»NE ME BASAT«
Bratuškova oglaševala vinjete, ljudje so se razbesneli
Komentatorji so se ministrici pritožili nad ceno vinjete in zastoji na avtocestah.
Odpri galerijo
LJUBLJANA – Ministrica za infrastrukturo Alenka Bratušek je pred dnevi na svojem facebook profilu objavila fotografijo, na kateri v rokah drži najnovejši vinjeto, in ljudi opozorila, da je staro vinjeto na vetrobranskem steklu treba zamenjati do konca januarja. Ljudi je želela k nakupu spodbuditi z argumentom, »da bo denar potem namenjen za prepotrebne obnove in vzdrževanje avtocest«.
Pod ministričino objavo so se zvrstili številni komentarji, ki predvsem kritizirajo stanje naših cest. Mnogi tudi menijo, da je cena vinjete previsoka in da bi se cena lahko prilagodila glede na odročnost kraja od avtoceste in na to, kolikšni so prihodki posameznika.
Objavljamo nekaj komentarjev pod objavo
Mitja: Bistričani bi jih lahko kupili po polovični ceni, saj moramo kamor gremo do avtoceste prevoziti v vse smeri čez 30 km.
Frenk: Glede na stanje naših cest je prodano zelo malo vinjet.
Stanislav: Alenka, rad jo kupim, ker še vedno upam, da sedaj, ko ste vi ministrica za infrastrukturo, bo kak procent od prodanih vinjet šel tudi za popravilo državne ceste skoz Baško grapo.
Mitja in Franc: V Ilirska Bistrici in na Koroškem je tudi ne rabimo. Koroška in Bistrca sta slepo črevo že od 1991 in več kot 20 let obljub države Slovenije ...
Marjan: Ko boste začeli denar namenjati res za ceste ne pa za železničarske mafijaše šele takrat bo boljše v Sloveniji.
Boris: Kupi vinjeto in vozi po regionalnih cestah, ker na AC so zastoji po 4 ure ali več.
Viktor: Ampak prioriteta naj bi bila bolj pretočne in varne ceste kar pomeni, da tovor čim prej na tire.
Irma: Saj vem. In moram jo kupiti. Čeprav me stane eno petino pokojnine. Da se potem lahko nekajkrat peljem 40km daleč. Nimam izbire. Žal.
Sterpin: Ni pravično, da mi upokojenci kateri naredimo v poprečju 5000 km/letno plačamo za vineto enako kot tisti. ki naredijo 20.000 in več kilometrov. Pa ni samo to nepošteno, tudi pri letni registraciji vsi plačamo enako. Da ne govorim o tem, da je podjetnikom to poslovni strošek (ta je nižje obdavčen) , nam je to neposredni strošek z že tako niske pokojnine.
Mi upokojenci zelo malo koristimo avtoceste, ker na njih v desnem pasu vozijo tovornjaki, a na prehitevalnem pasu nas izsiljujejo džipasta vozila z veliko konji (×+1). In vineta za vse enaka ? V letnem strošku za avtomobil revnejši upokojenci plačamo letno mestno parkirno karto s tem, da nam parking prostor sploh ni zagotovljen. Res nas država odira in odira.
Matjaž: Ne me basat, samo poglejte kakšne so ceste in promet ( kolone, kamioni, itd.) na njih. Ko teh problemov ne bo, boste lahko govorili o hitrem avtocestnem prometu, ki naj bi to tudi bil, glede na namembnost uporabe. Vi ,oziroma vaši predhodniki pa že 30 let govorite eno te isto. Sposobnost pa taka! Pa nič osebnega, da se razumemo.
Samo: Spoštovani, ali bo kdo v tej državi pričel razmišljati ne le o krpanju avtocest in pobiranju cestnin, ampak tudi o morebitni širitvi avtocest in omejevanju tovornega prometa na AC? Namreč AC so sedaj namenjene predvsem vzhodnoevropskim tovornjakom, ki se v tisočih valijo čez Slovenijo zaradi tovornjakov in popolne centralizacije Slovenije pa so zjutraj in popoldan AC proti in iz Ljubljane, popolnoma neprevozne. 20 kilometrske kolone so vsakdanji pojav. Da vsakodnevnih prometnih nesreč na avtocesti MB-LJ sploh ne omenjam...
