Inšpekcija vohuni: tako iz vozila pregledujejo pred bencinskimi servisi

Inšpektorji pregledujejo nošenje zaščitne opreme zaposlenih, strank, prisotnost razkužil, obvestil za stranke ...
Fotografija: Večina strank razume, da so zaščitne maske nujno potrebne, manjšina pa meni, da gre za nepotreben ukrep, a si mora masko nato vseeno nadeti. FOTO: Mavric Pivk, Delo
Odpri galerijo
Večina strank razume, da so zaščitne maske nujno potrebne, manjšina pa meni, da gre za nepotreben ukrep, a si mora masko nato vseeno nadeti. FOTO: Mavric Pivk, Delo

Nošenje mask tudi po razglasitvi konca epidemije ostaja obvezna zaščitna oprema v zaprtih javnih prostorih. Z vprašanji, ali stranke spoštujejo navodila o nošenju mask pri vstopu v bencinske servise, koliko se mora stranke opozarjati, kakšni so odzivi ljudi in ne nazadnje, ali jih je inšpekcija že preganjala zaradi morebitnega neupoštevanja zaščitnih ukrepov proti omejevanju epidemije, smo se obrnili na Petrol in OMV.

Za podjetja, ki stranke ne obvestijo o nujni zaščiti in ne upoštevajo varnostne razdalje, namreč veljajo visoke predpisane kazni.

Iz OMV so nam odgovorili, da imajo s svojimi strankami pozitivne izkušnje. »Opažamo, da gostje jasna navodila, ki so poenotena na vseh servisih, vestno upoštevajo ter tudi pravila o uporabi zaščitnih sredstev. V primeru neupoštevanja navodil oziroma preventivnih ukrepov gostje drug drugega pogosto sami opozarjajo na nepravilnosti, saj je večina sporočil, povezanih z neupoštevanjem ukrepov, namenjena opozarjanju drugih gostov. To nas seveda veseli, saj s skupnimi močmi uspešno preprečujemo širjenje okužbe«. Pohvalili so se tudi, da med vsemi zaposlenimi ni bila okužena nobena oseba.


Na Petrolu imeli inšpekcijske preglede, ki nepravilnosti niso ugotovili


Pri Petrolu pravijo, da stranke po večini upoštevajo vse zaščitne ukrepe, tiste, ki pa nimajo zaščitnih sredstev ali ne držijo varnostnega razmika, pa opozarjajo prodajalci. Na nekaterih prodajnih mestih so v pomoč pri usmerjanju poklicali tudi varnostnike, saj se je bilo v zelo kratkem času moralo privaditi na nošenje mask. »Večina strank ima zaščitne maske, prav tako pa imamo maske tudi sami v ponudbi, zato se situacija lahko hitro reši. Veliko strank pride pred prodajni prostor že z masko, drugi si maske natikajo tik pred vstopom v prodajni prostor, tretji pa maske nadenejo, ko jih na to opomnijo prodajalci,« pojasnjujejo na Petrolu.

Priznavajo, da so prav tako že imeli inšpekcijske preglede, »kjer so inšpektorji pregledovali nošenje zaščitne opreme zaposlenih, strank, prisotnost razkužil, obvestil za stranke itn. Nadzor upoštevanja navodil in vseh ukrepov so ponekod spremljali tudi iz vozila.« Nepravilnosti do zdaj niso ugotovili.
 
Kot pravijo, so odzivi strank različni. Velika večina jih razume, da so ukrepi za zajezitev koronavirusa nujno potrebni, se pa najdejo tudi taki, ki menijo, da so ukrepi pretirani, saj da maske ne preprečijo ničesar ...

Predstavitvene informacije

Komentarji:

Predstavitvene informacije