Slovenija gre v Teksas
Luka Dončić bo prek različnih družabnih omrežij delil fotografije, posnetke, izjave in podatke o Sloveniji.
Odpri galerijo
Po podatkih javnega zavoda Turizem Ljubljana so gostje iz ZDA na tretjem mestu po številu obiskovalcev našega glavnega mesta, leta 2018 jih je bilo 6,2 odstotka. Zanimivo bo videti podatke za leto 2019 in še zlasti 2020.
Zakaj? Ker v vrhu ameriškega dogajanja nimamo več le prve dame Melanie Trump, ampak tudi košarkarja Luko Dončića, ki blesti v klubu Dallas Mavericks in je na oni strani luže sprožil pravo lukamanijo. In zdaj je Slovenska turistična organizacija (STO) s klubom iz Teksasa sklenila poslovno-promocijski projekt, partnerstvo pa nadgradila s pogodbo z Dončićem, ki je postal ambasador slovenskega turizma. Vrednost pogodbe je 100.000 evrov.
»V naslednjih mesecih bo Luka Dončić prek različnih družabnih omrežij delil fotografije, posnetke, izjave in podatke o Sloveniji in slovenskem turizmu. Ob tem bomo podobo Luke Dončića koristili tudi na drugih komunikacijskih kanalih ter pri oglaševanju Slovenije in slovenskega turizma,« je razkrila direktorica STO Maja Pak.
V okviru partnerstva bodo v dvorani American Airlines Center, ki na košarkarskih tekmah sprejme 21.146 obiskovalcev, na 20 domačih tekmah Dallas Mavericks predstavili Slovenijo (na 10 tekmah v tej sezoni in 10 v sezoni 2020/21), poslovna konferenca Texas Feels Slovenia pa bo 12. marca po tekmi Dallas Mavericks : Denver Nuggets, ko bo potekal spremljevalni program I Feel Slovenia Night. Hkrati bo Slovenija zakupila prostor v glasilu ob letošnjem vikendu All Stars (od 14. do 16. februarja).
Cilji partnerstva so krepitev in povečanje prepoznavnosti Slovenije in nacionalne znamke I feel Slovenia ter predstavitev države, njene edinstvenosti, nišnosti, gospodarskih, naložbenih in turističnih priložnosti.
Pri projektu, ki ga vodi družba Sport Media Focus, sodelujejo Urad vlade RS za komuniciranje (Ukom), STO, Javna agencija RS za spodbujanje podjetništva, internacionalizacije, tujih investicij in tehnologije (Spirit) ter Turizem Ljubljana.
»To je odlična priložnost na valu, ki ga je ustvaril Luka Dončić. Priložnost je, podjetja so na potezi,« je poudarila generalna direktorica AmCham Slovenija Ajša Vodnik. Izvedeli smo, da se za sodelovanje na marčni poslovni konferenci v Dallasu zelo intenzivno zanima 15 podjetij.
Zakaj? Ker v vrhu ameriškega dogajanja nimamo več le prve dame Melanie Trump, ampak tudi košarkarja Luko Dončića, ki blesti v klubu Dallas Mavericks in je na oni strani luže sprožil pravo lukamanijo. In zdaj je Slovenska turistična organizacija (STO) s klubom iz Teksasa sklenila poslovno-promocijski projekt, partnerstvo pa nadgradila s pogodbo z Dončićem, ki je postal ambasador slovenskega turizma. Vrednost pogodbe je 100.000 evrov.
»V naslednjih mesecih bo Luka Dončić prek različnih družabnih omrežij delil fotografije, posnetke, izjave in podatke o Sloveniji in slovenskem turizmu. Ob tem bomo podobo Luke Dončića koristili tudi na drugih komunikacijskih kanalih ter pri oglaševanju Slovenije in slovenskega turizma,« je razkrila direktorica STO Maja Pak.
Mesto Dallas ima 1,3 milijona prebivalcev, širše mestno območje približno sedem, v zvezni državi Teksas pa na ozemlju, velikem 696.241 km2, živi skoraj 29 milijonov ljudi. Glavno mesto Teksasa je Austin, vzdevek druge največje ameriške zvezne države po površini in prebivalcih pa je The Lone Star State, osamljena zvezda.
V okviru partnerstva bodo v dvorani American Airlines Center, ki na košarkarskih tekmah sprejme 21.146 obiskovalcev, na 20 domačih tekmah Dallas Mavericks predstavili Slovenijo (na 10 tekmah v tej sezoni in 10 v sezoni 2020/21), poslovna konferenca Texas Feels Slovenia pa bo 12. marca po tekmi Dallas Mavericks : Denver Nuggets, ko bo potekal spremljevalni program I Feel Slovenia Night. Hkrati bo Slovenija zakupila prostor v glasilu ob letošnjem vikendu All Stars (od 14. do 16. februarja).
Cilji partnerstva so krepitev in povečanje prepoznavnosti Slovenije in nacionalne znamke I feel Slovenia ter predstavitev države, njene edinstvenosti, nišnosti, gospodarskih, naložbenih in turističnih priložnosti.
Pri projektu, ki ga vodi družba Sport Media Focus, sodelujejo Urad vlade RS za komuniciranje (Ukom), STO, Javna agencija RS za spodbujanje podjetništva, internacionalizacije, tujih investicij in tehnologije (Spirit) ter Turizem Ljubljana.
Luka Dončić je postal ambasador slovenskega turizma.
»To je odlična priložnost na valu, ki ga je ustvaril Luka Dončić. Priložnost je, podjetja so na potezi,« je poudarila generalna direktorica AmCham Slovenija Ajša Vodnik. Izvedeli smo, da se za sodelovanje na marčni poslovni konferenci v Dallasu zelo intenzivno zanima 15 podjetij.