Pravila za spremljanje volilne kampanje
Skladno z zakonodajo, ki ureja volilno in referendumsko kampanjo, določamo obseg, pogoje in način dela ob evropskih volitvah 2024.
■ Uredništvo bo volilno kampanjo spremljalo skladno s profesionalnimi novinarskimi standardi, novinarsko etiko in uredniškim kodeksom, na neodvisen ter nepristranski način. To se nanaša tako na vsebinski vidik kot tudi na način in obseg spremljanja kampanje ter drugih, z volitvami povezanih novic.
■ O objavah vsebin se bo uredništvo odločalo samostojno in skladno z uredniško politiko. Med merili za pojavljanje političnih akterjev v mediju uredništvo priznava interes uporabnikov oziroma bralcev ter podatke javnomnenjskih raziskav. To velja tako za frekvenco (pogostost) objav kot tudi obseg posamezne objave in umestitev objave znotraj medija.
■ Uredništvo nobeni politični stranki, gibanju, posamezniku ali društvu ne bo omogočilo brezplačne predstavitve ali objave promocijskih vsebin. Uredništvo bo morebitne zahtevke za popravek oziroma prikaz nasprotnih dejstev obravnavalo skladno z določili zakona o medijih. Pri tem zainteresirano javnost izrecno opozarja, da bo objava popravka zavrnjena vsem, ki bi ta institut poskušali zlorabiti za politično kampanjo, v nasprotju z določili zakona o medijih.
■ Medijski založnik Delo, d. o. o., vsem zainteresiranim pravnim in fizičnim osebam omogoča objave oglasov v vseh izdajah Dela pod enakopravnimi pogoji, ob jasni označitvi oglasa, v skladu s cenikom in ob navedbi naročnika oglasa. Oglasne površine bodo na jasen in nedvoumen način ločene od uredniških vsebin.
■ Za izvedbo oglaševanja je odgovoren oddelek Trženja oglasnega prostora pri Delu, d. o. o., Likozarjeva 1, 1000 Ljubljana. Za točnost in resničnost navedb v oglasu odgovarja naročnik oglasa.
■ Kontaktni podatki oglasnega trženja: oglasevanje@delo.si oziroma 01 4737 516.
Odgovorni urednik vseh edicij Dela, d. o. o.
Bojan Budja