MH370
Nova teorija: pilot zadušil potnike in strmoglavil letalo
V smrt naj bi namerno popeljal 238 ljudi.
Odpri galerijo
KUALA LUMPUR – Že več kot pet let je minilo od ene najbolj skrivnostnih letalskih nesreč v zgodovini. Preiskovalci niso nič bliže razrešitvi izginotja letala družbe Malaysia Airlines, ki je 9. marca 2014 iz Kuala Lumpurja v Maleziji poletelo proti Pekingu, zato ne preseneča, da se pojavljajo vedno nove teorije o tem, zakaj se je let MH370 končal, kot se je.
Letalo je z radarjev izginilo 38 minut po vzletu. Ko ga je našel vojaški radar, je letalo ponovno skrenilo s poti in ponovno izginilo, približno 400 kilometrov od otoka Penang.
Številni pa menijo, da teorija »ne drži vode«, češ da letala ni tako enostavno dekompresirati, kot to opisuje Langewiesche. Poleg tega dodajajo, da je bil Shah strasten letalec, ki nikoli ne bi 241 ljudi popeljal v smrt zaradi težav v zakonu.
Dele letala so našli na različnih lokacijah npr. pri Mozambiku, Južni Afriki, Reunionu in Mavriciju, kamor jih je naplavilo morje, še vedno pa ni sledu za črno skrinjico, ki bi lahko verjetno edina razkrila, kaj se je res zgodilo na nesrečnem letu.
Letalo je z radarjev izginilo 38 minut po vzletu. Ko ga je našel vojaški radar, je letalo ponovno skrenilo s poti in ponovno izginilo, približno 400 kilometrov od otoka Penang.
»Lahko noč. Malaysian 370,« so bile zadnje besede z letala, na katerem je bilo 227 potnikov in 12 članov posadke. In ravno med temi gre iskati krivca za izginotje letala, vsaj sodeč po teoriji Williama Langewiescheja. Strokovnjak za letalstvo je prepričan, da je pilot letala Zaharie Ahmad Shah ubil svojega sopilota in skrenil s poti za tem, ko je zapustil vietnamski zračni prostor. Poletel naj bi na 12 tisoč metrov, nato pa dekompresiral letalo, da bi najprej uspaval, nato pa ubil potnike. »Na letalu tega ne bi opazili, razen da bi izpadle maske s kisikom,« je za The Atlantic povedal Langewiesche in pojasnil, da so bili potniki po nekaj minutah onesposobljeni in v nezavesti, nato pa naj bi jih pilot »nežno ubil«. Zatem je po tej teoriji pilot ročno upravljal letalo ter ali strmoglavil v ocean pri tako veliki hitrosti, da se je ob udarcu povsem razletelo, ali pa čakal, da bi ostalo povsem brez goriva.
Prijatelj pilota, ki se je med osumljenci za tragedijo znašel že večkrat, je prepričan, da bi deli te teorije lahko bili resnični. Povedal je, da je imel Shah težave v zakonu, ker je ženo varal s številnimi stevardesami, ona pa je za to vedela.
Številni pa menijo, da teorija »ne drži vode«, češ da letala ni tako enostavno dekompresirati, kot to opisuje Langewiesche. Poleg tega dodajajo, da je bil Shah strasten letalec, ki nikoli ne bi 241 ljudi popeljal v smrt zaradi težav v zakonu.
Dele letala so našli na različnih lokacijah npr. pri Mozambiku, Južni Afriki, Reunionu in Mavriciju, kamor jih je naplavilo morje, še vedno pa ni sledu za črno skrinjico, ki bi lahko verjetno edina razkrila, kaj se je res zgodilo na nesrečnem letu.