PRIZEMLJEN
Falcon in Cerar na tleh
Vladno letalo spet pokvarjeno, premier moral izpustiti podnebni vrh. Namesto da bi se v Pariz odpravil z redno linijo, je obiskal Bohinj.
Odpri galerijo
LJUBLJANA – Novica ni bila nepričakovana. Vsaj delno. Še posebno ko je prišlo na plan, da se je (spet) pokvarilo vladno letalo falcon, zaradi česar premier Miro Cerar ni mogel odleteti v Pariz. Tako bo na podnebnem vrhu v Parizu Slovenijo zastopala ministrica za okolje in prostor Irena Majcen, ki pa je v Francijo odpotovala že v ponedeljek.
To, da bi premier Miro Cerar v Pariz odpotoval s članico svoje vlade Majcnovo, razumljivo, ni bilo povsem mogoče, saj, kot je slišati iz dobro obveščenih virov, je »imel premier obilico drugih ponedeljkovih obveznosti«. Je pa, je slišati, bilo vse pripravljeno za torkov jutranji polet z vladnim falconom. Vendar sta tako falcon kot Cerar ostala doma – na zemlji.
Pokvarjeni falcon je šel v servisno obdelavo, Cerar pa se je moral namesto z opravili in srečanji s kolegi na podnebnem vrhu v Parizu (kolege naj bi prepričeval, da Slovenija vsako leto povečuje sredstva za podnebne finance) sprijazniti z nenapovedanimi obveznostmi v Ljubljani in ogledom v ujmi prizadetega Bohinja. Da bi se k Emmanuelu Macronu v Pariz odpravil z redno linijo, to pa ne!
Kdo ve, ali so po Cerarjevi glavi rojile besede Romana Jakiča, pred štirimi leti še obrambnega ministra v vladi Alenke Bratušek, ki se je zavzemal, da bi slovenski politiki, predstavniki slovenske izvršilne veje oblasti pogosteje začeli uporabljati vladno letalo falcon 2000EX, kupljeno še za časa vlade Janeza Drnovška. Številnim je še v spominu, da je Jakič – kot potrditev tehtnosti stališče o pogostejši uporabi letala – junija 2013 s falconom poletel v Libanon na obisk k 14 pripadnikom 13. kontingenta Slovenske vojske, ki so na Bližnjem vzhodu takrat sodelovali v operaciji Unifil.
Nobenega dvoma ni, da se bo v naslednjih dneh razprava o smotrnosti našega, no, vladnega falcona spet razvnela. Nemara bo kdo spet privlekel staro šalo o tem, da je bila najpožrešnejša ptica na svetu Titova ladja Galeb, in dodal, da vladni falcon (ne glede na to, kdo je na čelu vlade) spada v kako spominsko-opominsko sobo. No, se bo pa kdo tudi spomnil, kako so nekateri lani, po dvomesečnem servisu v Švici, kar je davkoplačevalce stalo 1,4 milijona evrov, zadovoljno in tudi patetično poudarjali, da se je falcon uspešno (!) vrnil s servisnega pregleda v Švici.
In ni jih malo, ki zlobno namigujejo, kako bi nemara z denarjem, ki smo ga že porabili za njegove servise in vse, kar spada zraven, kupili vesoljski kamion falcon 9, ki ga je razvila vesoljska zasebna družba SpaceX.
To, da bi premier Miro Cerar v Pariz odpotoval s članico svoje vlade Majcnovo, razumljivo, ni bilo povsem mogoče, saj, kot je slišati iz dobro obveščenih virov, je »imel premier obilico drugih ponedeljkovih obveznosti«. Je pa, je slišati, bilo vse pripravljeno za torkov jutranji polet z vladnim falconom. Vendar sta tako falcon kot Cerar ostala doma – na zemlji.
Pokvarjeni falcon je šel v servisno obdelavo, Cerar pa se je moral namesto z opravili in srečanji s kolegi na podnebnem vrhu v Parizu (kolege naj bi prepričeval, da Slovenija vsako leto povečuje sredstva za podnebne finance) sprijazniti z nenapovedanimi obveznostmi v Ljubljani in ogledom v ujmi prizadetega Bohinja. Da bi se k Emmanuelu Macronu v Pariz odpravil z redno linijo, to pa ne!
Kdo ve, ali so po Cerarjevi glavi rojile besede Romana Jakiča, pred štirimi leti še obrambnega ministra v vladi Alenke Bratušek, ki se je zavzemal, da bi slovenski politiki, predstavniki slovenske izvršilne veje oblasti pogosteje začeli uporabljati vladno letalo falcon 2000EX, kupljeno še za časa vlade Janeza Drnovška. Številnim je še v spominu, da je Jakič – kot potrditev tehtnosti stališče o pogostejši uporabi letala – junija 2013 s falconom poletel v Libanon na obisk k 14 pripadnikom 13. kontingenta Slovenske vojske, ki so na Bližnjem vzhodu takrat sodelovali v operaciji Unifil.
Nobenega dvoma ni, da se bo v naslednjih dneh razprava o smotrnosti našega, no, vladnega falcona spet razvnela. Nemara bo kdo spet privlekel staro šalo o tem, da je bila najpožrešnejša ptica na svetu Titova ladja Galeb, in dodal, da vladni falcon (ne glede na to, kdo je na čelu vlade) spada v kako spominsko-opominsko sobo. No, se bo pa kdo tudi spomnil, kako so nekateri lani, po dvomesečnem servisu v Švici, kar je davkoplačevalce stalo 1,4 milijona evrov, zadovoljno in tudi patetično poudarjali, da se je falcon uspešno (!) vrnil s servisnega pregleda v Švici.
In ni jih malo, ki zlobno namigujejo, kako bi nemara z denarjem, ki smo ga že porabili za njegove servise in vse, kar spada zraven, kupili vesoljski kamion falcon 9, ki ga je razvila vesoljska zasebna družba SpaceX.