NAJLEPŠE JE DOMA

Dva milijona razlogov, zakaj čutimo Slovenijo

Slovenska turistična organizacija je začela kampanjo za promocijo domačih lepot.
Fotografija: Poznate kotiček, ki bi si zaslužil večjo prepoznavnost? FOTO: Matej Mejovšek
Odpri galerijo
Poznate kotiček, ki bi si zaslužil večjo prepoznavnost? FOTO: Matej Mejovšek

LJUBLJANA – Gotovo ga poznate. Tisti kraj, konec ali kotiček v Slovenji, ki je lepši od vseh in ki si zasluži, da bi ga videli in občudovali ljudje z vseh koncev sveta. Ki je res nekaj posebnega in kjer se počutite zares odlično. Verjamemo, da je takšnih krajev v Sloveniji ogromno, še več pa Slovencev, ki jih nanje vežejo posebni spomini. Prepričani smo, da se na teh krajih odvijajo čudovite zgodbe, med katerimi je najmanj dva milijona takšnih, ki jih je vredno deliti z drugimi. Še posebno s tistimi, ki živijo zunaj meja naše prelepe dežele in njenih lepot še ne poznajo do obisti. Prav s temi zgodbami lahko tudi vi prispevate kamenček v mozaik slovenske prepoznavnosti.

To lahko storite tako, da sodelujete v akciji Dva milijona razlogov, zakaj čutimo Slovenijo, ki jo organizira Slovenska turistična organizacija (STO). Na video- ali fotografski posnetek ujemite trenutke, ki odražajo občutke, ki vas navdajajo, ko ste v katerem od naravnih ali kulturnih biserov naše dežele. Posnetek objavite na družabnem omrežju (facebook, instagram, twitter ali youtube) in poleg pripišite ključno besedo #ifeelsLOVEnia.


STO bo najboljše posnetke naših bralcev nagradil s privlačnimi nagradami, zmagovalna objava pa bo prejela vikend paket za dve osebi Pr' Gavedarjo v Podkorenu. Če ne uporabljate družabnih omrežij, nam lahko fotografijo pošljete na naslov Slovenske novice, Delo d.o.o., Dunajska 5, 1509 Ljubljana s pripisom I feel Slovenia ali sodelujte na spletni strani promo.delo.si/ifeelslovenia.

Biti ambasador je privilegij

Najboljši ambasadorji Slovenije smo njeni prebivalci, zato ni naključje, da je STO vprašanje Zakaj čutimo Slovenijo zadala prav nam. Cilj nacionalne kampanje je zbrati dva milijona priporočil za oglede in doživetja predvsem manj znanih destinacij in produktov, s čimer odgovarjamo na izzive preobremenjenosti nekaterih destinacij in geografske razpršenosti turizma, hkrati pa navdušujemo domače turiste za preživljanja prostega časa v domovini. »Priložnost predstavljati Slovenijo v tujini, biti njen ambasador je zame posebna čast in privilegij. Ponosen sem, da lahko tujce vedno znova navdušim z zgodbo zelene, aktivne in zdrave dežele, ki si je zastavila smelo vizijo postati globalna trajnosti zavezana destinacija za 5* doživetja. Iskreno lahko rečem, da so tujci nad našo deželo navdušeni in zagotavljajo, da jo bodo obiskali ali ponovno obiskali. Čutijo jo kot zeleno butično destinacijo, kot destinacijo tistih, ki iščejo aktivna doživetja, a tudi mir in sprostitev. In predvsem: čutijo jo kot eno najbolj trajnostnih dežel na svetu,« je ob začetku kampanje dejal minister za gospodarski razvoj in tehnologijo Zdravko Počivalšek.

Večjo prepoznavnost si zaslužijo tako znani kot manj znani kraji na sončni strani Alp.
Večjo prepoznavnost si zaslužijo tako znani kot manj znani kraji na sončni strani Alp.


»Slovenija je lepa dežela in njene lepote radi pokažemo drugim; tuji gostje radi izpostavljajo naše gostoljubje kot eno tistih lastnosti, ki jim je všeč pri nas. Na STO smo prepričani, da smo vsi, ki živimo v Sloveniji, njeni najboljši ambasadorji, zato želimo z nacionalno kampanjo Dva milijona razlogov, zakaj čutimo Slovenijo ljudi spodbuditi, da razkrijejo svoje najljubše, mogoče skrite kotičke, ki jih radi obiskujejo, in aktivnosti, s katerimi se tam ukvarjajo v svojem prostem času. Tako bi širnemu svetu zaupali, zakaj in kako čutijo Slovenijo, in mu pokazali, da je Slovenija dežela, do katere gojimo ljubezen in je zaradi svojih edinstvenih lepot vredna obiska,« meni direktorica STO mag. Maja Pak. V kampanjo so vključeni tudi turistično-informacijski centri in hoteli, ki jim je STO posredoval nalepke v obliki značilnih zelenih srčkov s pozivom k delitvi ključne besede #ifeelsLOVEnia. Srčki so namenjeni gostom za spodbudo k sodelovanju pri kampanji, h kateri je STO povabil tudi slovensko turistično gospodarstvo, saj ima to skupaj s turističnimi cilji možnost, da svoje goste spodbuja k delitvi zanje pomembnih ključnih besed. Za sodelovanje pri kampanji bodo svoje člane spodbudili še Turistična zveza Slovenije in Turistično-gostinska zbornica Slovenije ter drugi partnerji STO.

Tuji gostje radi izpostavljajo naše gostoljubje kot eno tistih lastnosti, ki jim je všeč pri nas, poudarja direktorica STO Maja Pak.
Tuji gostje radi izpostavljajo naše gostoljubje kot eno tistih lastnosti, ki jim je všeč pri nas, poudarja direktorica STO Maja Pak.

Turizem smo ljudje
»Slovenija je dežela lepot, prijaznih ljudi in zdrave neokrnjene narave. V zadnjih letih se je razvila v prepoznavno turistično destinacijo. S pravilnim pristopom in ustrezno promocijo v tujini, ki jo vodi STO, se je prihod tujih gostov zelo povečal. Za turizem pa so zelo pomembni ljudje. V Turistične zveze Slovenije (TZS) imamo vključenih skoraj 400 društev oziroma približno 40.000 prostovoljcev. Prav prostovoljci poskrbimo za dobro promocijo predvsem manjših krajev. Z organizacijami prireditev, raznimi akcijami, s katerimi želimo spodbujati poklice v turizmu, smo odlični promotorji naše dežele. Naše geslo Turizem smo ljudje pove vse in tako naj v praksi tudi ostane,« poudarja predsednik TZS Peter Misja. Kampanji se je pridružil tudi raper Zlatko ter akciji v čast prilagodil svoj prvenec Več od lajfa. »Dva milijona razlogov, da opišem, kako si lepa, bistre reke, morje, jezera, drevesa, dom je tam, kjer v trenutku zastane ti dih, ko zbližaš se z naravo, ti vrača naudih,« prepeva po novem.



Naši bralci se boste z objavami potegovali za vikend paket za dve osebi Pr' Gavedarjo v Podkorenu. FOTO: Sandro Di Carlo Darsa
Naši bralci se boste z objavami potegovali za vikend paket za dve osebi Pr' Gavedarjo v Podkorenu. FOTO: Sandro Di Carlo Darsa

Predstavitvene informacije

Komentarji:

Predstavitvene informacije