NENEHNE TEŽAVE

Nova skupina Slovencev ujeta v Hurgadi: Ne vemo, kdaj bomo doma

Na turistični agenciji pravijo, da »razumejo skrb in jezo potnikov«, in dodajajo, da so odpovedi poletov in zamude lahko posledica številnih dejavnikov.
Fotografija: FOTO: Aksenovko Getty Images/istockphoto
Odpri galerijo
FOTO: Aksenovko Getty Images/istockphoto

Že ves teden poročamo o potnikih, ki so potovali iz Ljubljane v Hurgado in nazaj s turistično agencijo, a zaradi preklicanih poletov ne pridejo pravočasno na turistično destinacijo oziroma domov. Zamude trajajo tudi več dni. Vrstijo se pritožbe potnikov zaradi slabe komunikacije turističnih predstavnikov, nekatere pa preseneča tudi, kako to, da je težava s poleti le v Ljubljano in iz nje.  Potem ko se je okoli 180 potnikov z dvodnevno zamudo v torek le vrnilo domov, druga skupina pa je z dvodnevno zamudo odpotovala v Hurgado, smo sinoči prejeli novo sporočilo potnikov:

»Spet ista težava s Hurgado. Polet naj bi imeli danes (sreda) ob 13.30. Vsi smo čakali s prtljago v hotelski recepciji, a avtobusa ni bilo od nikoder. Na recepciji so nas nategovali, da bo prišel čez 10 minut, a ga ni bilo. Na recepciji je tudi veliko otrok in starejših, ki nervozno prenašajo čakanje brez jasnih navodil. Ob 12.00 so nam sporočili, da ne vedo, zakaj ne bo poleta. Res ne vemo, ali je s to agencijo sploh še varno potovati. Zvečer smo prejeli informacijo, da bo morda polet jutri zjutraj,« sta zapisala bralec in ena od potnic, ki so v Hurgadi.

Sinoči ob 21. uri se nam je hotela oglasila tudi bralka, ki je potrdila, da je še ena skupina Slovencev ostala v Hurgadi. »Leteti bi morali ob 13.30 proti Ljubljani, vendar je bil polet odpovedan. Podaljšali so nam bivanje v hotelu. Mogoče poletimo jutri ob 6.00 (iz hotela ob 3.00), vendar še ni potrjeno.«

Iz turistične agencije Eti Slovenija, ki organizira potovanja v Egipt, so nam danes sporočili, da je letalo danes poletelo iz Hurgade proti Ljubljani in bo na brniškem letališču pristalo okoli poldneva. »Polet nenehno spremljamo in zagotavljamo, da se bodo potniki varno vrnili v Slovenijo.«

Tudi bralka nam je potrdila, da so se danes opoldne varno vrnili. »Je bilo kar veliko sprememb. Najprej je bil predviden odhod iz hotela ob 3.30, in ko smo prišli do recepcije, so nas poslali nazaj v sobe za dve uri.  Letalo je imelo malo zamude, ampak bistvo je – tukaj smo!« so bili presrečni, ko so stopili na domača tla.

Na vse več pritožb potnikov v agenciji odgovarjajo:

»Odpovedi poletov in zamude so lahko posledica različnih dejavnikov, ki se pojavljajo v potniškem prometu. Na rednost poletov lahko vplivajo tehnični pregledi, vremenske razmere, operativni izzivi in druge okoliščine. V tem primeru so se žal pojavili tehnični razlogi, ki so povzročili zamudo leta. Razumeti je treba, da je varnost potnikov vselej na prvem mestu. Žal pa vsak odpovedani polet za sabo potegne novo vzpostavitev celotnega plana poletov, rekrutiranje nove posadke itd., kar je pa seveda odvisno od različnih varnostnih ukrepov. In sredi najvišje poletne sezone, ko je letalski promet povečan, je to še posebno zahtevno. A poudarjamo: varnost potnikov je na prvem mestu in tukaj ni kompromisov.

Razumemo skrb in jezo potnikov v takšnih situacijah. Predstavniki v Egiptu in ekipa ETI potovanja v Sloveniji smo dosegljivi 24 ur na dan prek telefonov ter aplikacij Viber in WhatsApp. Obenem želimo izraziti opravičilo vsem, ki morda niso takoj prejeli želenih informacij. Zavedamo se, da se je v nekaterih trenutkih odzivni čas podaljšal, saj smo v teh dneh prejeli izjemno veliko klicev in sporočil.

Gre za nepričakovane situacije, ki se v letalskem potniškem prometu, tako kot v vsaki drugi panogi, žal občasno pojavijo. Zamude poletov in odpovedi so lahko posledica različnih dejavnikov, ne glede na destinacijo in letalsko družbo.

V devetih letih našega delovanja na slovenskem trgu se je takšna ekstremna zamuda zgodila prvič. Kljub neprijetnostim, ki jih prinaša takšen nepričakovan dogodek, smo vseeno veseli, da nam je uspelo zagotoviti varnost vseh naših potnikov. Veseli nas, da smo za tiste, ki so bili primorani podaljšati svoj oddih v Egiptu, ustrezno poskrbeli. V času njihovega daljšega bivanja so lahko brezskrbno uživali v vseh all inclusive storitvah v hotelih, kjer so bili nastanjeni. Prav tako smo se potrudili, da so bili prevozi do letališč prilagojeni, s čimer smo omilili morebitne neprijetnosti čakanja v letaliških zgradbah. Na voljo pa so jim bili tudi naši predstavniki, ki so jim ponudili nenehno podporo in informacije, s katerimi so razpolagali.«

 

Predstavitvene informacije

Komentarji:

Predstavitvene informacije