TATVINA
Ukradla posnetke filmskega snemanja
Sean Young je s sinom vdrla v pisarno in odnesla prenosnika.
Odpri galerijo
Osemdeseta leta, ko je stala pred kamero s filmskimi velikani, kot so Kevin Costner, Harrison Ford in James Woods, so že davno mimo, a se je zdaj že malce pozabljena zvezdnica Sean Young, tudi po zaslugi mnogih zasebnih težav, nadejala ponovno zasijati na filmskem nebu. Toda tokrat v vlogi režiserke. »Verjamem v druge možnosti. In verjel sem, da se je spravila v red,« je dejal Greg Kritikos, ki je v Youngovi videl režiserko prihajajoče komedije Charlie Boy. A prenagljeno, saj je že hitro nastal kratki stik in aprila je pristala na cesti. Tega pa ustvarjalcem filma ni mislila kar odpustiti in pozabiti, temveč je očitno skovala maščevalni načrt. S sinom je vlomila v njihove pisarne in jo ucvrla z dvema prenosnikoma, na katerih je bilo za več mesecev posnetkov njenega nesojenega režijskega prvenca.
Ni genialni kriminalni um. Pri delu so jo namreč ujele nadzorne kamere. A nato je kaj hitro našla razlago. Na tisti dan se je, tako naj bi se dogovorila z ustvarjalci filma, v pisarne vrnila po nekaj svoje lastnine, ki jo je tam pustila, ko so jo odpustili. »Ko sem prišla, me tam ni nihče pričakal, a vrata so bila odklenjena. Sklepala sem, da zame. Pograbila sem svoje stvari, vmes pa po nesreči, nenamerno, tudi računalnika, ki nista bila moja,« je dejala in dodala, da je, ko je spoznala svojo zmoto, hitro stopila v stik z izvršnim producentom Dominickom Martinijem. A vse to je – tako Martini, Kritikos in Timothy Hines, ki jo je zamenjal na režijskem stolčku – laž.
»Laže, kot pes teče. Če bi ju vzela pomotoma, bi ju vrnila. In z nobenim med nami ni stopila v stik,« je dejal Hines in dodal, da so bili oni tisti, ki so zvezdnico pozvali, naj vrne ukradeno. Ko so odkrili krajo, so namreč hitro sprevideli, da za tem stoji Youngova. A so vse poskušali razrešiti brez policije. »Napisal sem ji, naj vse vrne, in bomo tako lahko vse razrešili modro, brez policije. A na sporočilo ni odgovorila,« dodaja Kritikos. Dodaja, da je skoraj nemogoče, da bi šlo za zmoto, saj se je polastila odprtih prenosnikov, za katera je bilo jasno, da sta v rabi; ob tem, da ima eden rusko tipkovnico.
Policija ima igralkino izjavo za javnost, posnetek nadzorne kamere in izjave oškodovanih, da si močno želijo osebnega pogovora z Youngovo iz oči v oči. A lahko bi si izkopala še globljo jamo, saj je vmes že poskušala preusmeriti pozornost na Hinesa, češ da jo je, ko jo je zamenjal na režijskem stolčku, začel zasipavati z grozilnimi sporočili na telefonski tajnici ter jo tako ali drugače poskušal oblatiti. Morda, tako vsaj Youngova, ker trpi za posttravmatskim sindromom. Čeprav ni jasno, zaradi česa. »A o tem sem molčala. Nisem se obrnila ne na policijo ne na odvetnika.«
Ni genialni kriminalni um. Pri delu so jo namreč ujele nadzorne kamere. A nato je kaj hitro našla razlago. Na tisti dan se je, tako naj bi se dogovorila z ustvarjalci filma, v pisarne vrnila po nekaj svoje lastnine, ki jo je tam pustila, ko so jo odpustili. »Ko sem prišla, me tam ni nihče pričakal, a vrata so bila odklenjena. Sklepala sem, da zame. Pograbila sem svoje stvari, vmes pa po nesreči, nenamerno, tudi računalnika, ki nista bila moja,« je dejala in dodala, da je, ko je spoznala svojo zmoto, hitro stopila v stik z izvršnim producentom Dominickom Martinijem. A vse to je – tako Martini, Kritikos in Timothy Hines, ki jo je zamenjal na režijskem stolčku – laž.
»Laže, kot pes teče. Če bi ju vzela pomotoma, bi ju vrnila. In z nobenim med nami ni stopila v stik,« je dejal Hines in dodal, da so bili oni tisti, ki so zvezdnico pozvali, naj vrne ukradeno. Ko so odkrili krajo, so namreč hitro sprevideli, da za tem stoji Youngova. A so vse poskušali razrešiti brez policije. »Napisal sem ji, naj vse vrne, in bomo tako lahko vse razrešili modro, brez policije. A na sporočilo ni odgovorila,« dodaja Kritikos. Dodaja, da je skoraj nemogoče, da bi šlo za zmoto, saj se je polastila odprtih prenosnikov, za katera je bilo jasno, da sta v rabi; ob tem, da ima eden rusko tipkovnico.
Laže, kot pes teče. Če bi ju vzela pomotoma, bi ju vrnila.
Policija ima igralkino izjavo za javnost, posnetek nadzorne kamere in izjave oškodovanih, da si močno želijo osebnega pogovora z Youngovo iz oči v oči. A lahko bi si izkopala še globljo jamo, saj je vmes že poskušala preusmeriti pozornost na Hinesa, češ da jo je, ko jo je zamenjal na režijskem stolčku, začel zasipavati z grozilnimi sporočili na telefonski tajnici ter jo tako ali drugače poskušal oblatiti. Morda, tako vsaj Youngova, ker trpi za posttravmatskim sindromom. Čeprav ni jasno, zaradi česa. »A o tem sem molčala. Nisem se obrnila ne na policijo ne na odvetnika.«