VIDEOTRŽNICA

Skupaj trgovali narazen

Ekonomska šola Celje organizirala videotržnico. Decembra bodo pripravili že tretjo.
Fotografija: Dijaki so bili navdušeni nad videotržnico, čeprav bi se raje srečali v živo.
Odpri galerijo
Dijaki so bili navdušeni nad videotržnico, čeprav bi se raje srečali v živo.

Še pred krompirjevimi počitnicami so se šole zaprle za dijake, ki se vse odtlej šolajo od doma, na daljavo. Tako je tudi na Ekonomski šoli Celje, ki je v epidemiji novega koronavirusa našla izziv in smelo zakorakala po novi poti: prvič v večletni zgodovini poslovanja učnih podjetij na srednjih šolah z ekonomsko usmeritvijo je v sodelovanju s Centralo učnih podjetij Slovenije organizirala njihovo medsebojno trgovanje prek spletne platforme zoom.
Tudi na daljavo se da, pravi Mateja Kapitler.
Tudi na daljavo se da, pravi Mateja Kapitler.

Prva videotržnica je bila 11. novembra, druga dva tedna pozneje. Dogodek poteka tako, da se najprej javno predstavijo tri učna podjetja, nam je povedala prof. Suzana Suholežnik, mentorica učnih podjetij na Ekonomski šoli Celje: »Med njimi seveda ni smelo manjkati domačega UP Yummy box, d. o. o., katerega dejavnost je ponudba lokalno pridelane hrane v ekološki embalaži. Nato so nadaljevali v treh sobah, v katerih so dijaki sklepali kupo-prodajne pogodbe, se dogovarjali za bilateralna srečanja ter sproščeno komunicirali.« Nič čudnega, da so se dogovorili še za tretjo videotržnico, ki bo devetega decembra.

»Zelo sem ponosna na svoje dijakinje. Kot prave mlade podjetnice so suvereno in odlično predstavile svoje podjetje ter sklenile veliko poslov z drugimi učnimi podjetji. Razmere so nas prisilile v nove metode dela in nove izzive. Jesenski pouk na daljavo je veliko bolj učinkovit in lažje ga je izvajati. Avgusta smo imeli zaposleni na Ekonomski šoli Celje številna izobraževanja, predvsem na temo spletne učilnice in uporabe zooma. Zdaj imamo z dijaki delovne sestanke prek zooma, delo nadaljujejo v spletni učilnici. Dijaki jo z lahkoto uporabljajo, saj so bili pri informatiki z njo seznanjeni na začetku šolskega leta. Tako so potekale tudi priprave za nastop na videotržnici, s katerim sem več kot zadovoljna,« pravi Suholežnikova.
Suzana Suholežnik (prva z leve) z dijakinjama na obisku v podjetju Vivapen Celje, v časih, ko se je to še dalo.
Suzana Suholežnik (prva z leve) z dijakinjama na obisku v podjetju Vivapen Celje, v časih, ko se je to še dalo.

Mateja Kapitler, vodja Centrale učnih podjetij Slovenije, pravi, da so želeli vključiti v šolo na daljavo tudi praktično izobraževanje: »Cilj videotržnic je pridobiti nove izkušnje tovrstnega izobraževanja ter dijakom omogočiti živahno komunikacijo v sproščenem vzdušju. Prve se je udeležilo 50 dijakov in njihovih mentorjev.« A to še ni vse, v Centrali učnih podjetij prek zooma načrtujejo tudi nekatere druge dogodke: kot člani Europen-Pen International, svetovne mreže učnih podjetij, bodo organizirali srečanje z direktorjem Scottom Mitchellom, ki je nad aktivnim sodelovanjem dijakov in učnih podjetij zelo navdušen, maja pa bodo zaključili tekmovanje za najaktivnejše učno podjetje, ki mu podelijo t. i. mini gazelo. 

Predstavitvene informacije

Komentarji:

Predstavitvene informacije