Slovenija gre v Teksas

Luka Dončić bo prek različnih družabnih omrežij delil fotografije, posnetke, izjave in podatke o Sloveniji.
Fotografija: Več kot igra! je ob Dončićevem vzponu večkrat dejal predsednik kluba Dallas Mavericks Mark Cuban, na fotografiji levo.
Odpri galerijo
Več kot igra! je ob Dončićevem vzponu večkrat dejal predsednik kluba Dallas Mavericks Mark Cuban, na fotografiji levo.

Po podatkih javnega zavoda Turizem Ljubljana so gostje iz ZDA na tretjem mestu po številu obiskovalcev našega glavnega mesta, leta 2018 jih je bilo 6,2 odstotka. Zanimivo bo videti podatke za leto 2019 in še zlasti 2020.
Slovenija se bo predstavila v dvorani American Airlines Center.
Slovenija se bo predstavila v dvorani American Airlines Center.

Zakaj? Ker v vrhu ameriškega dogajanja nimamo več le prve dame Melanie Trump, ampak tudi košarkarja Luko Dončića, ki blesti v klubu Dallas Mavericks in je na oni strani luže sprožil pravo lukamanijo. In zdaj je Slovenska turistična organizacija (STO) s klubom iz Teksasa sklenila poslovno-promocijski projekt, partnerstvo pa nadgradila s pogodbo z Dončićem, ki je postal ambasador slovenskega turizma. Vrednost pogodbe je 100.000 evrov.

»V naslednjih mesecih bo Luka Dončić prek različnih družabnih omrežij delil fotografije, posnetke, izjave in podatke o Sloveniji in slovenskem turizmu. Ob tem bomo podobo Luke Dončića koristili tudi na drugih komunikacijskih kanalih ter pri oglaševanju Slovenije in slovenskega turizma,« je razkrila direktorica STO Maja Pak.


V okviru partnerstva bodo v dvorani American Airlines Center, ki na košarkarskih tekmah sprejme 21.146 obiskovalcev, na 20 domačih tekmah Dallas Mavericks predstavili Slovenijo (na 10 tekmah v tej sezoni in 10 v sezoni 2020/21), poslovna konferenca Texas Feels Slovenia pa bo 12. marca po tekmi Dallas Mavericks : Denver Nuggets, ko bo potekal spremljevalni program I Feel Slovenia Night. Hkrati bo Slovenija zakupila prostor v glasilu ob letošnjem vikendu All Stars (od 14. do 16. februarja).

Cilji partnerstva so krepitev in povečanje prepoznavnosti Slovenije in nacionalne znamke I feel Slovenia ter predstavitev države, njene edinstvenosti, nišnosti, gospodarskih, naložbenih in turističnih priložnosti.
Pri projektu, ki ga vodi družba Sport Media Focus, sodelujejo Urad vlade RS za komuniciranje (Ukom), STO, Javna agencija RS za spodbujanje podjetništva, internacionalizacije, tujih investicij in tehnologije (Spirit) ter Turizem Ljubljana.


»To je odlična priložnost na valu, ki ga je ustvaril Luka Dončić. Priložnost je, podjetja so na potezi,« je poudarila generalna direktorica AmCham Slovenija Ajša Vodnik. Izvedeli smo, da se za sodelovanje na marčni poslovni konferenci v Dallasu zelo intenzivno zanima 15 podjetij.

Predstavitvene informacije

Komentarji:

Predstavitvene informacije