Okusi Škofjeloškega povezali gostince (FOTO)
Gostincem iz Škofje Loke in okolice je predaval znani chef Uroš Štefelin iz Vile Podvin.
Odpri galerijo
Okoli 50 pridelovalcev, predelovalcev in gostincev s Škofjeloškega se je ta teden srečalo na turistični kmetiji Pri Marku. Beseda je tekla o povezovanju, kajti tudi na tem območju se – podobno kot v Radovljici, kjer so Okuse Radol'ce začeli že leta 2013 – obeta začetek nove zgodbe, imenovane Okusi Škofjeloškega.
Gašper Kleč, direktor Razvojne agencije Sora, je pojasnil, da so Okusi Škofjeloškega priložnost za promocijo hrane in celotnega območja ter način, na katerega bi lahko privabili čim več obiskovalcev in tudi domačinov.
Škofjeločani so ta teden dali besedo Radovljičanom, saj imajo v tem gorenjskem mestu že sedem let Okuse Radol'ce. »Potenciala za povezovanje je v Škofji Loki in okolici ogromno, saj je proizvajalcev domačih izdelkov tu več kot v Radovljici,« je zbrane opogumila Marcela Klofutar iz Vile Podvin, ki je že vsa ta leta eden od vodilnih motorjev Okusov Radovljice. Koncept tega projekta je preprost: novembra, ki med gostinci praviloma velja za bolj zaspan mesec, restavracije iz Radovljice gostom po enotni ceni ponudijo jedilnike, polne domačih dobrot.
Chef Uroš Štefelin je dodal, da ravno zato, ker je domačih izdelkov toliko in so tudi zelo kakovostni, tujih pridelkov sploh ne uporablja: »Raje najdem navdih v naših znanih in kakovostnih sestavinah.« Tistim, ki se ukvarjajo s proizvodnjo domačih pridelkov, pa je položil na srce: »Od začetne baze osmih dobaviteljev smo z leti prešli na široko mrežo lokalnih dobaviteljev. Dobaviteljem svetujem, naj ponudijo gostincem, kar imajo, in jim povedo, kaj dobrega so trenutno pridelali oziroma izdelali.« Gosta iz radovljiške občine sta petdeseterico zbranih škofjeloških ponudnikov tudi opogumila, da pravzaprav vse, kar je potrebno za dobro skupno gostinsko zgodbo, že imajo. »Samo ponuditi in povedati je treba na pravi način,« je potencial na škofjeloškem območju, od koder prihajajo številni znani sirarji, denimo Pustotnik in Bogataj, tu pa najdemo tudi mnoge domačije, ki daleč naokoli slovijo po peki piškotov, kruha ali še česa, prepoznal znani slovenski chef Štefelin.
Ideja zori že nekaj let
»Ideja o povezovanju pri nas zori že nekaj let, zametke smo naredili, saj smo že pred nekaj leti izdali knjižico z recepti z našega območja. Zdaj je čas, da se pripravimo tudi na festival, ki bo predvidoma januarja prihodnje leto,« je bistvo pojasnila Andreja Križnar, vodja Turizma Škofja Loka, ki deluje pod okriljem Razvojne agencije Sora. Poleg agencije so v projekt, ki bo gostom ponujal škofjeloške okusne zgodbe, vpeti še škofjeloška območna obrtno-podjetniška zbornica, Kmetijsko-gozdarski zavod Kranj ter Društvo za razvoj podeželja Resje.Gašper Kleč, direktor Razvojne agencije Sora, je pojasnil, da so Okusi Škofjeloškega priložnost za promocijo hrane in celotnega območja ter način, na katerega bi lahko privabili čim več obiskovalcev in tudi domačinov.
Škofjeločani so ta teden dali besedo Radovljičanom, saj imajo v tem gorenjskem mestu že sedem let Okuse Radol'ce. »Potenciala za povezovanje je v Škofji Loki in okolici ogromno, saj je proizvajalcev domačih izdelkov tu več kot v Radovljici,« je zbrane opogumila Marcela Klofutar iz Vile Podvin, ki je že vsa ta leta eden od vodilnih motorjev Okusov Radovljice. Koncept tega projekta je preprost: novembra, ki med gostinci praviloma velja za bolj zaspan mesec, restavracije iz Radovljice gostom po enotni ceni ponudijo jedilnike, polne domačih dobrot.
Podvinska tržnica
In še eno idejo je nanizala spotoma, kajti pojasnila je, da pred Vilo Podvin, kjer kuhinjo vodi Uroš Štefelin, eden najbolj znanih chefov pri nas, vsako prvo soboto v mesecu poteka Podvinska tržnica. Na njej proizvajalci domačih izdelkov, ki sicer sodelujejo z radovljiškimi gostinci, tudi drugim kupcem ponudijo najboljše, kar imajo.Prvi festival Okusi Škofjeloškega bo predvidoma januarja prihodnje leto.
Chef Uroš Štefelin je dodal, da ravno zato, ker je domačih izdelkov toliko in so tudi zelo kakovostni, tujih pridelkov sploh ne uporablja: »Raje najdem navdih v naših znanih in kakovostnih sestavinah.« Tistim, ki se ukvarjajo s proizvodnjo domačih pridelkov, pa je položil na srce: »Od začetne baze osmih dobaviteljev smo z leti prešli na široko mrežo lokalnih dobaviteljev. Dobaviteljem svetujem, naj ponudijo gostincem, kar imajo, in jim povedo, kaj dobrega so trenutno pridelali oziroma izdelali.« Gosta iz radovljiške občine sta petdeseterico zbranih škofjeloških ponudnikov tudi opogumila, da pravzaprav vse, kar je potrebno za dobro skupno gostinsko zgodbo, že imajo. »Samo ponuditi in povedati je treba na pravi način,« je potencial na škofjeloškem območju, od koder prihajajo številni znani sirarji, denimo Pustotnik in Bogataj, tu pa najdemo tudi mnoge domačije, ki daleč naokoli slovijo po peki piškotov, kruha ali še česa, prepoznal znani slovenski chef Štefelin.