LUKNJA VIŠJA OD PRIČAKOVANE

Nova Adria? Razkrivamo, kaj pravijo zaposleni in kaj vlada

Dosegli so znaten odpis dolgov in se pogovarjajo z novimi investitorji.
Fotografija: Vlada pri obstoječem lastniku Adrie ne namerava v prevoznika vložiti niti centa, je poudaril minister. FOTO: Uroš Hočevar
Odpri galerijo
Vlada pri obstoječem lastniku Adrie ne namerava v prevoznika vložiti niti centa, je poudaril minister. FOTO: Uroš Hočevar

LJUBLJANA – »Zaposleni v Adrii z nestrpnostjo čakamo odločitev vlade. Prepričali smo vodstvo 4K, da se odreče podjetju, z dobavitelji smo se dogovorili za znaten odpis dolgov in njihovo dolgoročno refinanciranje, se pogovarjali z novimi investitorji, in našli podjetje, ki se ukvarja samo s prestrukturiranji letalskih prevoznikov. Lufthansa si še naprej želi biti partner Adrie,« so dejali v iniciativnem odboru zaposlenih.
 
»V tednu dni smo naredili več kot 4K v treh letih,« so še dejali.
 
Preberite še:
Zaposleni Adrie na lastno pest in brez plačila po odbojkarje v Pariz

VIDEO: Tako so zaposleni Adrie na lastno pest pripeljali odbojkarje na Brnik
 
Na vprašanje, kaj bi pomenil stečaj Adrie, odgovarjajo: »Načrt, ki ga ima vlada s subvencioniranimi liniji, je zelo vprašljiv. Možnost, da bi Evropska komisija dovolila izvajanje tako imenovanih PSO-linij z Brnika, je majhna. Take linije se navadno uporabljajo za povezovanje odročnih pokrajin z vozlišči in drugimi večjimi centri. Res je, da se take subvencije lahko uporabljajo tudi za nekatere linije, ki so za državo pomembne in ki niso komercialno donosne, vendar je za dokazovanje upravičenosti teh linij treba izdelati natančne študije, pa še to bi po naših podatkih odobritev bila deležna kvečjemu ena linija in ne kar set linij,« še pravijo v iniciativnem odboru. Ne glede na to, ali bi država prepričala Evropsko komisijo o upravičenosti teh subvencioniranih linij, bi bilo za to vsako leto treba odšteti milijone evrov, kar pa je občutno več, kot je bila letna izguba Adrie pred prodajo nemškemu skladu 4K.



Zaposleni želijo rešiti Adrio. FOTO: Jože Suhadolnik
Zaposleni želijo rešiti Adrio. FOTO: Jože Suhadolnik
Ideja o ustanovitvi nove Adrie po mnenju zaposlenih v tem trenutku tudi ni smiselna, kajti novo podjetje ne bi pridobilo ugodnih 'slotov' na letališčih – to so termini, ki jih letalski prevoznik zakupi na letališčih, kamor leti. Trenutne 'slote' bi v primeru stečaja Adrie namreč takoj kupile druge letalske družbe. Poleg omenjenega pa proces pridobitve potrebnih spričeval (IATA, AOC, CARA, IOSA, StarAlliance itd.) traja leta, vse to pa obstoječa Adria že ima. Po prepričanju zaposlenih je ohranitev Adrie s kompetentnim in odgovornim vodenjem najcenejša rešitev.
 
Preberite še:
Naježili se boste: to je ganljivo pismo zaposlenih Adrie Airways
 
Premier Marjan Šarec je dejal, da Adrii s tem vodstvom ne bo pomagal. Sedaj lahko namesto nemškemu vodstvu pomaga slovenskemu podjetju, povezljivosti, gospodarstvu in turizmu v Sloveniji.

Predstavitvene informacije

Komentarji:

Predstavitvene informacije