Inšpekcija vohuni: tako iz vozila pregledujejo pred bencinskimi servisi
Inšpektorji pregledujejo nošenje zaščitne opreme zaposlenih, strank, prisotnost razkužil, obvestil za stranke ...
Odpri galerijo
Nošenje mask tudi po razglasitvi konca epidemije ostaja obvezna zaščitna oprema v zaprtih javnih prostorih. Z vprašanji, ali stranke spoštujejo navodila o nošenju mask pri vstopu v bencinske servise, koliko se mora stranke opozarjati, kakšni so odzivi ljudi in ne nazadnje, ali jih je inšpekcija že preganjala zaradi morebitnega neupoštevanja zaščitnih ukrepov proti omejevanju epidemije, smo se obrnili na Petrol in OMV.
Za podjetja, ki stranke ne obvestijo o nujni zaščiti in ne upoštevajo varnostne razdalje, namreč veljajo visoke predpisane kazni.
Iz OMV so nam odgovorili, da imajo s svojimi strankami pozitivne izkušnje. »Opažamo, da gostje jasna navodila, ki so poenotena na vseh servisih, vestno upoštevajo ter tudi pravila o uporabi zaščitnih sredstev. V primeru neupoštevanja navodil oziroma preventivnih ukrepov gostje drug drugega pogosto sami opozarjajo na nepravilnosti, saj je večina sporočil, povezanih z neupoštevanjem ukrepov, namenjena opozarjanju drugih gostov. To nas seveda veseli, saj s skupnimi močmi uspešno preprečujemo širjenje okužbe«. Pohvalili so se tudi, da med vsemi zaposlenimi ni bila okužena nobena oseba.
Pri Petrolu pravijo, da stranke po večini upoštevajo vse zaščitne ukrepe, tiste, ki pa nimajo zaščitnih sredstev ali ne držijo varnostnega razmika, pa opozarjajo prodajalci. Na nekaterih prodajnih mestih so v pomoč pri usmerjanju poklicali tudi varnostnike, saj se je bilo v zelo kratkem času moralo privaditi na nošenje mask. »Večina strank ima zaščitne maske, prav tako pa imamo maske tudi sami v ponudbi, zato se situacija lahko hitro reši. Veliko strank pride pred prodajni prostor že z masko, drugi si maske natikajo tik pred vstopom v prodajni prostor, tretji pa maske nadenejo, ko jih na to opomnijo prodajalci,« pojasnjujejo na Petrolu.
Priznavajo, da so prav tako že imeli inšpekcijske preglede, »kjer so inšpektorji pregledovali nošenje zaščitne opreme zaposlenih, strank, prisotnost razkužil, obvestil za stranke itn. Nadzor upoštevanja navodil in vseh ukrepov so ponekod spremljali tudi iz vozila.« Nepravilnosti do zdaj niso ugotovili.
Kot pravijo, so odzivi strank različni. Velika večina jih razume, da so ukrepi za zajezitev koronavirusa nujno potrebni, se pa najdejo tudi taki, ki menijo, da so ukrepi pretirani, saj da maske ne preprečijo ničesar ...
Za podjetja, ki stranke ne obvestijo o nujni zaščiti in ne upoštevajo varnostne razdalje, namreč veljajo visoke predpisane kazni.
Iz OMV so nam odgovorili, da imajo s svojimi strankami pozitivne izkušnje. »Opažamo, da gostje jasna navodila, ki so poenotena na vseh servisih, vestno upoštevajo ter tudi pravila o uporabi zaščitnih sredstev. V primeru neupoštevanja navodil oziroma preventivnih ukrepov gostje drug drugega pogosto sami opozarjajo na nepravilnosti, saj je večina sporočil, povezanih z neupoštevanjem ukrepov, namenjena opozarjanju drugih gostov. To nas seveda veseli, saj s skupnimi močmi uspešno preprečujemo širjenje okužbe«. Pohvalili so se tudi, da med vsemi zaposlenimi ni bila okužena nobena oseba.
Na Petrolu imeli inšpekcijske preglede, ki nepravilnosti niso ugotovili
Pri Petrolu pravijo, da stranke po večini upoštevajo vse zaščitne ukrepe, tiste, ki pa nimajo zaščitnih sredstev ali ne držijo varnostnega razmika, pa opozarjajo prodajalci. Na nekaterih prodajnih mestih so v pomoč pri usmerjanju poklicali tudi varnostnike, saj se je bilo v zelo kratkem času moralo privaditi na nošenje mask. »Večina strank ima zaščitne maske, prav tako pa imamo maske tudi sami v ponudbi, zato se situacija lahko hitro reši. Veliko strank pride pred prodajni prostor že z masko, drugi si maske natikajo tik pred vstopom v prodajni prostor, tretji pa maske nadenejo, ko jih na to opomnijo prodajalci,« pojasnjujejo na Petrolu.
Priznavajo, da so prav tako že imeli inšpekcijske preglede, »kjer so inšpektorji pregledovali nošenje zaščitne opreme zaposlenih, strank, prisotnost razkužil, obvestil za stranke itn. Nadzor upoštevanja navodil in vseh ukrepov so ponekod spremljali tudi iz vozila.« Nepravilnosti do zdaj niso ugotovili.
Kot pravijo, so odzivi strank različni. Velika večina jih razume, da so ukrepi za zajezitev koronavirusa nujno potrebni, se pa najdejo tudi taki, ki menijo, da so ukrepi pretirani, saj da maske ne preprečijo ničesar ...
Zakon o nalezljivih boleznih predvideva globe od 41 do 417 evrov za fizične osebe ter od 417 do 41.729 evrov za pravne osebe. Zakon o interventnih ukrepih za zajezitev epidemije in omilitev njenih posledic za državljane in gospodarstvo pa je prinesel višje globe. Tako je lahko fizična oseba kaznovana z globo od 400 do 4000 evrov, pravna pa s 4.000 do 100.000 evrov.