AVTOMOBILI IN KAVA
FOTO: Na kavo z milijonskim športnikom
Srečanje prestižnih, posebnih in seveda zelo dragih super športnih avtomobilov Cars & Coffee v Piranu je pritegnilo množico obiskovalcev.
Odpri galerijo
Marsikateri voznik na avtocesti od Gorenjske proti Obali je bil v nedeljo začuden, ko je mimo njega švignila neobičajno dolga karavana prav posebnih športnih avtomobilov. Namenjeni so bili na Tartinijev trg v Piran, kjer se je odvijal avtomobilski šov Cars & Coffee. To je bil že tretji tak dogodek pri nas, ki privabi tako domače kot tuje lastnike različnih prestižnih in redkih športnih avtomobilov. Na srečanjih se družijo in izmenjujejo izkušnje ter poglede na ta avtomobilistični butični svet. Obenem ponudijo radovednežem in avtomobilističnim zanesenjakom priložnost, da si ogledajo lepotce zvenečih znamk, poklepetajo z njihovimi lastniki, pokukajo pod pokrove njihovih motorjev in morda celo sedejo vanje.
»Ljudje pridejo, pokažejo svoj avto, sploh če je nekoliko poseben, in poklepetajo ter se zabavajo. Pred kakimi 15 leti je fenomen iz ZDA pljusknil tudi v Evropo, najprej v Italijo. V ZDA so srečanja poimenovali Cars & Coffee. Nihče ne ve, zakaj tako ime, a očitno gredo dobri avti dobro skupaj z dobro kavico. In Italijani so znani po tem, da imajo izvrstno kavo in dobre avtomobile. Pa smo rekli, zakaj ne bi tudi v Sloveniji organizirali kaj takega – lepi avtomobili, kavica in malo kulinarike. Prvi shod pod tem imenom, ki je privabil 100 vozil, je bil predlani, na lanskem nas je bilo nekoliko manj, letos se je zbralo 85 avtomobilov,« je v Piranu povedal Martin Baldauf.
Srečanja potekajo praviloma brez pretiranih formalnosti. Prijave zbirajo na svoji spletni strani in letos so bili veseli, da jih je bilo ravno prav. Napotili so se namreč v Piran, kjer jim je občina dovolila uporabo za promet dokaj strogo zaprtega Tartinijevega trga. Če bi jih bilo več, bi bilo to za to mestece kaj hitro preveč. Pred tem so se srečali na Gorenjskem. Ta del dogajanja je bil zaprt za javnost oziroma namenjen le druženju lastnikov avtomobilov in predajanju kulinaričnim užitkom, med katerimi je kraljeval jagenjček. In čeprav organizatorji javnosti prizorišča niso želeli razkriti, se je kmalu razvedelo, da je bilo to na Brdu pri Kranju.
Tam je po vzoru italijanskih shodov potekal zasebni del dogodka, saj se nekateri udeleženci ne želijo izpostavljati s svojimi redkimi, po 100.000 evrov in več vrednimi lepotci, zaradi česar jih ni bilo v Piran, kjer je bil dogodek javen.
Začelo se je v ZDA
Avtomobilska srečanja Cars & Coffee so pravi spektakli. Fenomen se je po besedah predstavnika Cars & Coffee Slovenija, Ljubljančana Martina Baldaufa, začel v ZDA pred nekaj desetletji. Tam so se na večjih parkiriščih sprva spontano začeli srečevati lastniki določenih znamk in tipov avtomobilov ter tudi predelanih posebnežev. S časom so določili redne termine srečanj, kjer so izmenjevali mnenja in izkušnje o vozilih ter se seveda ob svojih lepotcih družili.
36
avtomobilov tushek TS 900 apex bodo samo izdelali.
avtomobilov tushek TS 900 apex bodo samo izdelali.
»Ljudje pridejo, pokažejo svoj avto, sploh če je nekoliko poseben, in poklepetajo ter se zabavajo. Pred kakimi 15 leti je fenomen iz ZDA pljusknil tudi v Evropo, najprej v Italijo. V ZDA so srečanja poimenovali Cars & Coffee. Nihče ne ve, zakaj tako ime, a očitno gredo dobri avti dobro skupaj z dobro kavico. In Italijani so znani po tem, da imajo izvrstno kavo in dobre avtomobile. Pa smo rekli, zakaj ne bi tudi v Sloveniji organizirali kaj takega – lepi avtomobili, kavica in malo kulinarike. Prvi shod pod tem imenom, ki je privabil 100 vozil, je bil predlani, na lanskem nas je bilo nekoliko manj, letos se je zbralo 85 avtomobilov,« je v Piranu povedal Martin Baldauf.
Najprej na jagenjčka
Srečanja potekajo praviloma brez pretiranih formalnosti. Prijave zbirajo na svoji spletni strani in letos so bili veseli, da jih je bilo ravno prav. Napotili so se namreč v Piran, kjer jim je občina dovolila uporabo za promet dokaj strogo zaprtega Tartinijevega trga. Če bi jih bilo več, bi bilo to za to mestece kaj hitro preveč. Pred tem so se srečali na Gorenjskem. Ta del dogajanja je bil zaprt za javnost oziroma namenjen le druženju lastnikov avtomobilov in predajanju kulinaričnim užitkom, med katerimi je kraljeval jagenjček. In čeprav organizatorji javnosti prizorišča niso želeli razkriti, se je kmalu razvedelo, da je bilo to na Brdu pri Kranju.Tam je po vzoru italijanskih shodov potekal zasebni del dogodka, saj se nekateri udeleženci ne želijo izpostavljati s svojimi redkimi, po 100.000 evrov in več vrednimi lepotci, zaradi česar jih ni bilo v Piran, kjer je bil dogodek javen.
V popoldanskih urah se je na Tartinijevem trgu zbralo okrog 3000 radovednežev. Med avtomobili, ki so kradli poglede in izvabljali vzdihe občudovanja, jih je bila petina tujih registracij, prednjačile so italijanske, nemške, hrvaške in srbske. Kot smo lahko opazili, se Slovenci pri prestižnežih nagibamo predvsem k porschejem, beemvejem, mercedesom, audijem, najde pa se tudi kakšen ferrari, lamborghini ali maserati.