NA EKS
Kolumna Dejana Vodovnika: Cenik za ***
In tako se krog vrti. Samo da je cenik znan. Za kar koli že. Naj bo za bloge, profile na instagramu, youtube, escort večerje, fu* …
Odpri galerijo
Grozno! Da naredi napako influencerica, ki objavi cenik uslug in storitev na spletu (haha, seveda, pomotoma), se ne zgodi prav pogosto. Vsaj ne bi se smelo. In tako se je izvedelo, da usluge dekliča niso poceni. Usluge? Halo? Storitve? Niti je skoraj nihče ne pozna, je pa dejstvo, da ni poceni, če vam ona v svojem spletnem zapisu na svoji strani objavi nekaj, s čimer vas bo pohvalila. Skratka, plačana storitev, ona pa – madame?
Gremo od začetka. Influencerji so ljudje, ki so prepoznavni na določenem področju. Denimo, če kdo objavlja recepte in piše kuharski blog, ga ljudje prepoznajo kot influencerja. Ti so trenutno v Sloveniji zelo iskana vrsta: oglaševalci in marketinške agencije bi radi delali z njimi, ker so po petih letih uporabe facebooka ugotovili, da facebook ne deluje več tako kot nekoč. Influencerji pa imajo zgrajene svoje komunikacijske kanale, bloge, profile na instagramu, youtubu. In zdaj bi radi prek njih valili svoje oglaševanje, ker na drugih kanalih to ne deluje več. In tako se ti deset ljudi pojavlja v vseh kampanjah, plakatih itd. Ne razumejo pa, da influencer živi samo v internetnem svetu, pri nas pa se jih postavlja v običajne oglase. Vse skupaj postane hitro prenasičeno. »Upam, da se bodo pojavili influencerji, ki bodo na svojem področju dejansko imeli kaj povedati,« je pred časom dejal bloger Roni Kordiš.
S sosednje neschengenske Hrvaške je prišel podatek, da znani (in manj znani) pevci za nastop v trgovskem središču, kjer pripravijo kak modni, kulinarični ali zgolj kar-tako-dogodek, zaračunavajo po približno 6000 evrov. Pri nas v podalpski deželici je podobno. Prihod te ali one zvezdice na »domače dvorišče« pač stane toliko in toliko. Na račun, na roke – stvar dogovora …
Vendar, kot je slišati, številke pa so več kot očitne, naši influencerji ne dosegajo milijonskih klikov na youtubu in jih ta neposredno tudi ne plačuje. Priljubljenost je omejena zaradi jezika, saj večinoma uporabljajo slovenščino, zato marsikdo še ni navzoč v svetu in tu zaostajamo za trendi v Evropi. Vendar je zelo opazna želja med številnimi, tudi takšnimi, ki imajo le po nekaj deset sledilcev, da bi bili influencerji. Zato imamo veliko mikroinfluencerjev, ki bi radi živeli od promocije, največ jih je na omrežju instagram, večji, bolj znani influencerji so pogosto že »kontaminirani« oz. jih številni že preveč povezujejo z blagovnimi znamkami, za katere so že delali. In tako se krog vrti. In vrti. Samo da je cenik znan. Za kar koli že … Pa naj bo za bloge, profile na instagramu, youtube, escort večerje, fu* …
»Na teh omrežjih (družabni mediji; op. a.) vsi vedo vse o vseh in vsi o vseh tudi sodijo, družabni mediji so hudič z obrazom angela,« je te dni za nemško revijo Gala povedala francoska filmska ikona Isabelle Adjani. »Ujeti smo v površinskost,« je še povedala francoska igralka. »Moja astrologinja je napovedala, da me čaka nekaj velikega,« je v šali še dodala 63-letna Isabelle Adjani.
Adjanijeva velja za najbolj nadarjeno igralko svoje generacije, ki ni posnela zelo veliko filmov, a je za svoje vloge prejela številne nagrade.
Je edina francoska igralka, ki je dobila pet cezarjev za glavno žensko vlogo, dve palmi v Cannesu, berlinskega srebrnega medveda za vlogo Camille Claudel v istoimenskem filmu, znana je po vlogah neuslišanih, strastnih in veličastnih ženskih likov: slavne kiparke Camille Claudel, Hugojeve hčerke Adele in kraljice Margot. Torej? Zagotovo je malo bolj pomembna influencerica kot nekatere/nekateri.
To, kar je povedala francoska filmska ikona, je del iste zgodbe, s katero smo pisanje začeli.
Influencerji so pač med nami. Pa naj bodo taki, ki jim nemara res verjamemo, čeprav sploh ne vemo, da so oni tisti, ki so nas iz ozadja »nategnili«, ali pa nemara taki, ki so, kot pravi kolega D. J., na fotkah »kot vaza«, v živo pa »kot sod«, v svojih domnevno influencerskih prispevkih pa popisujejo »lastno izkušnjo« z modnim dogajanjem od tu in tam. Vsi kar naenkrat vse vedo o vsem, če si smem sposoditi Isabelline besede.
