NA KOŽO
Prepovedana promocija
Slovenija bolj kot ministrstvo za digitalizacijo potrebuje ministrstvo za zdravo pamet.
Odpri galerijo
Najbolj znane slovenske turistične kraje na območju Julijskih Alp, kot sta Bohinj in Bovec, so tudi letos na vrhuncu turistične sezone napolnili turisti. Ti posnetke svojih obiskov seveda objavljajo tudi na družabnih omrežjih, kot so facebook, twitter in instagram. Zato je večina ljudi z začudenjem sprejela novico, da lahko za to plačajo globo. Zakon o Triglavskem narodnem parku namreč prepoveduje javno objavo posnetkov, narejenih na zaščitenem območju.
Ob takšnih neumnih zakonskih določbah je marsikdo upravičeno pomislil, da Slovenija veliko bolj kot ministrstvo za digitalizacijo potrebuje ministrstvo za zdravo pamet. V času, ko si vse turistične države na svetu prizadevajo za čim več posnetkov svojih znamenitosti na družabnih omrežjih, je to očitno v Sloveniji na območju Triglavskega narodnega parka prepovedano. Turistična promocija najbolj razvitih turističnih držav je že povsem digitalizirana, saj se je večina komunikacije med ljudmi preselila na različna družabna omrežja.
Po podatkih Svetovnega gospodarskega foruma je vsako minuto v povprečju 4,3 milijona ogledov posnetkov na youtubu, 3,7 milijona iskanj na googlu, 973.000 prijav na facebook in 471.000 objav sporočil na twitterju. Zato bi moralo biti vsem, ki tržijo slovenske naravne turistične znamenitosti, v interesu, da turisti iz naših najlepših krajev, ki nam jih resnici na ljubo ne manjka, objavijo čim več zanimivih posnetkov. To je namreč najbolj učinkovita promocija Slovenije, ki države prav nič ne stane. Nihče se ne brani zastonj reklame razen neumni birokrati, ki so pisali ta zakon. Najbolj bizarno je, da zakon prepoveduje objavo posnetkov iz Triglavskega narodnega parka, ki je pravzaprav javno dobro in last nas vseh, pri čemer se z objavo posnetka ne naredi nobena škoda naravnim znamenitostim.
Vlada in parlament imata dve možnosti. Bodisi spremeniti skrajno bizaren in neumen člen, ki prepoveduje objavo posnetkov, bodisi spremeniti slovenski turistični slogan I feel Slovenia v I feel Butale. Nikjer na svetu razen mogoče v Butalah se namreč ne branijo zastonj turistične promocije.
Ob takšnih neumnih zakonskih določbah je marsikdo upravičeno pomislil, da Slovenija veliko bolj kot ministrstvo za digitalizacijo potrebuje ministrstvo za zdravo pamet. V času, ko si vse turistične države na svetu prizadevajo za čim več posnetkov svojih znamenitosti na družabnih omrežjih, je to očitno v Sloveniji na območju Triglavskega narodnega parka prepovedano. Turistična promocija najbolj razvitih turističnih držav je že povsem digitalizirana, saj se je večina komunikacije med ljudmi preselila na različna družabna omrežja.
Po podatkih Svetovnega gospodarskega foruma je vsako minuto v povprečju 4,3 milijona ogledov posnetkov na youtubu, 3,7 milijona iskanj na googlu, 973.000 prijav na facebook in 471.000 objav sporočil na twitterju. Zato bi moralo biti vsem, ki tržijo slovenske naravne turistične znamenitosti, v interesu, da turisti iz naših najlepših krajev, ki nam jih resnici na ljubo ne manjka, objavijo čim več zanimivih posnetkov. To je namreč najbolj učinkovita promocija Slovenije, ki države prav nič ne stane. Nihče se ne brani zastonj reklame razen neumni birokrati, ki so pisali ta zakon. Najbolj bizarno je, da zakon prepoveduje objavo posnetkov iz Triglavskega narodnega parka, ki je pravzaprav javno dobro in last nas vseh, pri čemer se z objavo posnetka ne naredi nobena škoda naravnim znamenitostim.
Slovenija bolj kot ministrstvo za digitalizacijo potrebuje ministrstvo za zdravo pamet.
Vlada in parlament imata dve možnosti. Bodisi spremeniti skrajno bizaren in neumen člen, ki prepoveduje objavo posnetkov, bodisi spremeniti slovenski turistični slogan I feel Slovenia v I feel Butale. Nikjer na svetu razen mogoče v Butalah se namreč ne branijo zastonj turistične promocije.