ISTRA
Maristra, zakladi Istre
V slovenski Istri bodo izvedli številne aktivnosti, ki bodo pripomogle k večanju prepoznavnosti Istre kot gastronomske destinacije in prispevale k dvigu kakovosti storitev.
Odpri galerijo
Projekt Maristra je vreden skoraj 245.000 evrov in je financiran iz Evropskega sklada za pomorstvo in ribištvo, združuje številne aktivnosti, ki bodo na dolgi rok nedvomno povezale turistične in gastronomske ponudnike na območju LAS Istra (Lokalna akcijska skupina za območje občin Ankaran, Izola, Koper in Piran), dvignile kakovost gastronomskih produktov in turističnih storitev, s tem pa znatno prispevale k večanju prepoznavnosti Istre kot gastronomske destinacije.
Njegov glavni cilj je namreč vzpostaviti kakovosten in visokokonkurenčen produkt, ki temelji na istrski gastronomiji. V ta namen načrtujejo uvedbo t. i. standardov kakovosti za gostinske ponudnike, ribiče, vinarje in z njimi vino, oljkarje oziroma oljčno olje, prireditve in druge gastronomske ponudnike oziroma gastronomske izdelke.
Ti bodo prispevali k večji prepoznavnosti območja LAS Istre kot gastronomske destinacije, skupna blagovna znamka pa bo ponudnike povezala in jih še dodatno predstavljala.
Pomemben del je tudi ocenjevanje gostinskih ponudnikov in ponudnikov morskih zakladov, vinarjev, oljkarjev, organizatorjev gastronomskih prireditev in drugih gastronomskih ponudnikov na podlagi standardov kakovosti ter njihova posledična kategorizacija in monitoring.
K dvigu kakovosti ponudbe bodo prispevala izobraževanja za turistične ponudnike in organizatorje prireditev, ki jih bodo izpeljali v sklopu projekta. Eden od ciljev je dvig kakovosti gastronomskih prireditev. Tako bodo že obstoječim prireditvam, kot so denimo Koper na dlani, Sladka Istra in druge, dodali kakovostne tematske vsebine, promocijsko pa jih bodo podprli z ustreznim foto- in videomaterialom ter drugimi aktivnostmi.
Za večanje prepoznavnosti Istre kot gastronomske destinacije bodo kar nekaj sredstev vložili v promocijo, ki jo bodo podprli z gostovanji turističnih novinarjev, oglaševalskimi akcijami, izdajo gastronomskega kataloga Istre in priročnega zemljevida ponudnikov Istre, skupnim koledarjem prireditev, kulinaričnim blogom in drugimi promocijskimi akcijami.
Posebno pozornost bodo namenili tudi promociji zakladov iz našega morja pod enotno blagovno znamko. Dejstvo je, da imamo na območju slovenske Istre zelo dobro ponudbo darov morja, ki bi bila lahko na domačem trgu bolje predstavljena. Prednosti, ki jih ima ponudba dnevno svežih rib in plodov morja, so še vedno premalo izkoriščene.
Z aktivnostmi, tudi z organizacijo novih eno-gastronomskih kulinaričnih doživetij, enotno embalažo in drugimi prijemi, si bodo prizadevali povečati prepoznavnost slovenskih ribičev in njihovih produktov, pri njihovih kupcih pa vzpodbuditi večje zaupanje v zaklade našega morja.
Njegov glavni cilj je namreč vzpostaviti kakovosten in visokokonkurenčen produkt, ki temelji na istrski gastronomiji. V ta namen načrtujejo uvedbo t. i. standardov kakovosti za gostinske ponudnike, ribiče, vinarje in z njimi vino, oljkarje oziroma oljčno olje, prireditve in druge gastronomske ponudnike oziroma gastronomske izdelke.
Ti bodo prispevali k večji prepoznavnosti območja LAS Istre kot gastronomske destinacije, skupna blagovna znamka pa bo ponudnike povezala in jih še dodatno predstavljala.
Pomemben del je tudi ocenjevanje gostinskih ponudnikov in ponudnikov morskih zakladov, vinarjev, oljkarjev, organizatorjev gastronomskih prireditev in drugih gastronomskih ponudnikov na podlagi standardov kakovosti ter njihova posledična kategorizacija in monitoring.
K dvigu kakovosti ponudbe bodo prispevala izobraževanja za turistične ponudnike in organizatorje prireditev, ki jih bodo izpeljali v sklopu projekta. Eden od ciljev je dvig kakovosti gastronomskih prireditev. Tako bodo že obstoječim prireditvam, kot so denimo Koper na dlani, Sladka Istra in druge, dodali kakovostne tematske vsebine, promocijsko pa jih bodo podprli z ustreznim foto- in videomaterialom ter drugimi aktivnostmi.
Za večanje prepoznavnosti Istre kot gastronomske destinacije bodo kar nekaj sredstev vložili v promocijo, ki jo bodo podprli z gostovanji turističnih novinarjev, oglaševalskimi akcijami, izdajo gastronomskega kataloga Istre in priročnega zemljevida ponudnikov Istre, skupnim koledarjem prireditev, kulinaričnim blogom in drugimi promocijskimi akcijami.
Posebno pozornost bodo namenili tudi promociji zakladov iz našega morja pod enotno blagovno znamko. Dejstvo je, da imamo na območju slovenske Istre zelo dobro ponudbo darov morja, ki bi bila lahko na domačem trgu bolje predstavljena. Prednosti, ki jih ima ponudba dnevno svežih rib in plodov morja, so še vedno premalo izkoriščene.
Cilj projekta je tudi dvig kakovosti gastronomskih prireditev.
Z aktivnostmi, tudi z organizacijo novih eno-gastronomskih kulinaričnih doživetij, enotno embalažo in drugimi prijemi, si bodo prizadevali povečati prepoznavnost slovenskih ribičev in njihovih produktov, pri njihovih kupcih pa vzpodbuditi večje zaupanje v zaklade našega morja.