EXPO
Slovenska zelena oaza v puščavi
Priprave na največji letošnji svetovni dogodek. Expo pričakuje kar 25 milijonov obiskovalcev.
Odpri galerijo
Mesto presežkov, najvišjih stolpnic, največjih nakupovalnih središč, najbolj luksuznih hotelov, najdražjih avtomobilov … Turistično eno najbolj atraktivnih mest na svetu. Vse to je Dubaj, glavno mesto v Združenih arabskih emiratih. Tam je v tem času vse v znamenju gradnje, novosti in trajnostnega razvoja. Pripravljajo se na največji svetovni dogodek v letošnjem letu in nasploh največji v zadnjih letih.
Priprave na svetovno razstavo Expo 2020, na kateri bo tudi Slovenija, so v polnem teku. Expo bo prvič potekal v kakšni od arabskih držav, začne se 1. oktobra, trajal pa bo vse do 31. marca prihodnje leto. Uradni slogan je Connecting Minds, Creating the Future (Povezovanje misli, ustvarjanje prihodnosti). Znotraj tega se prepletajo trije tematski sklopi; mobilnost, priložnost in trajnostni razvoj. Pričakujejo rekordnih več kot 25 milijonov obiskovalcev. Napovedujejo jo kot največjo in najbolj fascinantno tovrstno razstavo oz. nekaj, česar še nismo videli.
V tem trenutku si praktično tega ogromnega prostora ne moreš ogledati, saj vstop ni dovoljen. »Imela sem srečo, da sem si kljub vsem omejitvam lahko ogledala, kakšno je stanje zdaj in kako potekajo dela. Kontrolnih točk je izredno veliko. Od izpolnitve formularja, potrjevanja do preverjanja. Potem vnovično preverjanje. Prostor lahko obiščeš le ob spremljavi,« je opisala znana menedžerka in piarovka Andreja Jernejčič, sicer direktorica podjetja za piar, komuniciranje, treninge javnega nastopanja in izobraževanja Lin&Nil, s katero smo se pogovarjali o tem, kaj se trenutno dogaja na Expu 2020 in kako potekajo priprave v slovenskem paviljonu.
»Imela sem to čast, da sem lahko paviljon v teh dneh obiskala. Uradno je sicer bil odprt v letošnjem januarju, zdaj je v stanju mirovanja do poletja,« je dodala Andreja Jernejčič, ki je včasih intenzivno delovala v Dubaju, še vedno pa dela s področja komuniciranja. Opisuje, da je strateška lokacija paviljona izjemna, saj stoji direktno ob enem od treh glavnih vhodov na razstavo. Bili smo šesta država po vrsti, ko smo paviljon zaključili. Dela so bila zaključena januarja, ko se je objekt tudi prevzel. Sledili so še nekateri pregledi, birokracija, medtem ko je bilo gradbeno dovoljenje oz. BCC pridobljeno marca. Letos bo skupno 194 udeleženk, a le 82 jih ima samostojni paviljon, preostale si bodo prostor najele, tudi Hrvaška. Slovenija se bo v Dubaju predstavila z geslom Slovenia – Green and Smart Experience, s čimer poudarjamo trajnostno, sodobno in ustvarjalno plat našega značaja.
»Slovenija ima generalnega sekretarja za Expo 2020 Dubaj, to je Matic Volk, ki me je popeljal v notranjost prostora in mi podrobno razkazal slovenski paviljon,« opisuje sogovornica.
Zunanjost paviljona je že dokončno urejena, poleti se bo dokončala še notranja oprema. V notranjosti bo prevladovala virtualna predstavitev. Naš paviljon je prava lebdeča zelena oaza na vodni gladini, kar predstavlja slovensko modrost, inovativnost in energijo. Po velikosti je manjši, tudi od sosedovih, stoji na skoraj 1600 kvadratnih metrov. Po obodu objekta je nameščeno rastlinje. Poleg zelenja in vode leseni oboki okoli predstavljajo sito. Tudi na tak način se bo ribniška suha roba promovirala v Dubaju.
»Pritličje je v bistvu odprt prostor, v enem delu bo predstavljena Slovenija z vsemi dosežki, tako športnimi kot tudi kulturnimi in turističnimi biseri. Prav tako bo tu osrednji prostor za predstavljanje slovenskih podjetij. Pred našim paviljonom je še velik prostor s klopcami, kjer bodo obiskovalci med počivanjem tik ob našem paviljonu,« je opisala direktorica podjetja za komuniciranje in piar Lin&Nil. V prvem nadstropju bo bistvo zgodbe o zeleni in pametni Sloveniji. Z digitalnimi vsebinami in multimedijsko izkušnjo bodo obiskovalci izkusili in občutili našo državo. Tu bo tudi zelena soba, kjer bodo obiskovalci doživeli neokrnjeno slovensko naravno bogastvo, na neki način se bodo tukaj povezali z naravo. V drugem nadstropju je možen najem za poslovni B2B, kjer sta tudi dve stekleni sejni sobi, ki ju je možno združiti v eno. V tem delu bodo potekali tudi različne predstavitve dobrih praks, okrogle mize in poslovna mreženja.
»Slovenski paviljon in celotna predstavitev nas bosta skupaj stala malo manj kot 11 milijonov evrov. Iskreno povedano, to za Dubaj ni veliko. To je vsekakor dosti manj, kot bodo investirale druge države. Samo Indija bo vložila več kot 60 milijonov evrov. Expo 2020 je odlična priložnost za podjetja, ki se bodo predstavljala v našem paviljonu, saj bo na enem mestu v živo zbranih toliko možnosti za pogovore in dogovore,« zaključi znana menedžerka Andreja Jernejčič, ki v Dubaju sodeluje tudi s poslovno uspešno žensko Thorayo Al Awadhi.
