Konferenca
DIGGIT daje glas ženskam
Organizatorji konference DIGGIT, ki bo 6. junija 2019 na Gospodarskem razstavišču, so se odločili, da tokrat v ospredje postavijo ženske. Med nastopajočimi bo tako več kot 60 odstotkov govork, ki pa ne bodo govorile le o digitalnih komunikacij, temveč bodo spregovorile tudi o svojem osebnem in poslovnem razvoju.
Odpri galerijo
LJUBLJANA - V korporativnem svetu se zadnje desetletje veliko pozornosti posveča vprašanju raznolikosti v vseh pogledih, od spolne preko rasne do kognitivne. Čeprav na področju komuniciranja in marketinga deluje več žensk kot moških, pa na odrih festivalov, konferenc in drugih dogodkov še vedno prevladujejo moški.
»To smo hoteli spremeniti, zato na DIGGIT-u dajemo glas ženskam.Ženske sprejemamo ali vsaj močno vplivamo na večino nakupnih in drugih odločitev v gospodinjstvu ter pomembno prispevamo k družinski blaginji, poleg tega pa se močno angažiramo tako po poslovni kot po družbeni plati. Ne pravimo zaman, da za vsakim uspešnim moškim stoji uspešna ženska. Kljub temu pa se nas ne sliši dovolj, tudi zato ker se nočemo javno izpostavljati. Žal so stereotipi, da je odločna in samozavestna ženska tudi agresivna in 'gre preko trupel', v naši družbi še kako prisotni,« pravi Simona Kruhar Gaberšček, programska direktorica DIGGIT-a.
Športnice, podjetnice, menedžerke, komunikatorke ...
Letos bodo zato na obeh odrih DIGGIT-a, osrednjem, katerega rdeča nit bo »navdihovanje«, in vzporednem, kjer bodo predstavljene najboljše prakse digitalnega komuniciranja v Sloveniji, prevladovale ženske, saj jih bo med govorci vsaj 60 odstotkov. Na glavni oder bo med prvimi stopila Sara Isaković, najuspešnejša slovenska plavalka, dobitnica srebrne olimpijske medalje, ki je svoje novo poslanstvo našla v športni psihologiji. Udeležencem DIGGIT-a bo psihološki vidik učinkovitosti in preseganja lastnih zmogljivosti približala na praktičen, zabaven in dostopen način.
Sledil bo »šopek« šestih sogovornic, uspešnih poslovnih žensk, ki bodo vsaka v 10 minutah razkrile delček svojega življenja, plati, po kateri jih še ne poznamo. Viktorija Radojević Mavrič, direktorica marketinga in razvoja v Mercatorju, bo govorila o svojem novem življenju v novi državi, odlična komunikatorka Katja Krasko Štebljaj bo odstrnila tančice o novodobni bolezni, izgorelosti, Alma Čaušević, izvršna direktorica založbe Beletrina, se bo posvetila moči zgodb v digitalni dobi, Saša Zor, direktorica marketing in prodaje v hotelski verigi Intercontinental, bo povedala, zakaj jo sprošča kulinarično ustvarjanje, Manja Gradišek, vodja tržnega komuniciranja in odnosov z javnostmi v NLB, bo govorila o potrebi po »odklapljanju« in polnjenju zalog energije, ko se nam službene obveznosti kar ne nehajo nalagati, medtem ko se bo ginekologinja dr. Nina Slabe posvetila nepozabnim doživetjem materinstva.
Udeleženci DIGGIT-a bodo lahko prisluhnili tudi uspešnim slovenskim podjetnicam, ki so jim novodobni digitalni komunikacijski kanali močno olajšali prodor na mednarodni trg. Med njimi so tudi Stella Korošec, direktorica marketinga v podjetju EQUA, in sestri Nina Majcen in Urška Golob, ki ustvarjata pod blagovno znamko Cuckoo Cups. Iz tujine pa prihajata Faye Liddle-Moore, komercialna direktorica za Severno Evropo v podjetju Outbrain, pionirju na področju sožitnega oglaševanja, in Ioanna Mingou, vodja marketinga za Grčijo pri Mastercardu.
Zakaj bi se bali nečesa, kar nam povečuje udobje in ugodje?
