TRUSTED BRAND
Slovenci najbolj zaupamo gasilcem
Novice 9. zapored dobile naziv trusted brand. Najmanj zaupanja vreden poklic je spet politik.
Odpri galerijo
LJUBLJANA – Slovenske novice so najbolj bran in najbolje prodajan dnevni časopis v Sloveniji pa tudi najbolj zaupanja vreden: že devetič zapored je namreč naš in vaš časnik dobil naziv trusted brand oziroma najbolj zaupanja vredne blagovne znamke!
Dvanajst let že bralci in bralke revije Reader's Digest Slovenija sodelujejo v raziskavi Trusted Brand, v letošnji, opravila jo je agencija Valicon, je sodelovalo 5000 naročnikov revije. Cilj raziskave je ugotoviti, katerim blagovnim znamkam najbolj zaupamo Slovenci, sta na včerajšnji novinarski konferenci razkrila Daniel Škraba, vodja Reader's Digest Slovenija, in Maja Lihtenvalner, glavna urednica revije. Dvanajst let ni malo, je povedal Škraba: »To, kar smo takrat pričakovali, se uresničuje. Podjetja vse bolj uporabljajo logotip in nam zaupajo, da so podatki verodostojni, to je tudi velika popotnica za naprej, zaupanje v blagovno znamko Trusted Brand.«
Sodelujoči v raziskavi so navedli najbolj zaupanja vredno blagovno znamko v skupno 32 kategorijah ter najbolj zaupanja vredne blagovne znamke na področju varovanja okolja, izbirali pa so tudi najbolj zaupanja vredno osebnost v kategorijah TV- in radijski voditelj, glasbenik, poslovnež in športnik.
Pa poglejmo. Med najbolj zaupanja vrednimi blagovnimi znamkami v Sloveniji smo v kategoriji dnevni časopis Slovenske novice, med avtomobili Renault, gospodinjskimi aparati Gorenje, osebnimi računalniki HP, Samsung (pametni telefon), Medex (med in medeni izdelki), Telekom Slovenije (mobilna telefonija), Sonček (turistična agencija), NLB (banka), Zavarovalnica Triglav (zavarovalnica), Telemach (internetne storitve), Petrol (bencinski servis), Lego (ponudnik igrač), Lekadol (protibolečinske tablete), Hervis (trgovina s športno opremo), Thermana Laško (terme/zdravilišče), Nivea (negovalna kozmetika), Rogla (smučišče), Fructal (sokovi), Marles (montažna hiša), Alpina (trgovina s čevlji), Radenska (ustekleničena voda), Zlatorog laško (pivo), Barcaffe (kava), Ljubljanske mlekarne (mleko), 1001 cvet (čaj), Mercator (nakupovalni center), Dormeo (ležišče), Jupol/Jub (barve za dom), Ena žlahtna štorija (slovenska nadaljevanka), POP TV (teve postaja), Val 202 (radijska postaja). Med najbolj zaupanja vrednimi blagovnimi znamkami na področju varovanja okolja so Gen-I (ponudnik elektrike), Frosch (čistila), Mercator (prodajalec živil), najbolj zaupanja vredne osebnosti pa so Ivo Boscarol (poslovnež), Slavko Bobovnik (TV-voditelj), Denis Avdić (radijski voditelj), Goran Dragić (športnik) in Ansambel Saše Avsenika (glasbenik).
Tudi o zaupanju v poklice so spraševali sodelujoče: na prvem mestu so še vedno gasilci (97,6 odstotka), sledijo medicinske sestre (94,8 odstotka), piloti, zdravniki in kmetovalci.
Najmanj zaupanja vreden poklic je spet politik, kar 94,8 odstotka ljudi jim ne zaupa. Sledijo duhovniki, sindikalni vodje, sodniki in finančni svetovalci. Slovenci med institucijami najbolj zaupajo v zakonsko zvezo, najmanj pa v pravni sistem. In katera veja javnega življenja najbolj vpliva na prepoznavnost naše države v mednarodnem okolju? Sodelujoči v raziskavi so največjo podporo izkazali športu oziroma športnikom (96,7 odstotka), sledita znanost in umetnost. Najmanjšo podporo so izkazali gospodarstvu in politiki.
