PRITOŽBE

Katastrofa v Adrii, potnikom izplačujejo odškodnine

Nepravilnosti pri izvedbi letov letalskega prevoznika drago stanejo.
Fotografija: Glavni vzrok za odpovedi in združevanje letov je pomanjkanje posadk. Večino teh težav naj bi rešili do konca novembra. FOTO: Roman Šipić, Delo
Odpri galerijo
Glavni vzrok za odpovedi in združevanje letov je pomanjkanje posadk. Večino teh težav naj bi rešili do konca novembra. FOTO: Roman Šipić, Delo

LJUBLJANA – Potniki Adrie Air­ways se že nekaj mesecev pritožujejo zaradi odpovedi, zamud in združevanja letov po Evropi. Glavna težava je pomanjkanje posadk, je za Delo dejal direktor letalskega prevoznika Holger Kowarsch, zato so v ta namen letos zaposlili sto ljudi.

Zaradi nepravilnosti pri izvedbi letov so potniki vsak dan bolj jezni, a Kowarsch pravi, da se trudijo in da se to ne bo več dogajalo. »To je katastrofa tudi za nas, saj smo se morali zelo truditi in plačati veliko denarja,« je dejal.


Več sto tisoč evrov za odškodnine


»Za odškodnine potnikom smo morali plačati več sto tisoč evrov. Potniki so se pritoževali in dobili odškodnino tudi zato, ker smo do konca avgusta najemali letalo romunskega prevoznika Carpatair. Z vidika varnosti je ta po vseh standardih, saj mora spoštovati pravila Star Alliance. Mogoče pa lahko negativna čustva izzove dejstvo, da nekdo rezervira let z Adrio Air­ways, namesto tega pa prejme storitev romunskega prevoznika,« je priznal Kowarsch in dodal, da so letos zaradi dodatnih potreb najemali tudi letala, za kar so plačali nekaj milijonov evrov.

Kdaj in kako do odškodnine? Preberite v članku Ugled Slovenije načet: »Kdo nam bo povrnil živce, čas, denar?«

Predstavitvene informacije

Komentarji:

Predstavitvene informacije