VLOMI V PAKETOMATE

Če vam ukradejo paket, ste upravičeni do odškodnine

Odškodnino lahko uveljavlja tudi naslovnik pošiljke, če se tako dogovori s pošiljateljem.
Fotografija: Višina izplačane odškodnine je predvidena s splošnimi pogoji poslovanja glede na vrsto izbrane storitve, pravijo na Pošti Slovenije. FOTO: Tiero/getty Images
Odpri galerijo
Višina izplačane odškodnine je predvidena s splošnimi pogoji poslovanja glede na vrsto izbrane storitve, pravijo na Pošti Slovenije. FOTO: Tiero/getty Images

Pred dnevi so policisti Policijske uprave Nova Gorica v Ajdovščini obravnavali vlom v enega od paketomatov. Kot so sporočili iz omenjene policijske uprave, je neznanec poškodoval več vratc in jih odprl, s čimer je povzročil za okrog 600 evrov škode na paketomatu, niso pa sporočili, ali je s seboj odnesel tudi katerega od paketov, saj so kaznivo dejanje še preiskovali.

Kljub temu je obvestilo marsikomu, ki nakupuje preko spleta, pognalo strah v kosti. Kaj lahko se namreč zgodi, da za določeno reč odštejemo precej denarja, pa nam jo nato nepridipravi izmaknejo, še preden jo sploh primemo v roke.

Upravičeni do odškodnine

Kaj lahko v tem primeru storimo oziroma ali se lahko nadejamo odškodnine, smo povprašali dostavne službe, kjer se strinjajo, da je v primeru storjenega kaznivega dejanja pošiljatelj upravičen do izplačila odškodnine, nato pa se lahko z naslovnikom dogovori, ali mu bo naročeno poslal ponovno, ali pa mu bo vrnil kupnino. »V primeru izgube, odtujitve ali poškodbe knjižene pošiljke (priporočene ali z označeno vrednostjo) je pošiljatelj upravičen do izplačila odškodnine. Odškodnino lahko uveljavlja tudi naslovnik pošiljke, če se tako dogovori s pošiljateljem. Višina izplačane odškodnine je predvidena s splošnimi pogoji poslovanja glede na vrsto izbrane storitve,« so navedli pri Pošti Slovenije.

Pri podjetju DPD so odgovorili, da v primeru tatvine pošiljke »odgovornost ni na strani dostavne službe«, kljub temu pa seveda podjetje sodeluje tako s prejemnikom kot policijo in pošiljateljem, »da se zadeva čim prej uredi, in prejemnik čim prej dobi novo pošiljko ali vrnjeno kupnino«.

Nosijo odgovornost

Tudi pri podjetju GLS v primeru vloma v paketomat in kraje pošiljk ne odlašajo s klicem na policijo, oškodovani prejemnik pa se mora obrniti na pošiljatelja. »Skladno s pogoji poslovanja lahko škodni zahtevek za povračilo škode ukradenega ali izgubljenega paketa vloži le pošiljatelj. Zato je o odtujitvi paketa s strani našega odgovornega oddelka obveščen pošiljatelj, z zaprosilom, da odda zahtevek in nam posreduje podatke o vsebini in vrednosti paketa. General Logistics Systems d.o.o. nosi odgovornost od prevzema paketa pri pošiljatelju do dostave paketa prejemniku, če v vmesnem času pride do izgube, poškodbe ali kraje paketa kljub posledici kaznivega dejanja,« so še dodali pri GLS.

Predstavitvene informacije

Komentarji:

Predstavitvene informacije