KOMENTAR

Tomaž Mihelič: Zarečeni kruh znanih Slovenk

Se tudi vam naježi koža, ko gledate razne objave znanih Slovenk, ki na eni strani zagovarjajo naravne zakonitosti, kot so staranje, pomarančna koža in nalaganje maščobnih celic, nato pa objavljajo raznorazne izdelke za glajenje gubic in čudežno topljenje špeha?!
Fotografija: Kaj vse so nekatere znane Slovenke pripravljene narediti, da zaslužijo na račun zavajanja. FOTO: Guliver/Getty Images
Odpri galerijo
Kaj vse so nekatere znane Slovenke pripravljene narediti, da zaslužijo na račun zavajanja. FOTO: Guliver/Getty Images

Propagiranje kremic in drugega lepotnega sranja pod pretvezo, da podajajo le dobrohotne nasvete svojim oboževalkam, je blago rečeno zavajanje. Pri tem so same seveda zlikane s tisočerimi filtri in skrivajo svoj pravi obraz pod večcentimetrskim slojem pudra ter preostalih ličil. Videti so kot klovnese, čeprav se počutijo poklicane, da širijo zavedanje o skrbi za svojo kožo in ohranjanju mladosti ter izgubljanju odvečne teže. Našle so nov izraz, češ da ne gre za debelost, ampak napihnjenost, kakor da so crknjene krave, ki jih je naplavila reka. Ta izgovor sem pri svoji mami poslušal od mladih nog, ko je vztrajno ponavljala, da se ni poredila, ampak je zgolj napihnjena. Tudi prav, če se ženske z zatiskanjem oči počutijo bolje.

Ena glavnih protagonistk za širjenje zvitih marketinških prijemov je naša znana pevka in vsestranska oglaševalka takšne in drugačne navlake, pogosto tudi tarča kritik, nad katere se potem spravlja s protinapadi. Pred leti se je potila v fitnesu, da bi ostala v formi, nato pa ji je zaradi materinstva zmanjkalo časa in je hitro našla izgovor za svoj videz. Obtožila je medije, trende in modno industrijo, ki pričakujejo preveč od ubogih ženic, že po nekaj mesecih pa je sprejela mamljive ponudbe distributerjev in proizvajalcev čarobnih pomagal za vojno proti kilam, celulitu in gubam. Kako ne bi, ko pa je poslovna dama, ki je pridobila težo verjetno zaradi zarečenega kruha. Mar bi se najedla tistega iz polnovredne moke, saj je manj redilen, in ji ne bi bilo treba posegati po raznoterih zvarkih, nekakšnih namišljenih bližnjicah do popolne postave. Nezanemarljivo je dejstvo, da z vsako objavo mastno služi in premeteno izkorišča žensko naivnost. A sledilke le niso tako slepe, kot se zdi, in vedno več je tistih, ki se spotaknejo ob njeno dvoličnost.

»Tudi jaz sem bila mlada in sedaj sem starejša, če bom imela srečo, bom dočakala tudi visoko starost. To ni bolezen, ampak je del življenja. Vsakodnevni ideali, kakšno postavo in mladosten videz bi morali imeti, mi gredo pošteno na živce. Zakaj bi skrivala svoja leta? Pred kom? Starost je postala sramota, vem samo to, da na srečo ne delimo vsi istega mnenja.«
Iskreno povedano, brez igranja žrtve in užaljenosti, kot to rada počne ta verižna oglaševalka. Na koncu se pregovor, da je najprej dobro pomesti pred svojim pragom, izkaže za zlato pravilo, in če bi se ga držali vsi, bi bila Slovenija daleč najbolj čista dežela na svetu.

Več iz te teme:

Predstavitvene informacije

Predstavitvene informacije