SPLETNA PRODAJA
Slovenci smo si v karanteni privoščili številne popestritve, presenečeni so tudi trgovci
Veliko se jih je odločilo za nakup prvega erotičnega pripomočka. Skokovit porast tudi družabnih iger, šivalnih strojev ...
Odpri galerijo
Ker se je javno življenje v obdobju karantene skoraj povsem zaustavilo, je očitno oživelo življenje med štirimi stenami. Spletne trgovine beležijo porast naročil, pri nekaterih izdelkih tudi za 500 odstotkov več kot v enakem obdobju lani. Med naročili je zaznati povečano zanimanje za erotične pripomočke, porast naročil opreme za dom, telovadnih naprav, bele tehnike ... A nekaj je tudi takšnih izdelkov, ki so zaradi ogromnega povpraševanja presenetile tudi trgovce, kot so šivalni stroji, družabne igre in čipsi.
V trgovini Svet erotike prodajo po novem veliko igrač za začetnike, kot da bi si ljudje zaželeli poskusiti nekaj novega. »Opažamo, da se je v aprilu veliko strank odločilo za nakup prvega erotičnega pripomočka, ker so si verjetno želeli popestriti intimne trenutke,« nam je povedal lastnik Damjan Muhvič. A ljudi v obdobju karantene ne zanimajo le erotični pripomočki, saj jim je poskočila tudi prodaja kondomov, vlažilnih sredstev, masažnih olj in erekcijskih tablet.
V marcu je bil upad prometa v prvem tednu po razglasitvi epidemije, nato pa se je prodaja hitro vrnila na stanje pred razglasitvijo in se hitro povečala za približno 20 odstotkov. V aprilu je spletna prodaja še narasla za 30 odstotkov, kar Muhvič pripisuje dejstvu, da so fizične trgovine zaprte, zato kupci opravljajo nakupe prek spleta. Poleg tega pa se kupci odločajo za nakup prek spleta zaradi večje diskretnosti.
Iz Big Banga odgovarjajo, da je za zdaj preuranjeno govoriti, kako bodo trenutne razmere vplivale na vedenje potrošnikov. »Pričakujemo pa lahko, da bo na področju bele tehnike in zabavne elektronike večji poudarek na izdelkih, ki jih ljudje bodisi uporabljajo doma bodisi so namenjeni izboljšanju kakovosti življenja. To se med drugim kaže tudi iz podatkov zadnjega meseca, ko so kupci najpogosteje povpraševali po osebnih računalnikih in drugi opremi, ki so jo potrebovali za delo od doma. Večje zanimanje smo v zadnjem mesecu zabeležili tudi pri beli tehniki in malih gospodinjskih aparatih, za preživljanje prostega časa pa so naši kupci pogosto posegali tudi po opremi za igrice, telefonih in tablicah. Opazili smo tudi povečano zanimanje za nakup televizij, saj družine v teh dneh več časa namenjajo gledanju televizije, in pri avdiosegmentu, kjer nam slušalke pri delu od doma pomagajo pri izoliranju preostalih zvokov iz okolice, z zvočniki pa si ljudje svoj dom popestrijo z zvoki glasbe. Hkrati smo v Big Bangu povečali tudi nabor artiklov, v spletno trgovino pa smo dodali izdelke za osebno nego (nega otroka, perila in osebna higiena).«
Kot opažajo, je marsikdo v teh tednih celo prvič izdelke kupil prek spleta, a kljub vsemu večji obseg spletne prodaje ni mogel nadoknaditi padca prodaje v fizičnih trgovinah, ki so jih lahko ponovno odprli v začetku minulega tedna.
V prvih tednih po razglašeni epidemiji so kupci v spletni trgovini Mimovrste posegali po artiklih hitre potrošnje, kot so čistila, plenice, detergenti, toaletni papir in hrana za male živali. Zaradi šolanja od doma, se je za 100 odstotkov povečalo število nakupov računalniške opreme (prenosni računalniki, monitorji, tiskalniki) in različen potrošni material, npr. kartuše in pisarniški papir.
