TRAGEDIJA
Samovozeči avto do smrti zbil žensko
Uber po nesreči odpovedal testiranja. Žrtev je bila zasvojenka z mamili.
Odpri galerijo
TEMPE – Po tragični prometni nesreči je podjetje Uber napovedalo konec testiranj samovozečih avtomobilov v severnoameriških mestih, eden od njihovih avtov je namreč podrl kolesarko, ki je prečkala cesto v mestu Tempe v Arizoni. Samovozeči avtomobili so bili sicer že večkrat vpleteni v prometno nesrečo, tokratna pa je prva s smrtnim izidom. Direktorica podjetja Dara Khosrowshahi je izjavila, da jih je smrt 49-letnice zelo pretresla.
V nedeljo ponoči, ko je avto samodejno vozil, je za volanom sedel človek nadzornik, a mu trka ni uspelo preprečiti. Elaine Herzberg je prečkala cesto, kjer ni bilo prehoda za pešce, ob sebi je potiskala kolo. Hudo ranjeno so odpeljali v bolnišnico, a tam je umrla. Izkazalo se je, da je bila zasvojena z mamili, najmanj šestkrat so jo že aretirali, in mati dveh otrok.
Podjetja, kot so Ford, General Motors, Tesla in Waymo, vlagajo veliko sredstev v razvoj samovozečih vozil, ki naj bi bila prihodnost avtomobilske industrije, poleg tega pa naj bi zmanjšala število nesreč. Mnoga ameriška mesta so z veseljem podprla razvoj tovrstne tehnologije, seveda pa so glasni tudi nasprotniki z opozorili, češ da jo uporabljajo, še preden je res pripravljena.
Nesreča je opomin za proizvajalce tovrstnih vozil in vlado, da bodo dali varnost na prvo mesto. Po trenutnih pravilih mora samovozeče vozilo vseskozi spremljati človek, ali za volanom ali za daljinskim upravljalnikom. Uber je začel samovozeče taksije testirati leta 2016 v Pittsburghu, k testom so pristopila še mesta San Francisco, Toronto in Phoenix z območjem Tempe.
V nedeljo ponoči, ko je avto samodejno vozil, je za volanom sedel človek nadzornik, a mu trka ni uspelo preprečiti. Elaine Herzberg je prečkala cesto, kjer ni bilo prehoda za pešce, ob sebi je potiskala kolo. Hudo ranjeno so odpeljali v bolnišnico, a tam je umrla. Izkazalo se je, da je bila zasvojena z mamili, najmanj šestkrat so jo že aretirali, in mati dveh otrok.
Podjetja, kot so Ford, General Motors, Tesla in Waymo, vlagajo veliko sredstev v razvoj samovozečih vozil, ki naj bi bila prihodnost avtomobilske industrije, poleg tega pa naj bi zmanjšala število nesreč. Mnoga ameriška mesta so z veseljem podprla razvoj tovrstne tehnologije, seveda pa so glasni tudi nasprotniki z opozorili, češ da jo uporabljajo, še preden je res pripravljena.
Nesreča je opomin za proizvajalce tovrstnih vozil in vlado, da bodo dali varnost na prvo mesto. Po trenutnih pravilih mora samovozeče vozilo vseskozi spremljati človek, ali za volanom ali za daljinskim upravljalnikom. Uber je začel samovozeče taksije testirati leta 2016 v Pittsburghu, k testom so pristopila še mesta San Francisco, Toronto in Phoenix z območjem Tempe.