Velik poudarek bo konferenca torej namenila vedno bolj aktualnemu vprašanju, kako vzdrževati ravnovesje med poklicnim in zasebnim življenjem, saj se v digitalnem svetu meje med njima vse bolj brišejo. Kot pravi Ariana Nina Eror, direktorica za razvoj partnerstev pri konferenci DIGGIT, digitalizacija ni le trend, temveč način življenja. »Vsak napredek je grožnja ustaljenemu, hkrati pa je pot v prihodnost. Zakaj bi se bali nečesa, kar nam povečuje udobje in ugodje? Osebno se ne bojim digitalizacije in robotizacije, bolj se bojim, da sami postajamo roboti. Prav zato je naloga konference DIGGIT, da se malo zaustavimo, da našo skrb usmerimo k okolju, svoji telesni kondiciji in počutju. Da ne pogledamo na telefon, ko želimo videti, kakšno je vreme zunaj, ampak da pogledamo skozi okno.«
»To smo hoteli spremeniti, zato na DIGGIT-u dajemo glas ženskam.Ženske sprejemamo ali vsaj močno vplivamo na večino nakupnih in drugih odločitev v gospodinjstvu ter pomembno prispevamo k družinski blaginji, poleg tega pa se močno angažiramo tako po poslovni kot po družbeni plati. Ne pravimo zaman, da za vsakim uspešnim moškim stoji uspešna ženska. Kljub temu pa se nas ne sliši dovolj, tudi zato ker se nočemo javno izpostavljati. Žal so stereotipi, da je odločna in samozavestna ženska tudi agresivna in 'gre preko trupel', v naši družbi še kako prisotni,« pravi Simona Kruhar Gaberšček, programska direktorica DIGGIT-a.
Športnice, podjetnice, menedžerke, komunikatorke ...
Letos bodo zato na obeh odrih DIGGIT-a, osrednjem, katerega rdeča nit bo »navdihovanje«, in vzporednem, kjer bodo predstavljene najboljše prakse digitalnega komuniciranja v Sloveniji, prevladovale ženske, saj jih bo med govorci vsaj 60 odstotkov. Na glavni oder bo med prvimi stopila Sara Isaković, najuspešnejša slovenska plavalka, dobitnica srebrne olimpijske medalje, ki je svoje novo poslanstvo našla v športni psihologiji. Udeležencem DIGGIT-a bo psihološki vidik učinkovitosti in preseganja lastnih zmogljivosti približala na praktičen, zabaven in dostopen način.
Sledil bo »šopek« šestih sogovornic, uspešnih poslovnih žensk, ki bodo vsaka v 10 minutah razkrile delček svojega življenja, plati, po kateri jih še ne poznamo. Viktorija Radojević Mavrič, direktorica marketinga in razvoja v Mercatorju, bo govorila o svojem novem življenju v novi državi, odlična komunikatorka Katja Krasko Štebljaj bo odstrnila tančice o novodobni bolezni, izgorelosti, Alma Čaušević, izvršna direktorica založbe Beletrina, se bo posvetila moči zgodb v digitalni dobi, Saša Zor, direktorica marketing in prodaje v hotelski verigi Intercontinental, bo povedala, zakaj jo sprošča kulinarično ustvarjanje, Manja Gradišek, vodja tržnega komuniciranja in odnosov z javnostmi v NLB, bo govorila o potrebi po »odklapljanju« in polnjenju zalog energije, ko se nam službene obveznosti kar ne nehajo nalagati, medtem ko se bo ginekologinja dr. Nina Slabe posvetila nepozabnim doživetjem materinstva.
Udeleženci DIGGIT-a bodo lahko prisluhnili tudi uspešnim slovenskim podjetnicam, ki so jim novodobni digitalni komunikacijski kanali močno olajšali prodor na mednarodni trg. Med njimi so tudi Stella Korošec, direktorica marketinga v podjetju EQUA, in sestri Nina Majcen in Urška Golob, ki ustvarjata pod blagovno znamko Cuckoo Cups. Iz tujine pa prihajata Faye Liddle-Moore, komercialna direktorica za Severno Evropo v podjetju Outbrain, pionirju na področju sožitnega oglaševanja, in Ioanna Mingou, vodja marketinga za Grčijo pri Mastercardu.
Zakaj bi se bali nečesa, kar nam povečuje udobje in ugodje?
Velik poudarek bo konferenca torej namenila vedno bolj aktualnemu vprašanju, kako vzdrževati ravnovesje med poklicnim in zasebnim življenjem, saj se v digitalnem svetu meje med njima vse bolj brišejo. Kot pravi Ariana Nina Eror, direktorica za razvoj partnerstev pri konferenci DIGGIT, digitalizacija ni le trend, temveč način življenja. »Vsak napredek je grožnja ustaljenemu, hkrati pa je pot v prihodnost. Zakaj bi se bali nečesa, kar nam povečuje udobje in ugodje? Osebno se ne bojim digitalizacije in robotizacije, bolj se bojim, da sami postajamo roboti. Prav zato je naloga konference DIGGIT, da se malo zaustavimo, da našo skrb usmerimo k okolju, svoji telesni kondiciji in počutju. Da ne pogledamo na telefon, ko želimo videti, kakšno je vreme zunaj, ampak da pogledamo skozi okno.«