Prve terme samo za odrasle
Januarja bodo Rimske terme postale prve terme v Sloveniji, ki bodo namenjene le odraslim oziroma obiskovalcem, starejšim od 14 let. Že doslej je bil med največjo zasedenostjo term delež otrok le od dva- do triodstoten, torej zelo majhen, tudi zato je bila odločitev, da preidejo na nov model poslovanja samo za odrasle, precej naravna. Sprejeli so jo na podlagi trendov in vse večjega povpraševanja gostov v zvezi s tem.
»Večkrat smo od gostov slišali, kako jim je všeč, da v naših termah z bogato ponudbo za sprostitev ni veliko otrok, da je tu zelo mirno. Na odločitev, da postanejo prve terme samo za odrasle v Sloveniji, je vplivalo tudi dejstvo, da imamo v bližini terme z bogato ponudbo za družine z otroki,« je na včerajšnji novinarski konferenci v Rimskih termah povedal njihov direktor in lastnik Valerij Arakelov.
terme z drugačno zasnovo, bazeni v slogu nekdanjih rimskih kopališč, savnami, velnesom, hoteli, bogato kulinarično ponudbo, z arhitekturo, že v osnovi niso imele toboganov in veliko infrastrukture, namenjene otrokom. Kako bodo gostje novi koncept sprejeli, bodo videli po novoletnih praznikih.
Kot je pojasnil direktor Arakelov, »si je mnogo gostov želelo okolje, kjer se lahko v celoti posvetijo svoji sprostitvi, brez vsakodnevnega vrveža in motenj. Naša zaveza, da vedno prisluhnemo željam gostov, je bila ključna pri tej spremembi.« Želijo si torej, da se na trgu uveljavijo kot prve terme s takšnim konceptom in si zagotovijo edinstven in prepoznaven položaj.
Starostna meja
Kot je med drugim na novinarski konferenci povedal Marko Maze, vodja prodaje, so kar dolgo razmišljali in se pogovarjali, kje postaviti starostno mejo. Odločili so se za 14 let, ker menijo, da so mladostniki v teh letih že dovolj zreli in precej »posnemajo odrasle«. Da je torej tudi z nepolnoletnimi mladostniki mogoče zagotoviti mir in sprostitev.
Koncept adults only ponuja številne prednosti, ki ustrezajo potrebam poslovnih gostov, saj združuje profesionalnost in udobje, so pojasnili. Ogledali so si tudi zglede v tujini, denimo Avstriji in Nemčiji, kjer je tovrstni koncept term že uveljavljen in uspešen. Upajo seveda, da bo tudi njihov. Sicer pa je pri njih 70 odstotkov gostov iz tujine, 30 odstotkov je domačih. »Že zdaj smo bolj usmerjeni na tuje trge, a ne zanemarjamo slovenskih gostov, četudi je jasno, da je slovenski trg premajhen,« je povedal Maze.
Že v osnovi niso imeli toboganov in veliko infrastrukture, namenjene najmlajšim.