Virus pokopal Playboy
Ikonična revija se poslavlja, spomladanska številka bo zadnja. Žgečkljive vsebine bodo še vedno na voljo v spletni različici.
Odpri galerijo
Novi koronavirus terja žrtve v vseh družbenih sferah, pokosil je tudi legendarno revijo, obžaluje založnik. Playboy, ki ga je pred 66 leti ustanovil razvpiti Hugh Hefner, se poslavlja od svoje tiskane različice, kot navajajo, je zdravstvena kriza po vsem svetu povsem povozila prodajo žgečkljivih vsebin, te bodo odslej na voljo le še na spletu.
Tako je pojasnil generalni direktor Ben Kohn, ki je priznal, da je bil Playboy v škripcih že nekaj časa, virus pa je bil usodna pika na i. Od 2019. so revijo izdajali le še štirikrat na leto, spomladanska različica, ki prihaja na prodajna mesta te dni, bo zadnja tiskana. »V 66 letih smo postali veliko več kot le revija. Napočil je čas, da se odtrgamo od preteklosti in odpremo vrata prihodnosti ter novim izzivom,« je pojasnil Kohn in pristavil, da bo Playboy občasno še vedno izšel v klasični obliki, a ob posebnih priložnostih, obletnicah itn.
Prvo izdajo legendarne revije je krasila nepozabna Marilyn Monroe, na vrhuncu so vsak mesec prodali sedem milijonov izvodov. Izzivala je konservativno misleče, premikala družbene meje, spodbujala drznost pri ženskah in burila domišljijo pri moških. Pa tudi ženskah, ne nazadnje se je uredništvo v zadnjih letih prilagodilo osveženim vlogam spolov v družbi. Za kratek čas so prepovedali popolno goloto, saj so bili prepričani, da ne morejo tekmovati z brezplačnimi spletnimi vsebinami, a so se po letu dni vrnili na stara pota, saj so bralci pogrešali prejšnjo podobo.
Hefner je umrl leta 2017, posle je nasledil njegov sin Cooper, a se je od podjetja poslovil aprila lani, da bi se osredotočil na svoje novo digitalno podjetje. Nazadnje je opustil tudi to in se pridružil letalstvu ameriške vojske.
Tako je pojasnil generalni direktor Ben Kohn, ki je priznal, da je bil Playboy v škripcih že nekaj časa, virus pa je bil usodna pika na i. Od 2019. so revijo izdajali le še štirikrat na leto, spomladanska različica, ki prihaja na prodajna mesta te dni, bo zadnja tiskana. »V 66 letih smo postali veliko več kot le revija. Napočil je čas, da se odtrgamo od preteklosti in odpremo vrata prihodnosti ter novim izzivom,« je pojasnil Kohn in pristavil, da bo Playboy občasno še vedno izšel v klasični obliki, a ob posebnih priložnostih, obletnicah itn.
66 let je Playboy premikal meje.
Prvo izdajo legendarne revije je krasila nepozabna Marilyn Monroe, na vrhuncu so vsak mesec prodali sedem milijonov izvodov. Izzivala je konservativno misleče, premikala družbene meje, spodbujala drznost pri ženskah in burila domišljijo pri moških. Pa tudi ženskah, ne nazadnje se je uredništvo v zadnjih letih prilagodilo osveženim vlogam spolov v družbi. Za kratek čas so prepovedali popolno goloto, saj so bili prepričani, da ne morejo tekmovati z brezplačnimi spletnimi vsebinami, a so se po letu dni vrnili na stara pota, saj so bralci pogrešali prejšnjo podobo.
Hefner je umrl leta 2017, posle je nasledil njegov sin Cooper, a se je od podjetja poslovil aprila lani, da bi se osredotočil na svoje novo digitalno podjetje. Nazadnje je opustil tudi to in se pridružil letalstvu ameriške vojske.