Predstavitvena informacija
Povabilo k sodelovanju v raziskavi o medijski potrošnji v letu 2022
iPROM in Valicon izvajata raziskavo o medijski potrošnji v Sloveniji za leto 2022, katere cilja sta ponuditi natančnejši vpogled v čas, ki ga namenimo za spremljanje različnih medijev, in preveriti zaupanje v različne vire informacij.

Odpri galerijo
FOTO: Depostiphotos
Z raziskavo želita partnerja ugotoviti, kje prebiramo vsebino na spletu, koliko časa namenjamo različnim medijem in platformam ter katerim vrstam medijev najbolj zaupamo. Raziskava jemlje pod drobnogled tudi razlike v medijski potrošnji po generacijah.
Vse, ki želite prispevati svoje mnenje in tako vplivati na bolj kakovostno medijsko krajino, vljudno vabimo, da izpolnite anketni vprašalnik.
Rezultate raziskave bosta partnerja jeseni predstavila v medijih in v sklopu različnih strokovnih dogodkov. Hvala za vaš doprinos.
Naročnika oglasne vsebine sta iPROM in Valicon