Priprave na svetovno razstavo Expo 2020, na kateri bo tudi Slovenija, so v polnem teku. Expo bo prvič potekal v kakšni od arabskih držav, začne se 1. oktobra, trajal pa bo vse do 31. marca prihodnje leto. Uradni slogan je Connecting Minds, Creating the Future (Povezovanje misli, ustvarjanje prihodnosti). Znotraj tega se prepletajo trije tematski sklopi; mobilnost, priložnost in trajnostni razvoj. Pričakujejo rekordnih več kot 25 milijonov obiskovalcev. Napovedujejo jo kot največjo in najbolj fascinantno tovrstno razstavo oz. nekaj, česar še nismo videli.
Slovenski paviljon
V tem trenutku si praktično tega ogromnega prostora ne moreš ogledati, saj vstop ni dovoljen. »Imela sem srečo, da sem si kljub vsem omejitvam lahko ogledala, kakšno je stanje zdaj in kako potekajo dela. Kontrolnih točk je izredno veliko. Od izpolnitve formularja, potrjevanja do preverjanja. Potem vnovično preverjanje. Prostor lahko obiščeš le ob spremljavi,« je opisala znana menedžerka in piarovka Andreja Jernejčič, sicer direktorica podjetja za piar, komuniciranje, treninge javnega nastopanja in izobraževanja Lin&Nil, s katero smo se pogovarjali o tem, kaj se trenutno dogaja na Expu 2020 in kako potekajo priprave v slovenskem paviljonu.
»Imela sem to čast, da sem lahko paviljon v teh dneh obiskala. Uradno je sicer bil odprt v letošnjem januarju, zdaj je v stanju mirovanja do poletja,« je dodala Andreja Jernejčič, ki je včasih intenzivno delovala v Dubaju, še vedno pa dela s področja komuniciranja. Opisuje, da je strateška lokacija paviljona izjemna, saj stoji direktno ob enem od treh glavnih vhodov na razstavo. Bili smo šesta država po vrsti, ko smo paviljon zaključili. Dela so bila zaključena januarja, ko se je objekt tudi prevzel. Sledili so še nekateri pregledi, birokracija, medtem ko je bilo gradbeno dovoljenje oz. BCC pridobljeno marca. Letos bo skupno 194 udeleženk, a le 82 jih ima samostojni paviljon, preostale si bodo prostor najele, tudi Hrvaška. Slovenija se bo v Dubaju predstavila z geslom Slovenia – Green and Smart Experience, s čimer poudarjamo trajnostno, sodobno in ustvarjalno plat našega značaja.
Izlet po treh nadstropjih
»Slovenija ima generalnega sekretarja za Expo 2020 Dubaj, to je Matic Volk, ki me je popeljal v notranjost prostora in mi podrobno razkazal slovenski paviljon,« opisuje sogovornica.
Zunanjost paviljona je že dokončno urejena, poleti se bo dokončala še notranja oprema. V notranjosti bo prevladovala virtualna predstavitev. Naš paviljon je prava lebdeča zelena oaza na vodni gladini, kar predstavlja slovensko modrost, inovativnost in energijo. Po velikosti je manjši, tudi od sosedovih, stoji na skoraj 1600 kvadratnih metrov. Po obodu objekta je nameščeno rastlinje. Poleg zelenja in vode leseni oboki okoli predstavljajo sito. Tudi na tak način se bo ribniška suha roba promovirala v Dubaju.
»Pritličje je v bistvu odprt prostor, v enem delu bo predstavljena Slovenija z vsemi dosežki, tako športnimi kot tudi kulturnimi in turističnimi biseri. Prav tako bo tu osrednji prostor za predstavljanje slovenskih podjetij. Pred našim paviljonom je še velik prostor s klopcami, kjer bodo obiskovalci med počivanjem tik ob našem paviljonu,« je opisala direktorica podjetja za komuniciranje in piar Lin&Nil. V prvem nadstropju bo bistvo zgodbe o zeleni in pametni Sloveniji. Z digitalnimi vsebinami in multimedijsko izkušnjo bodo obiskovalci izkusili in občutili našo državo. Tu bo tudi zelena soba, kjer bodo obiskovalci doživeli neokrnjeno slovensko naravno bogastvo, na neki način se bodo tukaj povezali z naravo. V drugem nadstropju je možen najem za poslovni B2B, kjer sta tudi dve stekleni sejni sobi, ki ju je možno združiti v eno. V tem delu bodo potekali tudi različne predstavitve dobrih praks, okrogle mize in poslovna mreženja.
Strateška lokacija paviljona je izjemna, saj stoji direktno ob enem od vhodov na razstavo.
»Slovenski paviljon in celotna predstavitev nas bosta skupaj stala malo manj kot 11 milijonov evrov. Iskreno povedano, to za Dubaj ni veliko. To je vsekakor dosti manj, kot bodo investirale druge države. Samo Indija bo vložila več kot 60 milijonov evrov. Expo 2020 je odlična priložnost za podjetja, ki se bodo predstavljala v našem paviljonu, saj bo na enem mestu v živo zbranih toliko možnosti za pogovore in dogovore,« zaključi znana menedžerka Andreja Jernejčič, ki v Dubaju sodeluje tudi s poslovno uspešno žensko Thorayo Al Awadhi.
Predstavitvene informacije
Komentarji:
22:45
Globalizacija