RESNIČNOSTNI ŠOVI

Branko Čakarmiš se gledalcem opravičuje za solze

Katere oddaje komercialnih televizij so vas v večernih terminih najbolj prepričale?
Fotografija: Ljubezen po domače. FOTO: Voyo
Odpri galerijo
Ljubezen po domače. FOTO: Voyo

LJUBLJANA – Zvezde plešejo, Masterchef, Reka ljubezi, Ljubezen po domače, The Biggest Loser, Ta teden z Juretom Godlerjem so le nekatere od oddaj, ki so letošnjo pomlad pred televizijskimi zasloni gledalce držale pokonci. Vsi podatki kažejo, da smo iz leta v leto več pred malimi zasloni. Rekordne uspehe gledanosti beležijo pri komercialni televiziji Pop TV, s Planet TV pa nam podatkov o gledanosti niso želeli razkriti.

Očeta resničnostnih šovov in programskega direktorja Pro Plusa Branka Čakarmiša smo vprašali, kako si razlaga tako gledanost. Uspeha oddaj sam ne ocenjuje le po ratingih, temveč mu je letos v zadovoljstvo predvsem zvesto gledalstvo pri seriji Reka ljubezni, ki se ji gledanost tudi povečuje. »Smo sredi snemanja zapletov tretje sezone in verjamem, da so tudi gledalci že nestrpni,« nam je izdal načrte za novo sezono.

Ljubezen po domače. FOTO: Voyo
Ljubezen po domače. FOTO: Voyo

 
Da Slovenci še kako hrepenimo po ljubezni, dokazuje tudi šov Ljubezen po domače, ki je bil med gledalci pravi hit letošnje pomladi. Po besedah Čakarmiša so bile ljubezenske prigode med junaki obvezna in prvorazredna tema ob kavici. Mnogi so se v tej zgodbi lahko tudi našli, saj, kot pravi Čakarmiš, je bila oddaja svojevrstna antropologija ljubezni po slovensko.
 
Nekaj bo tudi na tem, da gre ljubezen skozi želodec. Čakarmiš meni, da je bila letošnja oddaja Masterchefa izjemna, saj da »tako strastnih tekmovalcev« še nismo imeli. Strastni pa so bili, kot kaže, tudi gledalci oddaje Delovna akcija, ki jo je Čakarmiš ocenil kot »najbolj čustveno oddajo te pomladi« in se je bralcem kar opravičil: »Gledalcem se malce tudi opravičujem, saj je orosila marsikatere oči. Želeli smo samo pokazati, da so med nami ljudje v stiski in da je tudi zanje upanje.«

Žirija šova Zvezde plešejo. FOTO: Bor Slana
Žirija šova Zvezde plešejo. FOTO: Bor Slana

 
Med vsebinami Pop TV je bil letošnjo pomlad najbolj gledan plesni spektakel Zvezde plešejo, na Plenet TV pa so med letošnjimi hiti gledanosti izpostavili oddajo The Biggest Loser. Ta je na slovenski trg prvič prinesla format oddaje, ki je uspehe žel že v tujini. Irena Jenko s Planet TV je prepričana, da je gledalce prepričala prav pozitivna nota šova, ki ima moč spreminjati življenja. »Upamo, da so tekmovalci s svojimi velikimi uspehi navdihnili tudi gledalce, ki so jih podpirali skozi vse preizkušnje.«

Ta teden z Juretom Godlerjem. FOTO: Planet TV
Ta teden z Juretom Godlerjem. FOTO: Planet TV


Dobro gledanost so po besedah Jenkove beležile tudi satirična oddaja o aktualnih dogodkih Ta teden z Juretom Godlerjem, tretja sezona humoristične serije Dragi sosedje in poljudnoznanstvena oddaja Galileo.

Katera oddaja pa je vas najbolj pritegnila?

Predstavitvene informacije

Komentarji:

Predstavitvene informacije