Slovenec zmagal v finalu tekmovanja v e-dirkanju
V osupljivem prikazu hitrosti, natančnosti in spretnosti je slovenski tekmovalec v simulacijskem dirkanju Jernej Dovžan iz Tržiča zmagal na globalnem finalu tekmovanja Heineken Player 0.0. Na dogodku, ki je minuli konec tedna potekal na priznanem igričarskem festivalu Gamergy v Madridu, se je pomerilo 18 elitnih e-dirkačev z vsega sveta, njihove nastope pa je v živo spremljal štirikratni svetovni prvak formule ena Max Verstappen.
»Ker je šlo za eno samo dirko, je treba priznati, da je poleg znanja in pripravljenosti o zmagi odločal tudi kanček sreče. Konkurenca je bila težka, sposobnosti Brazilca in Poljaka sem poznal že prej, vedel sem, da sta zelo dobra. Presenetil pa me je Japonec, ki je bil zelo hiter,« je po osvojitvi naslova povedal Jernej, 19-letni študent računalništva in informatike, ki se je na tekmovanje pripravljal več mesecev, pri čemer mu je pri nastavitvah virtualnega avtomobila pomagala tudi inženirska ekipa. »Sodelovati v tekmovanju Player 0.0 je bilo enkratno doživetje, se pa veselim vrnitve domov, da zmago proslavim še z domačimi in prijatelji,« je dejal mladi vrhunski e-športnik.
Pri nastavitvah virtualnega dirkalnika je Jerneju pomagala tudi inženirska ekipa.
Bitka do zadnjega kroga
E-dirkači so svoje spretnosti prikazali na zahtevnem nizozemskem dirkališču Zandvoort, na katerem so morali odpeljati 18 krogov oziroma četrtino dejanske dirke formule ena, vreme na dirki pa je z metom virtualne kocke, ki je pristala na soncu, določil Max Verstappen. Jernej Dovžan je dirko začel z druge startne pozicije, ki si jo je priboril v polfinalu, in takoj je bilo jasno, da je kandidat za zmago. Na začetku je kazalo, da se bosta za zmago borila Slovenec in Brazilec, saj sta drug drugega prehitevala prvih nekaj krogov. Pri tem je brazilski tekmovalec poškodoval sprednje krilce na vozilu, tako da se je po postankih v boksih v boj za zmago vmešal Japonec, ki pa v nobenem trenutku ni prehitel večino dirke vodečega Jerneja. Ta je ostal zbran do zadnjega metra in je svojega mercedesa AMG petronasa v cilj pripeljal skoraj dve sekundi pred Japoncem, Brazilec pa je osvojil tretje mesto.
Sprejemanje pravih odločitev
Vzdušju v areni Player 0.0 je vznemirjenje dodala prisotnost Maxa Verstappna, ambasadorja blagovne znamke Heineken 0.0, ki se je srečal z oboževalci in čestital finalistom, pri čemer je izpostavil vedno bolj intenzivno prepletanje e-športov, motošporta in odgovornega življenja. »Krasno je videti strast in predanost teh dirkačev. Player 0.0 še naprej prikazuje pomen spretnosti, osredotočenosti in sprejemanja pravih odločitev – ne le v dirkanju, ampak tudi v življenju,« je poudaril Verstappen.
Najboljši voznik je tisti, ki ne pije
Tekmovanje Player 0.0, ki predstavlja Heinekenovo pobudo v okviru platforme Kadar voziš, ne pij, utrjuje sporočilo, da je najboljši voznik tisti, ki ne pije. Zasnovano je tako, da skozi svet videoiger širi sporočilo o odgovornem uživanju pijač med novimi generacijami. Letos je tekmovanje v obliki dirkaške igre potekalo v dvajsetih državah po vsem svetu, tudi v Sloveniji. Zmaga na nacionalni ravni, ki si jo je Jernej Dovžan spomladi priboril na festivalu Game Gang Show v Ljubljani, je bila vstopnica za tekmovanje v Madridu.
»Tekmovanje Player 0.0 odraža našo predanost združevanju inovacij, odgovornosti in zabave,« je dejala Natacha Volpini, globalna vodja digitalnih inovacij za potrošnike. »S pobudami, kot je ta, dosežemo nova občinstva in navdihujemo odgovorne odločitve po vsem svetu.« S finalom v Madridu se je aktualna sezona tekmovanja zaključila, Heineken pa ima za Player 0.0 v letu 2025 še večje načrte, da skozi to zanimivo platformo prispeva k varnejšim cestam.