Tone: Ampak letna vinjeta A2 je predraga za večna vzdrževalna dela in kakovost cest.
Pod ministričino objavo so se zvrstili številni komentarji, ki predvsem kritizirajo stanje naših cest. Mnogi tudi menijo, da je cena vinjete previsoka in da bi se cena lahko prilagodila glede na odročnost kraja od avtoceste in na to, kolikšni so prihodki posameznika.
Objavljamo nekaj komentarjev pod objavo
Mitja: Bistričani bi jih lahko kupili po polovični ceni, saj moramo kamor gremo do avtoceste prevoziti v vse smeri čez 30 km.
Frenk: Glede na stanje naših cest je prodano zelo malo vinjet.
Stanislav: Alenka, rad jo kupim, ker še vedno upam, da sedaj, ko ste vi ministrica za infrastrukturo, bo kak procent od prodanih vinjet šel tudi za popravilo državne ceste skoz Baško grapo.
Mitja in Franc: V Ilirska Bistrici in na Koroškem je tudi ne rabimo. Koroška in Bistrca sta slepo črevo že od 1991 in več kot 20 let obljub države Slovenije ...
Marjan: Ko boste začeli denar namenjati res za ceste ne pa za železničarske mafijaše šele takrat bo boljše v Sloveniji.
Boris: Kupi vinjeto in vozi po regionalnih cestah, ker na AC so zastoji po 4 ure ali več.
Viktor: Ampak prioriteta naj bi bila bolj pretočne in varne ceste kar pomeni, da tovor čim prej na tire.
Irma: Saj vem. In moram jo kupiti. Čeprav me stane eno petino pokojnine. Da se potem lahko nekajkrat peljem 40km daleč. Nimam izbire. Žal.
Sterpin: Ni pravično, da mi upokojenci kateri naredimo v poprečju 5000 km/letno plačamo za vineto enako kot tisti. ki naredijo 20.000 in več kilometrov. Pa ni samo to nepošteno, tudi pri letni registraciji vsi plačamo enako. Da ne govorim o tem, da je podjetnikom to poslovni strošek (ta je nižje obdavčen) , nam je to neposredni strošek z že tako niske pokojnine.
Mi upokojenci zelo malo koristimo avtoceste, ker na njih v desnem pasu vozijo tovornjaki, a na prehitevalnem pasu nas izsiljujejo džipasta vozila z veliko konji (×+1). In vineta za vse enaka ? V letnem strošku za avtomobil revnejši upokojenci plačamo letno mestno parkirno karto s tem, da nam parking prostor sploh ni zagotovljen. Res nas država odira in odira.
Matjaž: Ne me basat, samo poglejte kakšne so ceste in promet ( kolone, kamioni, itd.) na njih. Ko teh problemov ne bo, boste lahko govorili o hitrem avtocestnem prometu, ki naj bi to tudi bil, glede na namembnost uporabe. Vi ,oziroma vaši predhodniki pa že 30 let govorite eno te isto. Sposobnost pa taka! Pa nič osebnega, da se razumemo.
Samo: Spoštovani, ali bo kdo v tej državi pričel razmišljati ne le o krpanju avtocest in pobiranju cestnin, ampak tudi o morebitni širitvi avtocest in omejevanju tovornega prometa na AC? Namreč AC so sedaj namenjene predvsem vzhodnoevropskim tovornjakom, ki se v tisočih valijo čez Slovenijo zaradi tovornjakov in popolne centralizacije Slovenije pa so zjutraj in popoldan AC proti in iz Ljubljane, popolnoma neprevozne. 20 kilometrske kolone so vsakdanji pojav. Da vsakodnevnih prometnih nesreč na avtocesti MB-LJ sploh ne omenjam...
Tone: Ampak letna vinjeta A2 je predraga za večna vzdrževalna dela in kakovost cest.