AVTOMOBILIZEM
Hrvaški Musk z nekdanjim slovenskim ministrom do tovarne na Dolenjskem
Podjetje Primac Automobili bo s podjetjem nekdanjega ministra Sama Omerzela gradilo obrat za testiranje baterij in pogonskih sistemov, za kar sta dobila 3,4 milijona.
Odpri galerijo
Podjetje Rimac Automobili v Novem mestu odpira obrat za testiranje baterijskih in električnih pogonskih sistemov Hyper E-car Lab, je za hrvaški Jutarnji list potrdil Mate Rimac, ustanovitelj podjetja. Hrvaški Elon Musk, kot mu tudi pravijo, odpira obrat skupaj s tehnološkim podjetjem Lastinski inženiring, ki je v stoodstotni lasti nekdanjega slovenskega ministra za infrastrukturo v vladi Alenke Bratušek Sama Omerzela. Rimac pravi, da s slovenskim podjetjem že več let dobro sodelujejo pri razvoju elektrotehnike in da bodo to z obratom v Sloveniji še nadgradili.
»Lastinski inženiring nam je ponudil sodelovanje pri širjenju kapacitet, kar je smiselno ne samo za nas, ampak tudi za druge proizvajalce, ki bodo v novem obratu lahko testirali svoje pogonske sisteme,« je za omenjeni časopis povedal Rimac.
Hrvaško podjetje Rimac Automobili razvija prototipe električnih športnih in samovozečih avtomobilov. Mate Rimac je 48-odstotni lastnik podjetja, ki se je razvilo iz garažnega zagonskega podjetja v uspešno poslovno skupino, ki zaposluje več kot petsto ljudi.
»Lastinski inženiring nam je ponudil sodelovanje pri širjenju kapacitet, kar je smiselno ne samo za nas, ampak tudi za druge proizvajalce, ki bodo v novem obratu lahko testirali svoje pogonske sisteme,« je za omenjeni časopis povedal Rimac.
Zakaj gradijo obrat v Sloveniji in ne na Hrvaškem?
V Sveti Nedelji, kjer je sedež podjetja Rimac Automobili, že imajo obrat za testiranje, ki ga bodo še nadgradili, predvsem pa je razlog v sofinanciranju izgradnje obrata v Sloveniji, ki ga ponuja slovensko ministrstvo za gospodarstvo. Podjetji naj bi skupaj prejeli kar 3,4 milijona evrov, in sicer na razpisu v sklopu Slovenske strategije pametne specializacije, prek katere bo sofinanciranih 32 projektov, vsako podjetje pa bi lahko prejelo največ 5 milijonov evrov. V zameno za subvencijo morajo do leta 2021 razviti in vzpostaviti poligon za testiranje baterij.Predstavitvene informacije
Komentarji:
13:00
Pomagamo si s paro