HIPERPOTROŠNIŠKI RAZVRAT

Bralci Slovenskih novic niso naklonjeni črnemu petku: marketinško zlorabljeni dan

Takšno je mnenje naših bralcev.
Fotografija: Simbolična fotografija. FOTO: Getty Images
Odpri galerijo
Simbolična fotografija. FOTO: Getty Images

Bliža se črni petek in  bajni popusti se ponujajo kar sami od sebe. Sicer gre za potrošniški praznik, ki izhaja iz ZDA. Gre za zadnji petek v novembru, ko trgovci običajno za en dan močno znižajo cene, s tem pa se začne predpraznična nakupovalna mrzlica.. Spletni trgovci v ZDA so kot odgovor na črni petek leta 2005 postregli s spletnim ponedeljkom (cyber monday).

Naše bralce smo povprašali, kakšno je njihovo mnenje o črnem petku, in odgovori so bili različni. Od 6.736 vprašanih jih je bilo le 520 menilo, da gre za »priložnost za premišljene večje nakupe enkrat letno«. Večji del bralcev je menil, da gre za »uvoženi ameriški praznik, ki s Slovenijo nima nič skupnega« (1.761), 1.699 jih je prepričanih, da gre za »marketinško zlorabljeni dan (teden, mesec ...), ki s prvotnim namenom nima več nobene zveze«.

Da je črni petek »hiperpotrošniški razvrat, ki ga je treba bojkotirati«, je trdilo 1.274 bralcev spletnih Slovenskih novic. Kar 1.482 pa jih meni, da je to le »izgovor za razmetavanje denarja, ki ga nimam«.

Rezultati ankete. FOTO: zaslonski posnetek
Rezultati ankete. FOTO: zaslonski posnetek

Na črni petek, ko se po vzoru ameriških trgovcev tudi slovenski odločajo za popuste, ni rečeno, da je ponudba res najboljša, opozarja Zveza potrošnikov Slovenije (ZPS).

Predstavitvene informacije

Komentarji:

Predstavitvene informacije