REŠEVANJE SLOVENCEV
Po ujete Slovence niso poslali falcona. Le za privilegirane? Z ministrstva odgovarjajo ...
Vladno letalo je trenutno na servisu.
Odpri galerijo
Agonija slovenskih potnikov z ladje Diamond Princess se po dveh tednih karantene počasi končuje. Vse od začetka tedna do danes ni bilo jasno, kako se bodo vrnili v Slovenijo. Dvema se je nekako uspelo vkrcati na komercialni let, dva sta ostala v tamkajšnji bolnišnici zaradi okužbe s koronavirusom, zadnja dva pa se bosta domov vrnila predvidoma v soboto z najetim komercialnim letalom, ki bo pristalo v Berlinu.
Slovensko vladno letalo bi imelo za 'slovenske ujetnike' dovolj veliko, saj je v kabini prostora za 10 ljudi, a bi se morali na poti večkrat ustaviti. Maksimalni dolet falcons brez oskrbe je po priročniku 6500 kilometrov oziroma 7,5 ure.
Z ministrstva za obrambo so za Slovenske novice pojasnili, da vladni falcon ne bi prišel v poštev pri tokratni morebitni evakuaciji, saj da je na rednem letnem servisu. Vzdržuje ga švicarska družba Tag Aviation.
Do prevoza z vladnim falconom so sicer upravičeni najvišji predstavniki države, z njim pa prevažajo tudi organe za presaditev. Ura letenja stane 4221 evrov. Kot so še sporočili, se je vlada strinjala, da je najustreznejša in finančno najracionalnejša rešitev za vrnitev slovenskih državljanov z berlinskega letališča najem komercialnega letala, za kar bo država odštela okoli 20.000 evrov.
Janša: Falcon le za prvorazredne
Med usklajevanjem evropskih držav, kako ujete z Jokohame pripeljati domov, se je na twitterju oglasi predsednik SDS in morda bodoči premier Janez Janša. Ta je na novico, da se bodo slovenski potniki vrnili domov skupaj z drugimi Evropejci napisal, da je falcon samo za prvorazredne. Tudi njegova strankarska kolegica in poslanka SDS Jelka Godec je vladi predlagala, da bi Slovenija ponudila vladno letalo za prevoz potnikov iz Japonske v Slovenijo.
Vladno letalo na rednem servisu
Slovensko vladno letalo bi imelo za 'slovenske ujetnike' dovolj veliko, saj je v kabini prostora za 10 ljudi, a bi se morali na poti večkrat ustaviti. Maksimalni dolet falcons brez oskrbe je po priročniku 6500 kilometrov oziroma 7,5 ure.
Z ministrstva za obrambo so za Slovenske novice pojasnili, da vladni falcon ne bi prišel v poštev pri tokratni morebitni evakuaciji, saj da je na rednem letnem servisu. Vzdržuje ga švicarska družba Tag Aviation.
Do prevoza z vladnim falconom so sicer upravičeni najvišji predstavniki države, z njim pa prevažajo tudi organe za presaditev. Ura letenja stane 4221 evrov. Kot so še sporočili, se je vlada strinjala, da je najustreznejša in finančno najracionalnejša rešitev za vrnitev slovenskih državljanov z berlinskega letališča najem komercialnega letala, za kar bo država odštela okoli 20.000 evrov.