Bled samo navidezno sameva
V več kot mesecu dni epidemije se je spletla vrsta zgodb in pogledov na Bled; domačini, občina in turistični delavci so staknili glave, nastajajo novi načrti in programi.
Odpri galerijo
O novi razvojni strategiji blejske občine do leta 2030 občani in občanke izpolnjujejo anketo. Občina bo kljub precejšnjemu znižanju prihodkov poskušala ohraniti za prebivalce najpomembnejše investicije, med njimi je, kot pravi župan Janez Fajfar, na prvem mestu izgradnja Medgeneracijskega centra Bled, ki bo s svojimi dejavnostmi postal novo središče družbenega dogajanja v lokalni skupnosti.
Zavod za kulturo je tako Blejski grad kot tudi Festivalno dvorano Bled zaprl 16. marca. Čeprav v teh dneh nima nobenih prihodkov, poskušajo zaposleni čas izkoristiti produktivno, predvsem za razmislek in načrtovanje idej o tem, kako naprej, ko bo delo spet možno. Kot pravi direktor Matjaž Završnik, delajo vse, da bodo čas po epidemiji dočakali pripravljeni, da bosta tako grad kot dvorana urejena in v tehnično dobrem stanju. Nastajajo nove promocijske in tržne aktivnosti, programe prenavljajo in jim dodajajo nove, čeprav se bo večina načrtovanih investicij morala zamakniti.
»V teh dneh je postalo jasno, kako potrebna je povezanost lokalne skupnosti, da poznamo svoje sosede, da smo pripravljeni pomagati,« pravijo na Turizmu Bled. »Ob začetnem hudem pomanjkanju zaščitne opreme so se po krajevnih skupnostih ustanovile iniciative, ki so na različne načine, tako z nakupom kot z lastnim ročnim delom, poskrbele, da so občani in občanke prejeli maske. Humanitarne organizacije so še enkrat pokazale, kako pomembno je, da jih imamo. Razdeljevale so hrano in druge potrebščine, prostovoljci in prostovoljke so skrbeli za deljenje zaščitne opreme. Številni prostovoljci so se oglasili in po svojih močeh pomagajo civilni zaščiti, policistom in redarjem, ki nenehno skrbijo za upoštevanje uredb v času epidemije. Jani Klemenčič je s svojo restavracijo Špica poskrbel, da občina Bled lahko vsak dan razvozi več kot dvajset toplih obrokov ljudem, ki si jih sami ne morejo skuhati, pa seveda vsem interventnim službam, ki v teh dneh opravljajo svoje delo.«
Turizem Bled je na svoji spletni strani www.bled.si pozval ljudi po vsem svetu, ki so že obiskali Bled, naj delijo svoje vtise in spomine. »Tako vsak dan prejmemo kopico pošte z vsega sveta, iz Nemčije, Italije, Velike Britanije, Izraela, Indonezije, Avstralije in od drugod. Neki angleški par je zapisal, da je Bled obiskal že 19-krat. Iz Izraela prihaja sporočilo, da bodo rezervirali prvo letalo, ki bo poletelo proti Brniku ... Vsi pa Blejcem sporočajo, naj se dobro držijo in da se vidimo takoj, ko bo to mogoče!« so še sporočili iz Turizma Bled.
Zavod Turizem Bled je vsak dan v stikih s tujimi organizatorji potovanj, in dobra novica je, da se zanimanje za potovanja vrača in da nikakor niso pozabili na Bled. Slovenska turistična organizacija je pripravila vrsto webinarjev, na katerih različni strokovnjaki razpravljajo o turizmu po epidemiji in o tem, kako panogo čim hitreje in čim bolje oživiti. Delo na področju skupnosti Julijske Alpe je aktivno, saj celotna destinacija išče rešitve in predlaga ukrepe, ki bodo koristili vsem.
Pozvali so ljudi po vsem svetu, naj delijo svoje vtise in spomine.
Zavod za kulturo je tako Blejski grad kot tudi Festivalno dvorano Bled zaprl 16. marca. Čeprav v teh dneh nima nobenih prihodkov, poskušajo zaposleni čas izkoristiti produktivno, predvsem za razmislek in načrtovanje idej o tem, kako naprej, ko bo delo spet možno. Kot pravi direktor Matjaž Završnik, delajo vse, da bodo čas po epidemiji dočakali pripravljeni, da bosta tako grad kot dvorana urejena in v tehnično dobrem stanju. Nastajajo nove promocijske in tržne aktivnosti, programe prenavljajo in jim dodajajo nove, čeprav se bo večina načrtovanih investicij morala zamakniti.
»V teh dneh je postalo jasno, kako potrebna je povezanost lokalne skupnosti, da poznamo svoje sosede, da smo pripravljeni pomagati,« pravijo na Turizmu Bled. »Ob začetnem hudem pomanjkanju zaščitne opreme so se po krajevnih skupnostih ustanovile iniciative, ki so na različne načine, tako z nakupom kot z lastnim ročnim delom, poskrbele, da so občani in občanke prejeli maske. Humanitarne organizacije so še enkrat pokazale, kako pomembno je, da jih imamo. Razdeljevale so hrano in druge potrebščine, prostovoljci in prostovoljke so skrbeli za deljenje zaščitne opreme. Številni prostovoljci so se oglasili in po svojih močeh pomagajo civilni zaščiti, policistom in redarjem, ki nenehno skrbijo za upoštevanje uredb v času epidemije. Jani Klemenčič je s svojo restavracijo Špica poskrbel, da občina Bled lahko vsak dan razvozi več kot dvajset toplih obrokov ljudem, ki si jih sami ne morejo skuhati, pa seveda vsem interventnim službam, ki v teh dneh opravljajo svoje delo.«
Zanimanje za potovanja se vrača, Bled ni pozabljen.
Turizem Bled je na svoji spletni strani www.bled.si pozval ljudi po vsem svetu, ki so že obiskali Bled, naj delijo svoje vtise in spomine. »Tako vsak dan prejmemo kopico pošte z vsega sveta, iz Nemčije, Italije, Velike Britanije, Izraela, Indonezije, Avstralije in od drugod. Neki angleški par je zapisal, da je Bled obiskal že 19-krat. Iz Izraela prihaja sporočilo, da bodo rezervirali prvo letalo, ki bo poletelo proti Brniku ... Vsi pa Blejcem sporočajo, naj se dobro držijo in da se vidimo takoj, ko bo to mogoče!« so še sporočili iz Turizma Bled.