Po trku je BMW zagorel
Tim Korpnik se zagovarja za povzročitev smrtne prometne nesreče. Izvedenec prepričan, da je Lindita Jakupi sedela na sovoznikovem sedežu.
Odpri galerijo
Na celjskem sodišču so po trimesečni prekinitvi znova začeli sojenje Celjanu Timu Korpniku. Obtožnica mu očita, da je pred slabimi petimi leti v Bosni in Hercegovini povzročil hudo prometno nesrečo, v kateri je umrla komaj 21-letna Celjanka Lindita Jakupi. A Korpnika na sodišče ni bilo, se je pa njegov zagovornik Luka Divjak strinjal, da sodnica kljub temu zasliši izvedenca sodnomedicinske stroke dr. Petra Kadiša.
Nesreča se je zgodila avgusta 2015 okoli enih zjutraj v kraju Hrvaćani na magistralni cesti med Prnjavorom in Klašnicami. Korpnikovega BMW X5 je v blagem ovinku zaradi neprilagojene hitrosti zaneslo v obcestni jarek, od tam pa ga je odbilo v betonski prepust. Pri tem ga je obrnilo za 180 stopinj, tako da je pristal na strehi, ob trku pa se je tudi vnel.
V vozilu so bili ob nesreči trije mladi Celjani, 21-letna Lindita Jakupi, ki se je tako hudo poškodovala, da je takoj umrla, ter 22-letna Dejan Grbić in Tim Korpnik, ki sta bila hudo poškodovana. Prav Korpnik, tako obtožnica, naj bi usodne noči sedel za volanom. A se zagovarja, da je zgolj sedel v avto in takoj zaspal, zato se ničesar v zvezi z nesrečo ne spomni. Preiskovalci, ki so na kraju nesreče jemali sledi DNK, so sledi Jakupijeve našli tako na volanu kot na voznikovem sedežu ter zračni blazini, ki se je sprožila ob trku, zato se je porajalo vprašanje, kdo je tisto noč pravzaprav sedel za volanom.
To je na podlagi poškodb vseh udeležencev pojasnil sodnomedicinski izvedenec dr. Peter Kadiš. Mnenje je predstavil na eni od prejšnjih obravnav, tokrat pa je odgovarjal na dodatna vprašanja sodnice, tožilca Darka Kežmana in predvsem Korpnikovega zagovornika. Tega je zanimalo, na osnovi česa sklepa, da je pokojna sedela na sprednjem sovoznikovem sedežu. Izvedenec je bil jasen, da iz poškodb, ki jih je utrpela predvsem po desni strani, po desni strani pa je bil najbolj poškodovan tudi avto.
»Poškodbe, ki jih je ob trku dobila Jakupijeva, pa tudi položaj, v katerem so jo našli, kažejo na to, da ni bila pripeta z varnostnim pasom, saj je ob najdbi ležala med prednjima sedežema,« je dejal Kadiš. »Najhujša je bila poškodba možganskega debla kot posledica zloma lobanje,« je dejal Kadiš. »Tečajast zlom lobanjskih kosti s pretrganjem mostiča možganskega debla pa je bila poškodba, ki je v trenutku povzročila smrt.« Po njegovem ni nobenega dvoma, da je sedela na desnem sprednjem sedežu, ne glede na to, ali je bila tudi pripeta z varnostnim pasom ali ne.
Na vprašanje, kako je mogoče, da obtoženi razen opeklin drugih hujših poškodb ni utrpel, je Kadiš odgovoril, da so na njegovo telo očitno delovale drugačne sile. Korpnik, ki zagotovo ni mogel sedeti na sovoznikovem sedežu, je dobil le opekline, ki so bile izrazitejše na desni strani telesa. Na eni od naslednjih obravnav bodo zaslišali še tri bosanske gasilce, ki so bili na kraju nesreče. Ali bodo zaslišali tudi forenzika, se bo sodnica Alenka Jazbinšek Žgank še odločila.
Nesreča se je zgodila avgusta 2015 okoli enih zjutraj v kraju Hrvaćani na magistralni cesti med Prnjavorom in Klašnicami. Korpnikovega BMW X5 je v blagem ovinku zaradi neprilagojene hitrosti zaneslo v obcestni jarek, od tam pa ga je odbilo v betonski prepust. Pri tem ga je obrnilo za 180 stopinj, tako da je pristal na strehi, ob trku pa se je tudi vnel.
Izvedenec je pojasnjeval, kdo je usodne noči sedel za volanom BMW.
V vozilu so bili ob nesreči trije mladi Celjani, 21-letna Lindita Jakupi, ki se je tako hudo poškodovala, da je takoj umrla, ter 22-letna Dejan Grbić in Tim Korpnik, ki sta bila hudo poškodovana. Prav Korpnik, tako obtožnica, naj bi usodne noči sedel za volanom. A se zagovarja, da je zgolj sedel v avto in takoj zaspal, zato se ničesar v zvezi z nesrečo ne spomni. Preiskovalci, ki so na kraju nesreče jemali sledi DNK, so sledi Jakupijeve našli tako na volanu kot na voznikovem sedežu ter zračni blazini, ki se je sprožila ob trku, zato se je porajalo vprašanje, kdo je tisto noč pravzaprav sedel za volanom.
To je na podlagi poškodb vseh udeležencev pojasnil sodnomedicinski izvedenec dr. Peter Kadiš. Mnenje je predstavil na eni od prejšnjih obravnav, tokrat pa je odgovarjal na dodatna vprašanja sodnice, tožilca Darka Kežmana in predvsem Korpnikovega zagovornika. Tega je zanimalo, na osnovi česa sklepa, da je pokojna sedela na sprednjem sovoznikovem sedežu. Izvedenec je bil jasen, da iz poškodb, ki jih je utrpela predvsem po desni strani, po desni strani pa je bil najbolj poškodovan tudi avto.
»Poškodbe, ki jih je ob trku dobila Jakupijeva, pa tudi položaj, v katerem so jo našli, kažejo na to, da ni bila pripeta z varnostnim pasom, saj je ob najdbi ležala med prednjima sedežema,« je dejal Kadiš. »Najhujša je bila poškodba možganskega debla kot posledica zloma lobanje,« je dejal Kadiš. »Tečajast zlom lobanjskih kosti s pretrganjem mostiča možganskega debla pa je bila poškodba, ki je v trenutku povzročila smrt.« Po njegovem ni nobenega dvoma, da je sedela na desnem sprednjem sedežu, ne glede na to, ali je bila tudi pripeta z varnostnim pasom ali ne.
Na vprašanje, kako je mogoče, da obtoženi razen opeklin drugih hujših poškodb ni utrpel, je Kadiš odgovoril, da so na njegovo telo očitno delovale drugačne sile. Korpnik, ki zagotovo ni mogel sedeti na sovoznikovem sedežu, je dobil le opekline, ki so bile izrazitejše na desni strani telesa. Na eni od naslednjih obravnav bodo zaslišali še tri bosanske gasilce, ki so bili na kraju nesreče. Ali bodo zaslišali tudi forenzika, se bo sodnica Alenka Jazbinšek Žgank še odločila.