GENOVA
FOTO: Šokantna fotografija pred tragedijo razkriva pravo stanje viadukta
Pravili so mu gradbeni neuspeh z visokimi stroški vzdrževanja. Končalo se je z več deset mrtvimi.
Odpri galerijo
GENOVA – Reševalci v Genovi so našli že 42 smrtnih žrtev torkovega zrušenja viadukta, je sporočil državni tožilec Francesco Cozzi. Ranjenih je 16 ljudi, od tega jih je 12 v kritičnem stanju. Iskanje med ruševinami pa se nadaljuje in število mrtvih bi se utegnilo še povišati, je opozoril tožilec. Številne namreč še pogrešajo.
Vzrok nesreče viadukta na avtocesti A10, ki povezuje italijansko riviero in jug Francije in ki se je v torek zrušil približno 40 metrov globoko na naseljeno območje, še vedno ni znan. Strokovnjaki menijo, da je bil objekt, ki je bil zgrajen v 60. letih 20. stoletja, že v začetku slabo zasnovan, poleg tega pa je bil verjetno tudi že dotrajan in slabo vzdrževan. Tudi tožilec Cozzi je povedal, da poteka preiskava za zdaj v smeri, da je do zrušenja viadukta prišlo zaradi »človeškega dejavnika«.
A upravljavec avtoceste in tudi viadukta Autostrade per l'Italija zatrjuje, da so izvajali redna preverjanja strukturne trdnosti viadukta in da so testiranja dajala dobre rezultate. Preverjanje so izvajali vsake tri mesece na podlagi programa, ki je bil usklajen tudi z ministrstvom za promet, so sporočili iz podjetja.
S tem so se odzvali na zahteve ministra za promet Danila Toninellija, da bi moralo celotno vodstvo enega največjih upravljavcev italijanskih avtocest odstopiti. Napovedal je tudi, da bodo podjetju odvzeli koncesijo za upravljanje italijanskih avtocest in izdali kazen v višini do 150 milijonov evrov.
O vsem skupaj priča tudi nazorna fotografija s twitterja, ki kaže, v kakšnem stanju je bil viadukt, imenovan Brooklynski most, s katerega je zgrmelo od 30 do 35 avtomobilov samo nekaj dni pred nesrečo. Pred dvema letoma je profesor Antonio Brencichocijenio z univerze v Genovi trdil, da je most gradbeni neuspeh z visokimi stroški vzdrževanja.
Preberite še: V zrušenju viadukta umrli družina in mladi turisti, iz ruševin se sliši jok
Vzrok nesreče viadukta na avtocesti A10, ki povezuje italijansko riviero in jug Francije in ki se je v torek zrušil približno 40 metrov globoko na naseljeno območje, še vedno ni znan. Strokovnjaki menijo, da je bil objekt, ki je bil zgrajen v 60. letih 20. stoletja, že v začetku slabo zasnovan, poleg tega pa je bil verjetno tudi že dotrajan in slabo vzdrževan. Tudi tožilec Cozzi je povedal, da poteka preiskava za zdaj v smeri, da je do zrušenja viadukta prišlo zaradi »človeškega dejavnika«.
A upravljavec avtoceste in tudi viadukta Autostrade per l'Italija zatrjuje, da so izvajali redna preverjanja strukturne trdnosti viadukta in da so testiranja dajala dobre rezultate. Preverjanje so izvajali vsake tri mesece na podlagi programa, ki je bil usklajen tudi z ministrstvom za promet, so sporočili iz podjetja.
Izredne razmere v GenoviItalijanski premier Giuseppe Conte je v Genovi razglasil izredne razmere zaradi torkovega zrušenja avtocestnega viadukta. To naj bi trajalo naslednjih 12 mesecev, vlada v Rimu pa je za odpravo posledic nesreče že namenila prvih pet milijonov evrov.
S tem so se odzvali na zahteve ministra za promet Danila Toninellija, da bi moralo celotno vodstvo enega največjih upravljavcev italijanskih avtocest odstopiti. Napovedal je tudi, da bodo podjetju odvzeli koncesijo za upravljanje italijanskih avtocest in izdali kazen v višini do 150 milijonov evrov.
O vsem skupaj priča tudi nazorna fotografija s twitterja, ki kaže, v kakšnem stanju je bil viadukt, imenovan Brooklynski most, s katerega je zgrmelo od 30 do 35 avtomobilov samo nekaj dni pred nesrečo. Pred dvema letoma je profesor Antonio Brencichocijenio z univerze v Genovi trdil, da je most gradbeni neuspeh z visokimi stroški vzdrževanja.
Predstavitvene informacije
Komentarji:
13:00
Pomagamo si s paro