Na oddelku za šport in prosti čas se je v prvih tednih po razglasitvi epidemije dvignila prodaja artiklov za telesno vadbo, kot so trenažerji in uteži, veliko zanimanje se je pokazalo tudi za nakup družabnih iger. V letošnjem marcu so v spletni prodaji Mimovrste prodali za 350 odstotkov več družabnih iger v primerjavi z marcem 2019.
Med produkti za osebno nego je poskočila prodaja brivnikov, na oddelku gospodinjskih aparatov imajo znatno večjo prodajo pralnih strojev, zamrzovalnih skrinj in gospodinjskih pripomočkov (za peko kruha, kuhinjskih robotov in paličnih mešalnikov). Z začetkom aprila je večja prodaja artiklov za delo in druženje na vrtu (zemlja za vrtnarjenje, semena za sajenje in kosilnice, žari).
Med izdelki, po katerih so kupci povpraševali, in je presenetilo trgovce je prodaja šivalnih strojev, saj se je s predhodnim obdobjem dvignila za neverjetnih 500 odstotkov.
Veliko povpraševanje in nakupovanje po izbranih živilih so v podjetju Mimovrste pričakovali, a jih je je takšen odziv vseeno presenetil, saj so v prvih treh dneh od objave artiklov na spletni strani praktično razprodali vse zaloge. Največ povpraševanja je bilo po testeninah, omakah in čipsih.
Trgovina s spolnimi igračami: Veliko se jih je odločilo za nakup svojega prvega pripomočka
V trgovini Svet erotike prodajo po novem veliko igrač za začetnike, kot da bi si ljudje zaželeli poskusiti nekaj novega. »Opažamo, da se je v aprilu veliko strank odločilo za nakup prvega erotičnega pripomočka, ker so si verjetno želeli popestriti intimne trenutke,« nam je povedal lastnik Damjan Muhvič. A ljudi v obdobju karantene ne zanimajo le erotični pripomočki, saj jim je poskočila tudi prodaja kondomov, vlažilnih sredstev, masažnih olj in erekcijskih tablet. V marcu je bil upad prometa v prvem tednu po razglasitvi epidemije, nato pa se je prodaja hitro vrnila na stanje pred razglasitvijo in se hitro povečala za približno 20 odstotkov. V aprilu je spletna prodaja še narasla za 30 odstotkov, kar Muhvič pripisuje dejstvu, da so fizične trgovine zaprte, zato kupci opravljajo nakupe prek spleta. Poleg tega pa se kupci odločajo za nakup prek spleta zaradi večje diskretnosti.
Big Bang: Povečano zanimanje za nakup televizij
Iz Big Banga odgovarjajo, da je za zdaj preuranjeno govoriti, kako bodo trenutne razmere vplivale na vedenje potrošnikov. »Pričakujemo pa lahko, da bo na področju bele tehnike in zabavne elektronike večji poudarek na izdelkih, ki jih ljudje bodisi uporabljajo doma bodisi so namenjeni izboljšanju kakovosti življenja. To se med drugim kaže tudi iz podatkov zadnjega meseca, ko so kupci najpogosteje povpraševali po osebnih računalnikih in drugi opremi, ki so jo potrebovali za delo od doma. Večje zanimanje smo v zadnjem mesecu zabeležili tudi pri beli tehniki in malih gospodinjskih aparatih, za preživljanje prostega časa pa so naši kupci pogosto posegali tudi po opremi za igrice, telefonih in tablicah. Opazili smo tudi povečano zanimanje za nakup televizij, saj družine v teh dneh več časa namenjajo gledanju televizije, in pri avdiosegmentu, kjer nam slušalke pri delu od doma pomagajo pri izoliranju preostalih zvokov iz okolice, z zvočniki pa si ljudje svoj dom popestrijo z zvoki glasbe. Hkrati smo v Big Bangu povečali tudi nabor artiklov, v spletno trgovino pa smo dodali izdelke za osebno nego (nega otroka, perila in osebna higiena).«Kot opažajo, je marsikdo v teh tednih celo prvič izdelke kupil prek spleta, a kljub vsemu večji obseg spletne prodaje ni mogel nadoknaditi padca prodaje v fizičnih trgovinah, ki so jih lahko ponovno odprli v začetku minulega tedna.
