GUMBALL 3000

FOTO: Med pregrešno dragimi lepotci se ni slekla

Karavana luksuznih športnih avtomobilov razgrela Obalo. Vsi so pogrešali mladenko, ki je prekinila finale lige prvakov.
Fotografija: Lamborghinijev avantador s 770 konjskimi močmi voznika iz Češke FOTO: Janez Mužič
Odpri galerijo
Lamborghinijev avantador s 770 konjskimi močmi voznika iz Češke FOTO: Janez Mužič

PORTOROŽ – Karavana luksuznih super športnih avtomobilov Gumball 3000 z njihovimi lastniki, v glavnem zvezdniki in premožneži, je sredi junija po več letih znova na poti z grškega otoka Mikonos do španskega otoka Ibiza zdrvela prek Slovenije. Za radovedneže ob poti od Staroda do Kozine in nato proti Benetkam ni ponudila večje priložnosti za občudovanje brez dvoma zanimivih avtomobilov. Je pa pašo za oči konec maja ponudila karavana športnih avtomobilov Cars & Coffee, ki se je po avtocesti odpravila z Gorenjske proti Obali. Namenili so se na Tartinijev trg v Piran, kjer se je odvijal avtomobilski šov. Obenem je spektakel v Piranu ponudil radovednežem in avtomobilističnim zanesenjakom priložnost, da si ogledajo za marsikoga sanjske lepotce zvenečih znamk, poklepetajo z njihovimi lastniki, pokukajo pod pokrove motorjev in morda celo sedejo vanje.


Zloščeni super lepotci pa so verjetno še najbolj vzbujali vzdihljaje občudovanja v ponedeljek in torek na promenadi pred hotelom Kempinski v Portorožu. Tam se je namreč ustavila karavana kakšnih 70 ekskluzivnih, prestižnih oziroma super športnih lepotcev iz Nizozemske, Belgije, Velike Britanije, Madžarske, Češke, Hrvaške, Italije, Norveške, ZDA in gotovo še katere države. Zbrali so se na tako imenovanem StreetGasm, ki velja za enega najbolj ekskluzivnih avtomobilskih popotovanj v Evropi. Kot je povedal eden od organizatorjev iz istoimenske nizozemske družbe, so v osemletni zgodovini karavane predlani prvič vozili po slovenskih cestah, lani so Portorož izbrali za njen start, letos pa za postanek na 2600 kilometrov dolgi poti iz poljskega Wroclawa prek Bratislave, Splita, Črne gore in Makedonije do Aten.

Slovenski super športnik tushek TS 900 apex FOTO: Janez Mužič
Slovenski super športnik tushek TS 900 apex FOTO: Janez Mužič
Za publiko je bilo še najbolj zanimivo v torek zjutraj med čakanjem na start pred hotelom Kempinski. Tam so polovico vozišča zaprli za promet in avtomobilističnim ljubiteljem se je poleg paše za oči ponudilo tudi sila vznemirljivo akustično doživetje. Mrcine so v čakanju na dvignjeno zastavico v nizkih vrtljajih prijetno grgrale ter bobnele, v srednjih in višjih vrtljajih pa agresivno renčale. Pri odvzemu močnejšega plina je ta njihov koncert spremljalo vznemirljivo glasno pokanje in bruhanje ognja iz izpuha. Vsekakor doživetje, ki ga le malokdo ni ovekovečil s svojim mobilnim telefonom.

Udeležba na dogodku vsekakor ni poceni. Osnovni pogoj za start je avto z vsaj 400 konji in ne nazadnje prijavnina, ki se začne pri dobrih 5000 evrih. Seveda za udeležence slednje ni nobena težava. V karavani je bil še nedavno uradno najhitrejši avto na svetu bugatti veyrona, pa različni modeli ferrarija, lamborghinija, mclarna, audija, mercedes-benza in drugih zvenečih znamk. Tako je na primer Conrad iz Švice, ki je prišel s porschejem F 911 turbo, povedal, da ima njegov zloščeni lepotec 580 KS in pogon na vsa štiri kolesa. »Porscheje imam, odkar vozim. Vsakega vozim kako leto, dve, nato ga zamenjam z novim modelom, in vsak naslednji je boljši. To je fantastičen avto,« se je pohvalil. Nič bolj skromen ni bil Endrio s Češke, ki je prišel z lamborghinijem avantador s 770 konjskimi močmi. Povedal je, da ima doma še kak avto, tako za zabavo tudi ferrarija.

Voznik audija RS v uniformi newyorške policije FOTO: Janez Mužič
Voznik audija RS v uniformi newyorške policije FOTO: Janez Mužič
Nemalo pogledov je vzbudil slovenski super športnik tushek TS 900 apex. Kot je povedal njegov konstruktor Aljoša Tušek, je to prototip vozila s posebno hibridno tehnologijo. Poganjata ga sklop 4,1-litrskega bencinskega motorja FSI V8 z močjo 505 kilovatov in dvojni elektromotor, od katerih vsak poganja svoje kolo s skupno močjo 480 kilovatov. Sistemska moč hibridnega pogona je tako skoraj en megavat moči (1340 konjev) in 1600 njutonmetrov navora. Do 100 kilometrov na uro teoretično pospeši v 2,5 sekunde in lahko doseže hitrost 380 kilometrov na uro. Avto je, razen bencinskega motorja, v celoti narejen v Sloveniji in plod slovenskega znanja. Narejen je iz karbonskih kompozitnih materialov. Napovedujejo, da bodo njegovo proizvodnjo začeli jeseni, da jih bodo naredili samo 36 in da bo njegova cena od 1,2 milijona evrov naprej.

Iz Prage sta se v mercedesu AMG GTS brabus 600 pripeljala Tomas in Vendi, iz Hrvaške pa med drugimi v posebno prirejenem audiju RS z oznakami in v uniformi newyorške policije ameriški Hrvat James. Brez dvoma pa so novinarji najbolj oblegali audija RS7. A ne toliko zaradi lastnosti tega vozila kot zaradi njegovega voznika in napovedane sopotnice. To je bil rusko-ameriški zvezdnik youtuba Vitaly Zdorovetskyi. Znan je po snemanju videopotegavščin, po tem, da ima na youtubu več kot 10 milijonov naročnikov in da imajo njegovi videi že več kot dve milijardi ogledov. Vse bolj je priljubljen tudi zaradi svoje partnerice, mične blondinke Kinsey Wolanski. Znana je po tem, da je pomanjkljivo oblečena sila atraktivno pritekla na igrišče in za krajši čas prekinila nedavni nogometni finale lige prvakov. Na instagramu je pridobila že nekaj milijonov sledilcev. V Portorožu je nismo videli, saj se je spretno izogibala javnosti in tudi Vitaly je bil ob vprašanju, kje je, dokaj skrivnosten.

Predstavitvene informacije

Komentarji:

Predstavitvene informacije