ZRUŠENJE VIADUKTA
FOTO: Uradni podatki iz sosednje Italije: število žrtev še večje
Med pokojnimi je 15 tujcev.
Odpri galerijo
GENOVA – Italijanske oblasti so danes tudi uradno potrdile, da je v torkovem zrušenju avtocestnega viadukta pri Genovi umrlo 43 ljudi. Identificirali so namreč še tričlansko družino, ki so jo našli v noči na soboto. Gre za italijansko-jamajški par in njuno devetletno hčer, poroča italijansko notranje ministrstvo. Njihov uničeni avto so v noči na soboto našli pod ruševinami viadukta. Med smrtnimi žrtvami je tako 15 tujcev, in sicer štirje Francozi, trije Čilenci, dva Albanca, dva Romuna, dva Jamajčana ter po en Kolumbijec in Perujec. Devet ljudi je še vedno v bolnišnici. Reševalci sicer nadaljujejo iskanje, če je morda še kdo pod ruševinami, ki ni bil razglašen za pogrešanega.
Viadukt Morandi se je zrušil v torek med nevihto, z njim je 45 metrov v globino zgrmelo več kot 30 avtomobilov in tovornjakov. Razlog za katastrofo preiskovalci še ugotavljajo, bi pa lahko bila kriva načeta jeklenica.
Italijanska vlada je že sprožila postopek odvzema koncesije zasebnemu podjetju Autostrade per l'Italia, ki upravlja ta in številne druge dele italijanskih avtocest. Podjetje odgovornost zavrača, je pa napovedalo vzpostavitev dveh skladov, in sicer enega za žrtve in njihove družine ter drugega za obnovo in potrebe mesta Genova. Skupaj bosta vredna pol milijarde evrov.
Genovski tožilec Francesco Cozzi, ki preiskuje zrušenje viadukta, je za današnjo izdajo časnika Corriere della Sera dejal, da se je država s privatizacijo avtocest odpovedala vlogi zagotavljanja varnosti cest.
Kriva načeta jeklenica?
Viadukt Morandi se je zrušil v torek med nevihto, z njim je 45 metrov v globino zgrmelo več kot 30 avtomobilov in tovornjakov. Razlog za katastrofo preiskovalci še ugotavljajo, bi pa lahko bila kriva načeta jeklenica.
Italijanska vlada je že sprožila postopek odvzema koncesije zasebnemu podjetju Autostrade per l'Italia, ki upravlja ta in številne druge dele italijanskih avtocest. Podjetje odgovornost zavrača, je pa napovedalo vzpostavitev dveh skladov, in sicer enega za žrtve in njihove družine ter drugega za obnovo in potrebe mesta Genova. Skupaj bosta vredna pol milijarde evrov.
Genovski tožilec Francesco Cozzi, ki preiskuje zrušenje viadukta, je za današnjo izdajo časnika Corriere della Sera dejal, da se je država s privatizacijo avtocest odpovedala vlogi zagotavljanja varnosti cest.