Čvekifon starejšim omogoča brezplačen klepet
Telefon deluje vsak dan med 8. in 20. uro.
Odpri galerijo
Osamljenost starejših je eden najbolj perečih problemov med epidemijo. Zato sta Simbioza in Humanitarček vzpostavila Čvekifon – brezplačni klepetalnik, namenjen klepetu starejših s starejšimi. Telefon deluje vsak dan med 8. in 20. uro, so zapisali pri Simbiozi. Klic je brezplačen, za klepet pa naj starejši pokličejo na telefonsko številko 080 3807.
Telefonska mreža (oziroma klepetalnik) je namenjena povezovanju starejših in spletanju socialnih vezi med njimi. Delovanje je varno, številka klicatelja in kličočega sta skriti. Telefon je namenjen klepetuljam, zgornje omejitve dolžine klica ni. Čvekifon deluje avtomatizirano, saj sam naključno izbira med prijavljenimi starejšimi v bazi. Če nekdo nima časa za pogovor, izbere drugega. Ob tem na spletni strani projekta še opozarjajo, naj starejši, ko zaslišijo glasbo vztrajajo na liniji, saj mora Čvekifon poiskati sogovornika.
V bazo se lahko prijavijo vsi, ki pokličejo na brezplačno številko. Prijava je preprosta, iz baze pa se je mogoče vedno izbrisati. Starostniki sicer uporabljajo krizne linije, a jim pogovor s prostovoljci ne omogoča gradnje socialne mreže, je pojasnila predsednica društva Humanitarček Ninna Kozorog. »Povsem laično: pogrešajo pogovore z vrstniki, s katerimi imajo veliko skupnih točk in tem za pogovore.«
Vzpostavitev in delovanje brezplačne številke je omogočilo podjetje A1, sodelujejo pa tudi drugi operaterji. Projekt je podprlo tudi ministrstvo za delo, družino, socialne zadeve in enake možnosti.
Telefonska mreža (oziroma klepetalnik) je namenjena povezovanju starejših in spletanju socialnih vezi med njimi. Delovanje je varno, številka klicatelja in kličočega sta skriti. Telefon je namenjen klepetuljam, zgornje omejitve dolžine klica ni. Čvekifon deluje avtomatizirano, saj sam naključno izbira med prijavljenimi starejšimi v bazi. Če nekdo nima časa za pogovor, izbere drugega. Ob tem na spletni strani projekta še opozarjajo, naj starejši, ko zaslišijo glasbo vztrajajo na liniji, saj mora Čvekifon poiskati sogovornika.
V bazo se lahko prijavijo vsi, ki pokličejo na brezplačno številko. Prijava je preprosta, iz baze pa se je mogoče vedno izbrisati. Starostniki sicer uporabljajo krizne linije, a jim pogovor s prostovoljci ne omogoča gradnje socialne mreže, je pojasnila predsednica društva Humanitarček Ninna Kozorog. »Povsem laično: pogrešajo pogovore z vrstniki, s katerimi imajo veliko skupnih točk in tem za pogovore.«
Vzpostavitev in delovanje brezplačne številke je omogočilo podjetje A1, sodelujejo pa tudi drugi operaterji. Projekt je podprlo tudi ministrstvo za delo, družino, socialne zadeve in enake možnosti.