Mimogrede, če želite, da se boste kot prireditelj zabave na domačem dvorišču pod kakršno koli že blagovno znamko hvalili s največjo balkansko zvezdo, Severino, pripravite 20.000 evrov (neto). Fotografov se bo trlo, namen prireditve pa bo spregledan. Če želite dobro zabavo in dobro sporočilo, pa za vse raje poskrbite sami. V krogu prijateljev. Pravih; ne tistih, ki vam jih bodo svetovali influencerji od blizu ali daleč. Še Isabelle Adjani bo raje prišla na tako zabavo. Verjemite!
Gremo od začetka. Influencerji so ljudje, ki so prepoznavni na določenem področju. Denimo, če kdo objavlja recepte in piše kuharski blog, ga ljudje prepoznajo kot influencerja. Ti so trenutno v Sloveniji zelo iskana vrsta: oglaševalci in marketinške agencije bi radi delali z njimi, ker so po petih letih uporabe facebooka ugotovili, da facebook ne deluje več tako kot nekoč. Influencerji pa imajo zgrajene svoje komunikacijske kanale, bloge, profile na instagramu, youtubu. In zdaj bi radi prek njih valili svoje oglaševanje, ker na drugih kanalih to ne deluje več. In tako se ti deset ljudi pojavlja v vseh kampanjah, plakatih itd. Ne razumejo pa, da influencer živi samo v internetnem svetu, pri nas pa se jih postavlja v običajne oglase. Vse skupaj postane hitro prenasičeno. »Upam, da se bodo pojavili influencerji, ki bodo na svojem področju dejansko imeli kaj povedati,« je pred časom dejal bloger Roni Kordiš.
S sosednje neschengenske Hrvaške je prišel podatek, da znani (in manj znani) pevci za nastop v trgovskem središču, kjer pripravijo kak modni, kulinarični ali zgolj kar-tako-dogodek, zaračunavajo po približno 6000 evrov. Pri nas v podalpski deželici je podobno. Prihod te ali one zvezdice na »domače dvorišče« pač stane toliko in toliko. Na račun, na roke – stvar dogovora …
Vendar, kot je slišati, številke pa so več kot očitne, naši influencerji ne dosegajo milijonskih klikov na youtubu in jih ta neposredno tudi ne plačuje. Priljubljenost je omejena zaradi jezika, saj večinoma uporabljajo slovenščino, zato marsikdo še ni navzoč v svetu in tu zaostajamo za trendi v Evropi. Vendar je zelo opazna želja med številnimi, tudi takšnimi, ki imajo le po nekaj deset sledilcev, da bi bili influencerji. Zato imamo veliko mikroinfluencerjev, ki bi radi živeli od promocije, največ jih je na omrežju instagram, večji, bolj znani influencerji so pogosto že »kontaminirani« oz. jih številni že preveč povezujejo z blagovnimi znamkami, za katere so že delali. In tako se krog vrti. In vrti. Samo da je cenik znan. Za kar koli že … Pa naj bo za bloge, profile na instagramu, youtube, escort večerje, fu* …
»Na teh omrežjih (družabni mediji; op. a.) vsi vedo vse o vseh in vsi o vseh tudi sodijo, družabni mediji so hudič z obrazom angela,« je te dni za nemško revijo Gala povedala francoska filmska ikona Isabelle Adjani. »Ujeti smo v površinskost,« je še povedala francoska igralka. »Moja astrologinja je napovedala, da me čaka nekaj velikega,« je v šali še dodala 63-letna Isabelle Adjani.
Adjanijeva velja za najbolj nadarjeno igralko svoje generacije, ki ni posnela zelo veliko filmov, a je za svoje vloge prejela številne nagrade.
Je edina francoska igralka, ki je dobila pet cezarjev za glavno žensko vlogo, dve palmi v Cannesu, berlinskega srebrnega medveda za vlogo Camille Claudel v istoimenskem filmu, znana je po vlogah neuslišanih, strastnih in veličastnih ženskih likov: slavne kiparke Camille Claudel, Hugojeve hčerke Adele in kraljice Margot. Torej? Zagotovo je malo bolj pomembna influencerica kot nekatere/nekateri.
To, kar je povedala francoska filmska ikona, je del iste zgodbe, s katero smo pisanje začeli.
Influencerji so pač med nami. Pa naj bodo taki, ki jim nemara res verjamemo, čeprav sploh ne vemo, da so oni tisti, ki so nas iz ozadja »nategnili«, ali pa nemara taki, ki so, kot pravi kolega D. J., na fotkah »kot vaza«, v živo pa »kot sod«, v svojih domnevno influencerskih prispevkih pa popisujejo »lastno izkušnjo« z modnim dogajanjem od tu in tam. Vsi kar naenkrat vse vedo o vsem, če si smem sposoditi Isabelline besede.
Mimogrede, če želite, da se boste kot prireditelj zabave na domačem dvorišču pod kakršno koli že blagovno znamko hvalili s največjo balkansko zvezdo, Severino, pripravite 20.000 evrov (neto). Fotografov se bo trlo, namen prireditve pa bo spregledan. Če želite dobro zabavo in dobro sporočilo, pa za vse raje poskrbite sami. V krogu prijateljev. Pravih; ne tistih, ki vam jih bodo svetovali influencerji od blizu ali daleč. Še Isabelle Adjani bo raje prišla na tako zabavo. Verjemite!