PROJEKT MAKETA
Alenka Bratušek: Treba se je postaviti pred ogledalo in za to, kar delaš, tudi odgovarjati
»Odkar vodim ministrstvo za infrastrukturo, lahko zatrdim, da je naše delo transparentno in učinkovito. Prav projekt Divača–Koper je dokaz za to.«
Odpri galerijo
LJUBLJANA – »Nikakor pa seveda nimamo nobene odgovornosti za to, kar se je dogajalo pod prejšnjim vodstvom, prejšnjim ministrstvom, tako da ste mogoče zdaj glede izjave na napačnem ministrstvu. Sem pa zaradi tega, kar se piše v medijih, danes imela pogovor z direktorjem direkcije gospodom Topolkom, ki mi je še enkrat zatrdil, da ni vedel, da ni bil seznanjen, da bo pri projektu 'maketa' sodeloval podizvajalec, da nikoli ni bil na sestanku s temi podizvajalci, in še več, da so se vse vsebinske stvari, povezane z maketo, sprejemale v kabinetu ministra. Jaz sem odločen človek, in ko bo znan rezultat kriminalistične preiskave in bo kdor koli od zaposlenih v kazenskem postopku, bom ukrepala tako, kot je prav,« je danes medijem izjavila ministrica za infrastrukturo Alenka Bratušek. Pojasnila je, da tožba še ni vložena in da o tem projektu ve bistveno več od nje Jure Leben, zdajšnji minister za okolje, ki je bil v prejšnji vladi državni sekretar na infrastrukturnem ministrstvu.
»Se pa tudi sama sprašujem, kje je bil ta izvajalec leto in pol. Leto in pol je od takrat, ko je bila pogodba prekinjena. Ko je bil na našem ministrstvu pod vodstvom ministra Gašperšiča poslan zahtevek za plačilo, pa je bil zavrnjen. Treba se je postaviti pred ogledalo in za to, kar delaš, tudi odgovarjati. Odkar vodim ministrstvo za infrastrukturo, lahko zatrdim, da je naše delo transparentno in učinkovito. Prav projekt Divača–Koper je dokaz za to.« Bratuškova pravi, da bodo projekt drugega tira še naprej vodili popolnoma transparentno in namesto maket gradili drugi tir v naravi.
»Se pa tudi sama sprašujem, kje je bil ta izvajalec leto in pol. Leto in pol je od takrat, ko je bila pogodba prekinjena. Ko je bil na našem ministrstvu pod vodstvom ministra Gašperšiča poslan zahtevek za plačilo, pa je bil zavrnjen. Treba se je postaviti pred ogledalo in za to, kar delaš, tudi odgovarjati. Odkar vodim ministrstvo za infrastrukturo, lahko zatrdim, da je naše delo transparentno in učinkovito. Prav projekt Divača–Koper je dokaz za to.« Bratuškova pravi, da bodo projekt drugega tira še naprej vodili popolnoma transparentno in namesto maket gradili drugi tir v naravi.