VSAK EVRO ŠTEJE
FOTO: Ambasadorji brez diplomatskih potnih listov
So ambasadorji tega in onega iskreni v svojem poslanstvu ali jim gre le za nekaj cvenka in objavo na družabnem omrežju?
Odpri galerijo
Po Tadeju Tošu in skupini Tabu je ambasador Fontane piv v Žalcu zdaj Boštjan Romih, ki postaja, vsaj tako kaže, interesanten za oglaševalce, saj je navzoč že v veliko reklamnih sporočilih. »Odpreš hladilnik in, hops, evo ti Romiha,« pravi kolega z opravljive strani Bulvarja.
Dejal je, da je »izjemno ponosen, da lahko sodelujem pri omenjenem projektu«.
Imamo ambasadorko modrčkov, smučarka Ana Bucik je namreč postala ambasadorka podjetja Lisca. Tudi njena smučarska kolegica Ana Drev ima tovrstni status, je namreč ambasadorka smučišča Golte. Potem je tu še gospa Lidija Mavretič, prva slovenska vinska kraljica, uspešna vinarka in ambasadorka dobrega in lepega. Pa npr. Oriana Girrotto, ki je že pred časom postala ambasadorka ustvarjalke Eve Breznikar.
Še in še bi lahko naštevali »marketinške ambasadorske finte«, a na opravljivi strani se sprašujejo, kakšne koristi imajo ambasadorji. Hm. Dobiva Romih brezplačno pivo? Morda! Dobivata Nuška in Alya brezplačno pijačo iz kleti, katerih ambasadorki sta (bili)? Ali pa Girottova nakit, ki ga izdela Breznikarjeva? Kdo bi vedel. Da je le objava na družabnem omrežju.
Dejal je, da je »izjemno ponosen, da lahko sodelujem pri omenjenem projektu«.
Romih za pivo, Bergant proti alkoholu
Najmanj tako ponosen, kot je bil njegov televizijski kolega Igor E. Bergant, ki se je ponosno kazal kot ambasador brezalkohola in vzdržnosti. »Vsak korak šteje,« je zatrjeval. »No, pa vsak evro, ki ga s tem naši ambasadorji zaslužijo, tudi,« dodajajo zlobi jeziki. Je pa Bergant gledalcem televizijskega Dnevnika pred časom prisegel, da še nikdar v življenju ni pred nobeno oddajo ruknil nič alkoholnega, čeprav mu marsikdo ne verjame. Kakor koli.Imamo ambasadorko modrčkov, smučarka Ana Bucik je namreč postala ambasadorka podjetja Lisca. Tudi njena smučarska kolegica Ana Drev ima tovrstni status, je namreč ambasadorka smučišča Golte. Potem je tu še gospa Lidija Mavretič, prva slovenska vinska kraljica, uspešna vinarka in ambasadorka dobrega in lepega. Pa npr. Oriana Girrotto, ki je že pred časom postala ambasadorka ustvarjalke Eve Breznikar.
Ambasadorstvo na dnu
Ko se v različnih družbah ob kozarčku pogovor dotakne takih in drugačnih ambasadorjev in ambasadork, je ugotovitev skoraj soglasna. Nikakor ob vsem tem namreč ne gre pozabiti, da tudi to nekaj stane. Ko omenjena persona v funkciji ambasadorja kroži po državi, se kaže in nastavlja fotografom svoj obraz, na katerem si mora nenehno risati nasmeh, ali pa poudarjati plastične joške ali push up spodnje hlačke za višje stoječo rit, vse to stane kakih 500 evrov. Da se ta in ta ambasador ali ambasadorka sploh prikaže na kaki predstavi, dogodku, namreč … Pa naj bo ambasador, ambasadorka ali zgolj kaka znana faca iz kakega resničnostnega šova. Ja, daleč s(m)o zabredli. Ambasadorstvo pa tudi.Ambasadorske finte
No, gremo naprej. Pevka Nuška Drašček je bila ambasadorka posebne vinske linije ene od trgovskih verig v Sloveniji, njena pevska kolegica Alya je kot ambasadorka predstavljala eno od vinskih kleti, koreograf in plesalec Matjaž Farič je bil letošnji ambasador nedavnega Tedna ljubiteljske kulture TLK.Še in še bi lahko naštevali »marketinške ambasadorske finte«, a na opravljivi strani se sprašujejo, kakšne koristi imajo ambasadorji. Hm. Dobiva Romih brezplačno pivo? Morda! Dobivata Nuška in Alya brezplačno pijačo iz kleti, katerih ambasadorki sta (bili)? Ali pa Girottova nakit, ki ga izdela Breznikarjeva? Kdo bi vedel. Da je le objava na družabnem omrežju.