JAVNO ŠOLSTVO
Na klopeh ene od ljubljanskih šol miši, pajki, ščurki ...
Učenci razreda 2.b med pisanjem domače naloge poslušajo rokenrol.
Odpri galerijo
Model javnih šol naj bi bil zastarel, okoren, tog, a primer razreda 2.b ljubljanske Osnovne šole Ledina potrjuje, da je to vse prej kot res. Na daleč se zdi, da se javne šole niso prilagodile času, a če pogledamo pobližje v učilnico, lahko vidimo nasmejane drugošolce, ki svoje domače naloge rešujejo ob poslušanju rokovske glasbe. Učenci poslušajo to zvrst vsak dan. Imajo svojo himno in svoj ples. Vse to so predstavili v prispevku Televizije Slovenija. Učiteljici podaljšanega bivanja Taji Užnik je očitno uspelo zadovoljiti želje učencev, ki so povedali, da ob tovrstni glasbi lažje delajo. To potrjujejo tudi napisi na njihovih majicah.
Učenec Stian je pokazal srebrno lobanjo, ki si jo na šolsko klop postavi vsakokrat med poslušanjem glasbe. Kot je dejal, ima rad tudi pajke, kače in okostnjake. Da v razredu ne manjka tovrstnih okrasitev v razredu, je opazila tudi avtorica prispevka. »Učenci vsak dan med podaljšanim bivanjem iz posebne škatle vzamejo različne pripomočke, kot so umetni pajki, lobanje, ščurki, miši, jih dajo na mizo in začnejo pisati domačo nalogo.«
Ravnateljica OŠ Ledina Marija Valenčak je za Slovenske novice pojasnila, da so učiteljice v podaljšanem bivanju samostojne in da je s posameznimi sprostitvenimi dejavnosti nujno ne seznanjajo. »Celovito gledano pa lahko delo te učiteljice samo pohvalim.« Učiteljica Užnikova pa na šoli ni osamljen primer. »Tudi druge učiteljice v podaljšanem bivanju se trudijo, da so te ure za otroke prijetne in poučne. Aktivnosti menjavajo, da je za vsakogar nekaj. Poslušanje različne glasbe je zelo pogosto.«
Učenec Stian je pokazal srebrno lobanjo, ki si jo na šolsko klop postavi vsakokrat med poslušanjem glasbe. Kot je dejal, ima rad tudi pajke, kače in okostnjake. Da v razredu ne manjka tovrstnih okrasitev v razredu, je opazila tudi avtorica prispevka. »Učenci vsak dan med podaljšanim bivanjem iz posebne škatle vzamejo različne pripomočke, kot so umetni pajki, lobanje, ščurki, miši, jih dajo na mizo in začnejo pisati domačo nalogo.«
Ravnateljica OŠ Ledina Marija Valenčak je za Slovenske novice pojasnila, da so učiteljice v podaljšanem bivanju samostojne in da je s posameznimi sprostitvenimi dejavnosti nujno ne seznanjajo. »Celovito gledano pa lahko delo te učiteljice samo pohvalim.« Učiteljica Užnikova pa na šoli ni osamljen primer. »Tudi druge učiteljice v podaljšanem bivanju se trudijo, da so te ure za otroke prijetne in poučne. Aktivnosti menjavajo, da je za vsakogar nekaj. Poslušanje različne glasbe je zelo pogosto.«