NOVA OBLAST
Bivši župan: Ne znajo. Ne znajo zaslužiti. Grozno.
Povedal je nekaj pikrih na račun nove oblasti in v svoj zagovor pojasnil pogodbo z obcestnimi zasloni.
Odpri galerijo
KOPER – Nekdanji koprski župan Boris Popovič je imel potrebo, da pred nedavnimi poročili na Televizija Slovenija predstavi svojo plat zgodbe s ponesrečenimi digitalnimi zasloni v Kopru. Te je občina postavila pred lanskimi županskimi volitvami. Zdaj se je izkazalo, da zasloni kazijo podobo Kopra, zaradi odplačevanja visokih obrokov za najem zaslonov pa se hromi komunalno podjetje Marjetica.
»Ukinili smo jumbo plakate, ki so svinjali celo mesto. In so z njimi služili vsi razen nas, občine ali komunale. Zamislili smo si ekrane, tako kot so po celem svetu. Nismo jih kupili, ampak vzeli v najem. Najemnina ekranov stane 10.000 evrov na mesec. Najmanjši prihodek pa bi bil 30.000 evrov, če se dela. Po sedmih mesecih se niti ena sama reklama ne vrti. Samo občinski telopisi so. Niti ena sama reklama od Mercedesa, Renaulta, Gorenja, Huaweia … o ničemer. To pomeni, da ne znajo. To ne pomeni, da je predrago. To pomeni, da ne znajo zaslužiti. In take ljudi, ki ne znajo zaslužiti, in to na monopolu, take ljudi bo novinarka na RTV ščitila. Grozno. Zato se nam to dogaja. Poglejte samo, kako nerodni so z vodo, s kerozinom. Vsak čas bomo brez pitne vode. Grozijo nam restrikcije,« je povedal Popovič.
Novinarka prispevka Evgenija Carl je na zgodbo z digitalnimi zasloni opozorila z drugega pogleda. »Komercialnih vsebin, ki bi odplačevali skoraj milijonski posel ni. /…/ Nihče ne ve, kdo in na kakšni pravni osnovi sploh lahko trži komercialne vsebine. Za piko na i so ob cestah zasloni z gibljivo sliko prepovedani.«
Carlova je v prispevku dodala, da so s pogodbo med komunalnim podjetjem Marjetica in Telekomom »zaslužili predvsem hišni odvetniki in prijateljska podjetja, kar razkrivajo računi. Sledljivosti, kako je potekal posel, ni. Vse z ustnimi dogovori.« Nadzorni občinski odbor zdaj preverja celotno dokumentacijo pogodbe s Telekomom.
Marjetica je doslej za oglaševanje svoje dejavnosti namenila 25.000 do 50.000 evrov letno, zdaj jih mora samo za najem digitalnih ekranov 120.000 evrov več.
»Ukinili smo jumbo plakate, ki so svinjali celo mesto. In so z njimi služili vsi razen nas, občine ali komunale. Zamislili smo si ekrane, tako kot so po celem svetu. Nismo jih kupili, ampak vzeli v najem. Najemnina ekranov stane 10.000 evrov na mesec. Najmanjši prihodek pa bi bil 30.000 evrov, če se dela. Po sedmih mesecih se niti ena sama reklama ne vrti. Samo občinski telopisi so. Niti ena sama reklama od Mercedesa, Renaulta, Gorenja, Huaweia … o ničemer. To pomeni, da ne znajo. To ne pomeni, da je predrago. To pomeni, da ne znajo zaslužiti. In take ljudi, ki ne znajo zaslužiti, in to na monopolu, take ljudi bo novinarka na RTV ščitila. Grozno. Zato se nam to dogaja. Poglejte samo, kako nerodni so z vodo, s kerozinom. Vsak čas bomo brez pitne vode. Grozijo nam restrikcije,« je povedal Popovič.
Novinarka prispevka Evgenija Carl je na zgodbo z digitalnimi zasloni opozorila z drugega pogleda. »Komercialnih vsebin, ki bi odplačevali skoraj milijonski posel ni. /…/ Nihče ne ve, kdo in na kakšni pravni osnovi sploh lahko trži komercialne vsebine. Za piko na i so ob cestah zasloni z gibljivo sliko prepovedani.«
Carlova je v prispevku dodala, da so s pogodbo med komunalnim podjetjem Marjetica in Telekomom »zaslužili predvsem hišni odvetniki in prijateljska podjetja, kar razkrivajo računi. Sledljivosti, kako je potekal posel, ni. Vse z ustnimi dogovori.« Nadzorni občinski odbor zdaj preverja celotno dokumentacijo pogodbe s Telekomom.
Marjetica je doslej za oglaševanje svoje dejavnosti namenila 25.000 do 50.000 evrov letno, zdaj jih mora samo za najem digitalnih ekranov 120.000 evrov več.