Ni znano, kdo je vozil, ko je umrla 21-letna Celjanka
V prometni nesreči je umrla 21-letna Celjanka. Njena prijatelja preživela, a trka se ne spomnita.
Odpri galerijo
Avgusta 2015 smo v Slovenskih novicah pisali o tragični prometni nesreči, ki se je zgodila na magistralni cesti med Prnjavorom in Klašnicami v kraju Hrvaćani na območju Bosne in Hercegovine in v kateri je življenje izgubila komaj 21-letna Celjanka Lindita Jakupi. Poleg nje sta bila v avtomobilu BMW X5 še dva njena prijatelja, prav tako Celjana, oba stara 22 let, in sicer Dejan Grbić in Tim Korpnik.
Skupaj naj bi se vračali s sejma v Prnjavoru v Bosni in Hercegovini, ko se je zgodila huda nesreča. Po mnenju tožilstva naj bi usodne noči za volanom svojega BMW X5, ki ga je zaradi neprilagojene hitrosti v blagem ovinku zaneslo v obcestni jarek, od tam pa odbilo v betonski prepust, pri čemer se je obrnil na streho in zagorel, sedel obtoženi Korpnik. A na obravnavi, ki se je Korpnik, obtožen nevarne vožnje, ni udeležil, njegov zagovornik ga je opravičil, ker je dobil redno zaposlitev, in prosil, ali se lahko njegovemu klientu sodi kljub nenavzočnosti, se je izkazalo, da pravzaprav ni jasno, kdo je usodne noči v resnici sedel za volanom.
Ko je sodnica Alenka Jazbinšek Žgank prebirala listinske dokaze v spisu, je iz njih moč razbrati, da so preiskovalci na kraju nesreče na volanu vozila našli le DNK-sledi, ki so pripadale v nesreči umrli Linditi Jakupi. Prav tako je bilo tri četrtine njenih sledi DNK najdenih na voznikovem sedežu in zračni blazini, ki se je sprožila, le četrtina naj bi jih pripadala Korpniku. A ne Korpnik, ki je na predobravnavnem naroku zanikal krivdo, ne Dejan Grbić se ne spominjata ničesar.
Oba sta bila hudo poškodovana, v banjaluškem univerzitetnem kliničnem centru naj bi se iz kome prebudila šele po več urah. Mlada Celjanka je umrla takoj, vzrok je bilo silovito pretrganje hrbtenjače. Ali je kljub temu, da še ni imela vozniškega izpita, za njo je bilo le 31 ur vožnje v avtošoli, usodne noči sedla za volan prav ona, naj bi poskušal razjasniti sodnomedicinski izvedenec Peter Kadiš, ki ga bo sodišče angažiralo v soglasju s tožilstvom in odvetnikom obtoženega Korpnika Lukom Divjakom.
Sodnica je že zaslišala izvedenca cestnoprometne stroke Sandija Horvata, ta je potrdil, da se je vozilo ob trku v betonski prepust prevrnilo in obstalo na strehi, ob tem pa zagorelo. Goreti je začelo na sprednjem delu vozila, pri motorju, medtem ko je zadnji del ostal nepoškodovan. Iz zapisnikov izhaja tudi, da se je merilnik hitrosti ob trku ustavil pri 105 kilometrih na uro, pa tudi, da nihče od udeležencev ni bil trezen.
Največ, in sicer 2,5 promila alkohola, naj bi imela v krvi prav Jakupijeva, 1,60 Korpnik, najmanj, 0,14, pa Grbić. Tim Korpnik je imel opečene 25 odstotkov kože, medtem ko naj bi Dejan Grbić utrpel zlom podlahtnice in medenice ter odrgnine in udarnine po vsem telesu. Sojenje se bo nadaljevalo februarja.
Skupaj naj bi se vračali s sejma v Prnjavoru v Bosni in Hercegovini, ko se je zgodila huda nesreča. Po mnenju tožilstva naj bi usodne noči za volanom svojega BMW X5, ki ga je zaradi neprilagojene hitrosti v blagem ovinku zaneslo v obcestni jarek, od tam pa odbilo v betonski prepust, pri čemer se je obrnil na streho in zagorel, sedel obtoženi Korpnik. A na obravnavi, ki se je Korpnik, obtožen nevarne vožnje, ni udeležil, njegov zagovornik ga je opravičil, ker je dobil redno zaposlitev, in prosil, ali se lahko njegovemu klientu sodi kljub nenavzočnosti, se je izkazalo, da pravzaprav ni jasno, kdo je usodne noči v resnici sedel za volanom.
Ali je kljub temu, da še ni imela vozniškega izpita, usodne noči sedla za volan prav Jakupijeva, naj bi poskušal razjasniti sodnomedicinski izvedenec.
Ko je sodnica Alenka Jazbinšek Žgank prebirala listinske dokaze v spisu, je iz njih moč razbrati, da so preiskovalci na kraju nesreče na volanu vozila našli le DNK-sledi, ki so pripadale v nesreči umrli Linditi Jakupi. Prav tako je bilo tri četrtine njenih sledi DNK najdenih na voznikovem sedežu in zračni blazini, ki se je sprožila, le četrtina naj bi jih pripadala Korpniku. A ne Korpnik, ki je na predobravnavnem naroku zanikal krivdo, ne Dejan Grbić se ne spominjata ničesar.
Oba sta bila hudo poškodovana, v banjaluškem univerzitetnem kliničnem centru naj bi se iz kome prebudila šele po več urah. Mlada Celjanka je umrla takoj, vzrok je bilo silovito pretrganje hrbtenjače. Ali je kljub temu, da še ni imela vozniškega izpita, za njo je bilo le 31 ur vožnje v avtošoli, usodne noči sedla za volan prav ona, naj bi poskušal razjasniti sodnomedicinski izvedenec Peter Kadiš, ki ga bo sodišče angažiralo v soglasju s tožilstvom in odvetnikom obtoženega Korpnika Lukom Divjakom.
Vsi so imeli alkohol v krvi
Sodnica je že zaslišala izvedenca cestnoprometne stroke Sandija Horvata, ta je potrdil, da se je vozilo ob trku v betonski prepust prevrnilo in obstalo na strehi, ob tem pa zagorelo. Goreti je začelo na sprednjem delu vozila, pri motorju, medtem ko je zadnji del ostal nepoškodovan. Iz zapisnikov izhaja tudi, da se je merilnik hitrosti ob trku ustavil pri 105 kilometrih na uro, pa tudi, da nihče od udeležencev ni bil trezen.
Največ, in sicer 2,5 promila alkohola, naj bi imela v krvi prav Jakupijeva, 1,60 Korpnik, najmanj, 0,14, pa Grbić. Tim Korpnik je imel opečene 25 odstotkov kože, medtem ko naj bi Dejan Grbić utrpel zlom podlahtnice in medenice ter odrgnine in udarnine po vsem telesu. Sojenje se bo nadaljevalo februarja.