NESREČA NA AVTOCESTI
Minuta hupanja Petru v spomin
V ponedeljkovi nesreči je umrl Peter Studen. Tovornjakarji so se mu poklonili s trobljenjem.
Odpri galerijo
LJUBLJANA – »Slišal sem, da se je zgodila nesreča, a sem šele drugi dan izvedel, da je v njej umrl moj kolega, prijatelj Peter,« nam je zaupal voznik tovornjaka, ki je želel ostati anonimen. »Skupaj sva spila kakšno pivo, poznam ga kot zelo dobrega človeka.«
Prepričan je, da krivda ni na njegovi strani, še več, jezijo ga komentarji, ki so jih bralci spletnih časopisov podajali pod člankom o nesreči. »Pravijo, da šparamo na gumah, to preprosto ne drži. Gre za vodilno gumo in na teh se nikoli ne špara. Lahko pa opozorim na naše neprimerne ceste; tako regionalka kot avtocesta se lahko skrijeta pred italijanskimi ali avstrijskimi,« pravi avtoprevoznik. »Ravno zdaj,« je še dodal, »ob 12. uri, bomo vsi tisti, ki smo ga poznali in ki vemo za nesrečo, njegov spomin počastili z minuto hupanja.«
Peter Studen je vozil za podjetje Komteks, ki se ukvarja z zbiranjem in odkupom sekundarnih surovin. »Bil je zelo dober delavec, pri nas je šele dobro začel, saj je delal le en mesec prek agencije. Vendar ga poznam, saj je pri nas delal že pred leti,« je povedal delodajalec Tomaž Komac.
Kot je znano, je v ponedeljek tovornjakar vozil tovorno vozilo volvo s pripetim polpriklopnikom po desnem prometnem pasu ljubljanske obvoznice od Rudnika proti Barju. Pred izvozom Ljubljana Center mu je počila pnevmatika, zaradi česar je vozilo zaneslo levo, pri tem pa se je prevrnilo in drselo v smeri vožnje, dokler ni trčilo ob kovinsko varnostno ograjo. V levo je zaneslo tudi priklopno vozilo, tako da je zapeljalo prek ograje na prehitevalni pas nasprotnega smernega vozišča. Pri trčenju se je tovor razsul po obeh smernih voziščih, zaradi česar sta bili poškodovani še dve vozili. Policisti so ugotovili, da voznik med vožnjo ni bil pripet z varnostnim pasom, poškodbe pa so bile tako hude, da je pozneje v bolnišnici umrl.
30 let je bil star Peter, ko se je smrtno ponesrečil.
Prepričan je, da krivda ni na njegovi strani, še več, jezijo ga komentarji, ki so jih bralci spletnih časopisov podajali pod člankom o nesreči. »Pravijo, da šparamo na gumah, to preprosto ne drži. Gre za vodilno gumo in na teh se nikoli ne špara. Lahko pa opozorim na naše neprimerne ceste; tako regionalka kot avtocesta se lahko skrijeta pred italijanskimi ali avstrijskimi,« pravi avtoprevoznik. »Ravno zdaj,« je še dodal, »ob 12. uri, bomo vsi tisti, ki smo ga poznali in ki vemo za nesrečo, njegov spomin počastili z minuto hupanja.«
Peter Studen je vozil za podjetje Komteks, ki se ukvarja z zbiranjem in odkupom sekundarnih surovin. »Bil je zelo dober delavec, pri nas je šele dobro začel, saj je delal le en mesec prek agencije. Vendar ga poznam, saj je pri nas delal že pred leti,« je povedal delodajalec Tomaž Komac.
Kot je znano, je v ponedeljek tovornjakar vozil tovorno vozilo volvo s pripetim polpriklopnikom po desnem prometnem pasu ljubljanske obvoznice od Rudnika proti Barju. Pred izvozom Ljubljana Center mu je počila pnevmatika, zaradi česar je vozilo zaneslo levo, pri tem pa se je prevrnilo in drselo v smeri vožnje, dokler ni trčilo ob kovinsko varnostno ograjo. V levo je zaneslo tudi priklopno vozilo, tako da je zapeljalo prek ograje na prehitevalni pas nasprotnega smernega vozišča. Pri trčenju se je tovor razsul po obeh smernih voziščih, zaradi česar sta bili poškodovani še dve vozili. Policisti so ugotovili, da voznik med vožnjo ni bil pripet z varnostnim pasom, poškodbe pa so bile tako hude, da je pozneje v bolnišnici umrl.