Kdo bo nasledil toyoto?
Pa smo prišli čez polovico glasovanja za izbor slovenskega avta leta 2023. Danes objavljamo četrto glasovnico, v prihodnjih tednih bomo še dve. Glas za svoj avto lahko oddate po pošti ali prek spleta.
Najprej ste na vrsti bralci in bralke, gledalci in gledalke ter poslušalci in poslušalke, ki boste izbrali finaliste ter jim zagotovili prve točke za veliki finale, v katerem bomo odločali avtomobilski novinarji sodelujočih medijev. Izbirate lahko med 27 avtomobili, naštetimi v okvirčku.
Izbor je precej pester: med kandidati so tako evropske kot azijske znamke, veliko je športnih terencev in križancev, ne manjkajo niti klasične kombilimuzine, limuzine ali karavani, najde se tudi kak velikoprostorec. Tudi v pogonskem smislu je ponudba raznolika, nekateri imajo še vedno klasični pogon z motorjem na notranje zgorevanje, ki pa je pogosto elektrificiran, nekateri modeli so popolnoma električni.
Pri enaintridesetem izboru slovenskega avta leta sodelujemo Motorevija AMZS, Delo in Slovenske novice, Dnevnik in Nedeljski dnevnik, Večer, Avto magazin, Val 202 in TV-oddaja Avtomobilnost, spletni portal Planet siol.net ter avtomobilski blog Komotar minuta.
Sistem glasovanja
V finale se bo uvrstilo pet modelov, ki bodo dobili največjo podporo občinstva. Tisti, ki bo zbral največ glasov, bo v finale vstopil s šestimi točkami, drugouvrščeni s štirimi, tretji s tremi in tako do petega mesta. Po enakem sistemu bomo peterico finalistov januarja ocenili novinarji. Avtomobil z največ točkami bo postal slovenski avto leta 2023.
Glasovnice z vašim kandidatom za avto leta pričakujemo na naslovu Delo d.o.o., Likozarjeva 1, 1000 Ljubljana. Upoštevali bomo vse, ki jih bomo prejeli do vključno 28. novembra 2022; fotokopirane bomo izločili. Glasujete lahko tudi prek elektronske glasovnice na spletni strani Slovenskih novic.
Zmagovalec bo nasledil letošnji slovenski avto leta – toyoto yaris cross. V prejšnjih letih so ta laskavi naslov osvojili škoda octavia (2021), renault clio (2020), ford focus (2019), volkswagen polo (2018), peugeot 3008 (2017), opel astra (2016), škoda fabia (2015), škoda octavia (2014), volkswagen golf (2013) in ford focus (2012).