Dvanajst let že bralci in bralke revije Reader's Digest Slovenija sodelujejo v raziskavi Trusted Brand, v letošnji, opravila jo je agencija Valicon, je sodelovalo 5000 naročnikov revije. Cilj raziskave je ugotoviti, katerim blagovnim znamkam najbolj zaupamo Slovenci, sta na včerajšnji novinarski konferenci razkrila Daniel Škraba, vodja Reader's Digest Slovenija, in Maja Lihtenvalner, glavna urednica revije. Dvanajst let ni malo, je povedal Škraba: »To, kar smo takrat pričakovali, se uresničuje. Podjetja vse bolj uporabljajo logotip in nam zaupajo, da so podatki verodostojni, to je tudi velika popotnica za naprej, zaupanje v blagovno znamko Trusted Brand.«
Sodelujoči v raziskavi so navedli najbolj zaupanja vredno blagovno znamko v skupno 32 kategorijah ter najbolj zaupanja vredne blagovne znamke na področju varovanja okolja, izbirali pa so tudi najbolj zaupanja vredno osebnost v kategorijah TV- in radijski voditelj, glasbenik, poslovnež in športnik.
Pa poglejmo. Med najbolj zaupanja vrednimi blagovnimi znamkami v Sloveniji smo v kategoriji dnevni časopis Slovenske novice, med avtomobili Renault, gospodinjskimi aparati Gorenje, osebnimi računalniki HP, Samsung (pametni telefon), Medex (med in medeni izdelki), Telekom Slovenije (mobilna telefonija), Sonček (turistična agencija), NLB (banka), Zavarovalnica Triglav (zavarovalnica), Telemach (internetne storitve), Petrol (bencinski servis), Lego (ponudnik igrač), Lekadol (protibolečinske tablete), Hervis (trgovina s športno opremo), Thermana Laško (terme/zdravilišče), Nivea (negovalna kozmetika), Rogla (smučišče), Fructal (sokovi), Marles (montažna hiša), Alpina (trgovina s čevlji), Radenska (ustekleničena voda), Zlatorog laško (pivo), Barcaffe (kava), Ljubljanske mlekarne (mleko), 1001 cvet (čaj), Mercator (nakupovalni center), Dormeo (ležišče), Jupol/Jub (barve za dom), Ena žlahtna štorija (slovenska nadaljevanka), POP TV (teve postaja), Val 202 (radijska postaja). Med najbolj zaupanja vrednimi blagovnimi znamkami na področju varovanja okolja so Gen-I (ponudnik elektrike), Frosch (čistila), Mercator (prodajalec živil), najbolj zaupanja vredne osebnosti pa so Ivo Boscarol (poslovnež), Slavko Bobovnik (TV-voditelj), Denis Avdić (radijski voditelj), Goran Dragić (športnik) in Ansambel Saše Avsenika (glasbenik).
Tudi o zaupanju v poklice so spraševali sodelujoče: na prvem mestu so še vedno gasilci (97,6 odstotka), sledijo medicinske sestre (94,8 odstotka), piloti, zdravniki in kmetovalci.
Najmanj zaupanja vreden poklic je spet politik, kar 94,8 odstotka ljudi jim ne zaupa. Sledijo duhovniki, sindikalni vodje, sodniki in finančni svetovalci. Slovenci med institucijami najbolj zaupajo v zakonsko zvezo, najmanj pa v pravni sistem. In katera veja javnega življenja najbolj vpliva na prepoznavnost naše države v mednarodnem okolju? Sodelujoči v raziskavi so največjo podporo izkazali športu oziroma športnikom (96,7 odstotka), sledita znanost in umetnost. Najmanjšo podporo so izkazali gospodarstvu in politiki.
Predstavitvene informacije
Komentarji:
22:00
Potreba po zavojevanju