Mimovrste: Nenavadno veliko zanimanje za šivalne stroje, družabne igre, omake, čipse ...
V prvih tednih po razglašeni epidemiji so kupci v spletni trgovini Mimovrste posegali po artiklih hitre potrošnje, kot so čistila, plenice, detergenti, toaletni papir in hrana za male živali. Zaradi šolanja od doma, se je za 100 odstotkov povečalo število nakupov računalniške opreme (prenosni računalniki, monitorji, tiskalniki) in različen potrošni material, npr. kartuše in pisarniški papir.
Na oddelku za šport in prosti čas se je v prvih tednih po razglasitvi epidemije dvignila prodaja artiklov za telesno vadbo, kot so trenažerji in uteži, veliko zanimanje se je pokazalo tudi za nakup družabnih iger. V letošnjem marcu so v spletni prodaji Mimovrste prodali za 350 odstotkov več družabnih iger v primerjavi z marcem 2019.
Med produkti za osebno nego je poskočila prodaja brivnikov, na oddelku gospodinjskih aparatov imajo znatno večjo prodajo pralnih strojev, zamrzovalnih skrinj in gospodinjskih pripomočkov (za peko kruha, kuhinjskih robotov in paličnih mešalnikov). Z začetkom aprila je večja prodaja artiklov za delo in druženje na vrtu (zemlja za vrtnarjenje, semena za sajenje in kosilnice, žari).
Med izdelki, po katerih so kupci povpraševali, in je presenetilo trgovce je prodaja šivalnih strojev, saj se je s predhodnim obdobjem dvignila za neverjetnih 500 odstotkov.
Veliko povpraševanje in nakupovanje po izbranih živilih so v podjetju Mimovrste pričakovali, a jih je je takšen odziv vseeno presenetil, saj so v prvih treh dneh od objave artiklov na spletni strani praktično razprodali vse zaloge. Največ povpraševanja je bilo po testeninah, omakah in čipsih.
Nič več v fizično poslovalnico, vse prek spleta
V času, ko so številni morali zapreti vrata fizičnih poslovalnic, so mnogi iskali kanale, kako dostopati do strank. Najbolj enostavno je to prek spleta, zato niti ne preseneča dejstvo, da so mnoge storitve, ki nam prej niso bile dostopne v e-obliki, zdaj so. Danes je mogoče (pri nekaterih tudi že pred epidemijo) prek spleta skleniti zavarovanje za avtomobil (denimo Generali), nezgodno zavarovanje (recimo Triglav), pa tudi življenjsko in naložbeno zavarovanje. Z možnostjo sklepanja zadnjih dveh zavarovanj brez obiska poslovalnice, so se danes pohvalili pri Prvi osebni zavarovalnici. Pred tem mora uporabnik opraviti video identifikacijo, zaradi katere fizični stik ni več obvezen. Skozi postopek uporabnika vodi svetovalec, vse skupaj pa uporabniku naj ne bi vzelo več kot pet minut. Postopek video identifikacije omogočajo tudi pri Zavarovalnici Sava. (A. L.)
V času, ko so številni morali zapreti vrata fizičnih poslovalnic, so mnogi iskali kanale, kako dostopati do strank. Najbolj enostavno je to prek spleta, zato niti ne preseneča dejstvo, da so mnoge storitve, ki nam prej niso bile dostopne v e-obliki, zdaj so. Danes je mogoče (pri nekaterih tudi že pred epidemijo) prek spleta skleniti zavarovanje za avtomobil (denimo Generali), nezgodno zavarovanje (recimo Triglav), pa tudi življenjsko in naložbeno zavarovanje. Z možnostjo sklepanja zadnjih dveh zavarovanj brez obiska poslovalnice, so se danes pohvalili pri Prvi osebni zavarovalnici. Pred tem mora uporabnik opraviti video identifikacijo, zaradi katere fizični stik ni več obvezen. Skozi postopek uporabnika vodi svetovalec, vse skupaj pa uporabniku naj ne bi vzelo več kot pet minut. Postopek video identifikacije omogočajo tudi pri Zavarovalnici Sava. (A. L.)