REVIJA

Delo, Jutarnji list in Blic skupaj! V Rimskih termah predstavili turistično biblijo (FOTO)

Revijo Like Slovenija–Hrvaška–Srbija so ustvarili Delo, zagrebški Jutarnji list in beograjski Blic.
Fotografija: Direktorica medijske hiše Delo Nataša Luša in odgovorni urednik Dela in Slovenskih novic Bojan Budja Fotografije: Črt Piksi
Odpri galerijo
Direktorica medijske hiše Delo Nataša Luša in odgovorni urednik Dela in Slovenskih novic Bojan Budja Fotografije: Črt Piksi

Turistična revija Like Slovenija–Hrvaška–Srbija je ugledala luč sveta na predstavitvi v Rimskih termah. Danes je priložena časniku Delo. Pri tej publikaciji gre za drugo sodelovanje medijske hiše Delo s kolegi z zagrebškega Jutarnjega lista, ki ga izdaja Hanza Media, letos pa se nam je pridružila še ekipa beograjskega Blica pod okriljem založnika Ringier Srbija.

Revija Like Slovenija–Hrvaška–Srbija je natisnjena v kar 60.000 izvodih.
Revija Like Slovenija–Hrvaška–Srbija je natisnjena v kar 60.000 izvodih.
Nekateri so jo ekskluzivno prelistali že včeraj, bralci treh držav pa jo lahko od danes, saj je priložena trem vodilnim časopisom v regijah.
Nekateri so jo ekskluzivno prelistali že včeraj, bralci treh držav pa jo lahko od danes, saj je priložena trem vodilnim časopisom v regijah.

Magazin na kar 260 straneh, katerih vsebina bo na voljo tudi na spletnih platformah vseh treh medijskih hiš v treh državah z dosegom 5,8 milijona bralcev, je edinstven primer sodelovanja v predstavitvi turistične ponudbe omenjenih dežel.

Podobno kot bralci Dela so ekskluzivnega darila deležni tudi bralci hrvaškega Jutarnjega lista in srbskega Blica, seveda v hrvaškem oziroma srbskem jeziku.

»Potrditev, da smo s pričujočo revijo, ki je edinstven medijski projekt treh največjih založniških hiš Slovenije, Hrvaške in Srbije, zadeli žebljico na glavico, je črno na belem nedvoumna. Dodatno, ker bodo bralci tako tiskanih kot spletnih izdaj Dela, Jutarnjega lista in Blica danes na enem mestu spoznavali rajsko in butično turistično podobo treh držav. In to docela resnično, verodostojno, izpričano skozi zgodbe ljudi, za katere je turizem postal način življenja, gostoljubnost pa najosnovnejša človeška vrlina,» je sporočil Bojan Budja, odgovorni urednik Dela in Slovenskih novic.

Dotaknil se je še potovalnih navad rojakov: »Slovencem je nekako v krvi, da silijo na jug. Zgolj nekaj sto ali tisoče kilometrov južneje. Ker jug vse omehča in obrusi, jug ima neskončne količine časa in prostora. Svetloba in mehkoba sta z juga. Tam navsezadnje živijo naši nekdanji bratje in sestre. In tudi Hrvaška in Srbija sta južno od Ljubljane.«

Matjaž Han, slovenski minister za gospodarstvo, turizem in šport, je pohvalil ustvarjalce revije: »V časih, ko je politika že malce ponorela, če se lahko tako izrazim, revija Like kaže, kako bi morale države sodelovati. Sam se bom vedno zavzemal za to ne glede na svojo funkcijo, hkrati pa bom promoviral lepote svoje domovine. Mislim, da v treh medijskih hišah iz regije v težkih časih s tem projektom počnete sicer nemogoče stvari.«

O reviji Like Slovenija–Hrvaška–Srbija kot izjemnem medijskem spremljevalcu turistične ponudbe v regiji je v Rimskih termah govoril tudi Goran Ogurlić, glavni urednik Jutarnjega lista: »V rokah držite revijo, ki je natisnjena v 60.000 izvodih in izide isti dan v vseh treh državah, zgodbe v njej pa bodo dostopne tudi na spletu na naših portalih jutarnji.hr, delo.si in blic.rs, s skupnim dosegom kar 5,8 milijona bralcev. Ta projekt ni zgolj založniški podvig – je tudi simbol gospodarske in medijske sinergije, ki regijo promovira kot destinacijo, bogato s kulturnimi, naravnimi in gastronomskimi lepotami.«

Hrvaška je turistična destinacija številka 1 za Slovence, Ogurlić je postregel s konkretnimi podatki: »Turizem je jedro povezovanja ljudi, kultur in gospodarstev, številke pa potrjujejo, da Hrvaška ostaja pomembna destinacija za goste iz Slovenije in Srbije. Leta 2024 so slovenski turisti opravili 1,7 milijona prihodov in 10,8 milijona prenočitev, s čimer so na drugem mestu med obiskovalci Hrvaške. Tudi obisk srbskih turistov impresivno raste – 294.000 prihodov in 1,7 milijona prenočitev pomeni skoraj 18-odstotno povečanje prihodov in 16-odstotno povečanje prenočitev.«

Jelena Isaković, direktorica založništva pri podjetju Ringier Srbija, ki izdaja časnik Blic, je pri tem projektu vodila svojo ekipo poznavalcev turizma v svoji deželi. »V Srbiji je gost svetinja. Tukaj ga bomo nahranili in napojili, ga zvlekli v kafano, mu ponudili, da prespi pri nas doma, ga predstavili bližnjim in daljnim sorodnikom, ga trikrat poljubili v slovo in nikoli, ampak res nikoli, mu ne bomo pustili plačati računa. Tukaj bo naš gost doživel in videl marsikaj. V torek se bo v katerem koli delu Beograda, da ne govorimo o Beton hali ali Skadarliji, zabaval, kot da je petek, in to v najboljših klubih, kot so newyorški, ali pa, klasika, ob harmoniki. Če se v katero koli smer odpravi iz Beograda, ga čakajo pravljični predeli – od Fruške gore, čez Uvac do Džerdapa, od Zagajičkih brd, Rtnja do Tare, Zlatibora, Zlatarja, Đavolje Varoši ... In na vsakem koraku naše cerkve in samostani, kot bi jih nebeška roka postavila v najlepše kotičke narave,« v Srbijo vabi Jelena Isaković.

Predstavitvene informacije

Komentarji:

Predstavitvene informacije

Spletna mesta Dela d.o.o. uporabljajo piškotke z namenom zagotavljanja spletne storitve in funkcionalnosti, ki jih brez piškotkov ne bi mogli nuditi. Ali soglašate z namestitvijo piškotkov na omenjenih straneh?


Potrjujem vse Sprejmem nujne Več informacij