, kot je naš, pa ni v položaju, da bi se spopadel z angleško krono.«
Kasneje je za Mail pojasnila: »Resnično si želimo, da bi spremenili logotip, saj je naš grb zelo poseben za našo kulturo in je povezan z našim mestom že od njegove ustanovitve pred stotinami let.«
Že pred tem so se na spremembe Meghanine blagovne znamke odzvali tudi uporabniki družbenih omrežij in ji očitali, da nima izvirnega imena, saj že obstaja blagovna znamka z istim imenom, ki se ukvarja s prodajo starinskih oblačil.